Στο διαδίκτυο στοχεύει ο δήμος Ρόδου για την προβολή και διαφήμιση

Στη χρήση του διαδικτύου θα δώσει βάρος ο δήμος Ρόδου σε ό,τι αφορά την προβολή και διαφήμιση του νησιού, ενώ για την παρουσία του στις τουριστικές εκθέσεις προτεραιότητα θα δοθεί στις αγορές που θεωρούνται πιο σημαντικές.

Μάλιστα,  όπως δήλωσε χτες ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κώστας Ταρασλιάς, τόσο ο ίδιος όσο και τα στελέχη της διεύθυνσης Tουρισμού βρίσκονται στη διαδικασία οργάνωσης του πλάνου διαφήμισης κάνοντας επίσης γνωστό ότι ο ίδιος προσωπικά τάσσεται υπέρ της ενεργοποίησης της επιτροπής Tουρισμού.

«Ο δήμος Ρόδου θα συμμετάσχει κανονικά σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις που πραγματοποιούνται στην Ευρώπη. Θα δώσουμε όμως πολύ μεγαλύτερη έμφαση πλέον στο πώς διαφημίζεται το τουριστικό μας προϊόν όχι μόνο με μία παρουσία σε τέτοιους χώρους αλλά κυρίως με μία μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια, την οποία προσπαθούμε να διοργανώσουμε και να δούμε τη στόχευση.

Δηλαδή,  αυτό που επεξεργαζόμαστε τώρα είναι σε ποιες αγορές θα απευθυνθούμε όπως επίσης ποια μέσα του διαδικτύου θα χρησιμοποιήσουμε (ιστοσελίδες) καθώς είναι μία πρακτική που βλέπουμε ότι όχι μόνο στις νέες γενιές είναι προσοδοφόρα αλλά και στις μεγαλύτερες ηλικίες καθώς ο διαδίκτυο είναι αυτό που κάνει την καλύτερη δουλειά» δήλωσε συγκεκριμένα ο αντιδήμαρχος και πρόσθεσε :

«Είμαστε στη διαδικασία αναζήτησης κάποιων πολύ έξυπνων προτάσεων που θα μπορούσαν να προβάλουν ακόμα περισσότερο τη Ρόδο. Με τους συνεργάτες μας στη διεύθυνση Τουρισμού το δουλέυουμε πολύ και σύντομα θα έχουμε να ανακοινώσουμε το αποτέλεσμα των επιλογών μας.

Μάλιστα θα στοχεύσουμε σε εκείνες τις αγορές που θεωρούμε πιο σημαντικές για τη Ρόδο. Από τις σημαντικότερες εκθέσεις για το δήμο είναι αυτή του Λονδίνου, και της Βαρσοβίας και επίσης η Helexpo στη Θεσσαλονίκη, αλλά και η έκθεση στην Αθήνα ώστε να μπορέσουμε να προβάλουμε και στην Ελλάδα τη Ρόδο». Σε ό,τι αφορά την επιτροπή Τουρισμού, υπογράμμισε ότι είναι προσωπική του επιλογή να δραστηριοποιηθεί και να ενεργοποιηθεί δηλώνοντας τα εξής:  «ο τομέας του τουρισμού απαιτεί μία μεγάλη συνεργασία και με τους φορείς που εμπλέκονται και με αφορμή τη μεγάλη κρίση που ξέσπασε για τον τόπο, από την πρώτη στιγμή θεώρησα υποχρέωσή μου να συνομιλήσω πρώτα με τους ανθρώπους που εμπλέκονται και στη συνέχεια να παρθεί από εμένα η τελική πρόταση που θα καταθέσουμε σαν δήμος.

Η αγορά σε ό,τι αφορά την αναπλήρωση των κενών θα δουλέψει προς την κατεύθυνση αυτή με την έννοια ότι στη Γερμανία και την κεντρική Ευρώπη το κενό στον Thomas Cook καλύπτεται από άλλες εταιρείες και είμαστε εν αναμονή να δούμε τι θα γίνει με το κομμάτι Thomas Cook Nordic που οδεύει προς εξαγορά.

Το σίγουρο είναι ότι εμείς πρέπει να καταβάλουμε μεγάλες προσπάθειες για το ποιος θα αγοράσει το κομμάτι των πτήσεων στη Μεγάλη Βρετανία και προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε. Πρέπει να συνομιλήσουμε με φορείς που θα φέρουν πρακτικά αποτελέσματα. Μπορεί να πωληθούν αδειοδοτήσεις της εταιρείας αλλά να μη συμπεριλαμβάνονται οι γραμμές της Ρόδου. Πάντως μέχρι στιγμής σύμφωνα με όλες οι ενδείξεις για το κομμάτι από την κεντρική Ευρώπη έχουμε την πρώτη θέση στις επιλογές τους και μετά ακολουθούν άλλες χώρες».