H τουριστική σχολή ANKO διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: Ρόδος - Destination Marketing

Ημερίδα με θέμα: Ρόδος - Destination Marketing διοργανώνει η τουριστική σχολή ANKO, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, στις 10:30 το πρωί. 

Στη σχετική πρόσκληση αναφορικά με την ημερίδα αναφέρεται: 

Η Ρόδος αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό που ακόμη δεν έχει αποκαλύψει τη δυναμική του.

Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και  ανθρώπινο δυναμικό με εμπειρία, άριστη κατάρτιση και ευελιξία στη διαχείριση των επισκεπτών,σε συνδυασμό με την ιστορία, τον πολιτισμό, τη λαογραφία, την τοπική γαστρονομία και τη φυσική ομορφιά του νησιού, αποτελούν ισχυρό οπλοστάσιο για την ανάδειξη της Ρόδου σε ένα διεθνή τουριστικό προορισμό υψηλών απαιτήσεων.

Η Anko, εκτιμώντας ότι η επίτευξη αυτού του σκοπού απαιτεί την ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου, που έχει ήδη ξεκινήσει με την μελέτη της EBRD,  που θα το αγκαλιάσει το σύνολο της τουριστικής αγοράς της Ρόδου, οι τοπικές Αρχές και οι επαγγελματικοί φορείς, έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει σε ημερίδα με θέμα:

Ρόδος -  DestinationMarketing

Η ANKO έχει ήδη τοποθετηθεί στο επίμαχο ζήτημα της διαχείρισης του προορισμού της Ρόδου, με την συνέντευξη της διευθύντριας της σχολής ANKO Ρόδου με την πρόσφατη συνέντευξη στην Ροδιακή

 

Πρόγραμμα Ημερίδας

Α΄ Μέρος

Ώρα: 11:00-11:30
Ζωντανή συνέντευξη ενώπιον κοινού.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της «MarketingGreece» κυρία Ιωάννα Δρέττα, απαντάει στα ερωτήματα του δημοσιογράφου Σταύρου Μονεμβασιώτη για το Destination Marketing, τη διαχείριση προορισμού, τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό, τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόζονται διεθνώς, κ.ά.

 

Ώρα: 11:30-12:15
Debate
Ο Διευθυντής της ΝovusMindBusinessConsultants κύριος Ιωάννης Φώτης, έρχεται αντιμέτωπος με πέντε τελειόφοιτους της Anko σε μια δημόσια συζήτηση (debate), που θα θέσει στην κρίση όλων την επίδραση που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην απόφαση των τουριστών για τον τόπο στον οποίο θα επιλέξουν να περάσουν τις διακοπές τους, τις δαπάνες που θα κάνουν εκεί και την τελική εμπειρία που θα αποκομίσουν. Επίσης, θα αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η τουριστική αγορά μπορεί να αξιοποιήσει τα socialmedia, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου σχεδίου διαχείρισης προορισμού.

 

Coffee break 12:15-12:45

Β΄ Μέρος

Ώρα: 12:45-13:15
Τεκμηριωμένη Ομιλία – Εισήγηση
Ο CEO τηςεταιρείας «Nelios”,  Εxpert in Digital Transformation κύριοςΔημήτρηςΣερίφης, θα μιλήσειμεθέμα: «Hotel digital advertising strategies for direct bookings».

 

Ώρα: 13:15-13:30
Απαντήσεις σε ερωτήσεις του κοινού.
Οι τρεις κορυφαίοι καλεσμένοι της Anko θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με το κοινό και να απαντήσουν σε ερωτήσεις.

 

Συντονισμός – Παρουσίαση Εκδήλωσης: Σταύρος Μονεμβασιώτης, Alpha TV.

Με την στήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου.

Είσοδος ελεύθερη


Στους συμμετέχοντες θα σταλεί ηλεκτρονικά Βεβαίωση Παρακολούθησης.

 

Την ημέρίδα θα συντονίσει ο δημοσιογράφος κύριος Σταύρος Μονεμβασιώτης, Alpha TV.

Με την στήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου

Είσοδος ελεύθερη κατόπιν δήλωσης συμμετοχής.

Δηλώσεις συμμετοχών: στο siteτης anko www.anko.edu.gr ή καλέστε στο 22410-62488

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, έως 120 θέσεις.

Στους συμμετέχοντες που θα έχουν παρακολουθήσει όλη την ημερίδα θα σταλεί ηλεκτρονικά Βεβαίωση παρακολούθησης.

Σάββατο 16/11

Αίθουσα Γ. Καραγιάννης 2ος όροφοςστο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

Προσέλευση-εγγραφές 10:30

Λήξη 14:00