Ψηφιακές δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου το 2020

Νέες ψηφιακές δράσεις προετοιμάζει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική προβολή των νησιών το 2020. Στο πλαίσιο αυτό έχει προβλέψει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνου ψηφιακής διαφήμισης (digital media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. 

Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού-διαδικτυακού Μάρκετινγκ και στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού. Σχεδιάζεται και υλοποιείται με γνώμονα: α) τις διεθνείς τάσεις ως προς την περίοδο κράτησης και β) τη βέλτιστη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για τη διείσδυση σε τμήματα αγοράς με βάση το προφίλ και την ταξιδιωτική συμπεριφορά του κοινού.

Η επένδυση σε διαφήμιση της τρέχουσας δράσης συνδέεται και ενισχύει τους στόχους μέτρησης και αποτελεσματικότητας των εργαλείων, συστημάτων και παραγωγών των λοιπών δράσεων (αποτελεσματικότητα διάδρασης των ψηφιακών εφαρμογών και σελίδων, θεάσεις των ταινιών, διείσδυση σε τμήματα αγοράς, απήχηση κ.α.). 

Περιλαμβάνει:
-Data Driven Digital Campaign – Aegean Islands Personas. Στόχευση χρηστών με πραγματική πρόθεση ή επιθυμία για ταξίδι, μέσα από ειδική πλατφόρμα και realtime targeting, αναλόγως των προτιμήσεων ή είδος διακοπών που επιθυμεί (πολυτέλειας, resort, κ.λπ.) μεγιστοποιώντας την απόκριση του χρήστη για επιλογή της προβαλλόμενης εμπειρίας στο Νότιο Αιγαίο.

-Programmatic media plan. Ψηφιακή προώθηση με διαφορετικά formats αλλά και retargeting στις αγορές – στόχος, με στόχευση σε news & travel platforms ανά αγορά.

-Προώθηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας, για τη διάχυση του περιεχομένου και την ενίσχυση της κοινότητας μελών (engagement, reach, like campaigns).

-Native Ads (Premium Online Advertising). Διαφημιστική προβολή σε sites υψηλής επισκεψιμότητας, αναγνωσιμότητας και αξίας με στοχευμένες προβολές video, εικόνας και κειμένων, προώθηση εντός της ροής της ειδησεογραφίας, ειδικά αφιερώματα (sponsored content).

-Ψηφιακή διαφήμιση σε μεγάλα δίκτυα, όπως Google, Yahoo, Trip Advisor, για τη δημιουργία αποκλειστικού περιεχομένου που απευθύνεται σε κοινό που εκδηλώνει ενδιαφέρον για διακοπές και τη στόχευση σε news & travel platforms ανά αγορά με στόχο τη συμμετοχή των χρηστών στην καμπάνια.

Εξάλλου, θα γίνει και επαναχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου προβολής (media plan) σε Εθνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Above The Line), για την προβολή των προορισμών και των τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη ελληνική αγορά, η οποία αποτελεί παραδοσιακά μια εκ των σημαντικών αγορών στόχους της ΠΝΑ.

Αντίστοιχα θα γίνει επαναχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου προβολής (media plan) σε Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Above The Line), για την προβολή των προορισμών και των τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή τουριστική αγορά, η οποία αποτελεί μια εκ των σημαντικότερων αγορών στόχους της ΠΝΑ. Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην προβολή μέσω ΜΜΕ μεγάλης διείσδυσης στην παγκόσμια τουριστική αγορά όπως το CNN, το BBC, το Travel Channel.

Παράλληλα η Περιφέρεια θα προχωρήσει σε διαφημιστικές καταχωρήσεις όλων των θεματικών δράσεων της αθλητικών, πολιτιστικών κ.α. σε infight έντυπα αεροπορικών εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα καθώς και πτήσεων charter ξένων Tour Operators.

Τέλος, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ενημέρωση των επισκεπτών των νησιών, η ΠΝΑ προτίθεται στη δημιουργία και εγκατάσταση digital info points στις πύλες εισόδου του κάθε νησιού (αεροδρόμια και λιμάνια), καθώς και στα κεντρικό σημείο του ή των κυριότερων συνοικισμών. Στα digital info points θα υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για το τουριστικό προϊόν του νησιού καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για δημόσιες υπηρεσίες, λειτουργίες καταστημάτων κ.λπ.

(Πηγή: tornosnews.gr)