ΕΟΤ: Διαφήμιση 310.000 ευρώ στο Twitter και στο Αccuweather το 2020

O EOT ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής, συνολικού ποσού 310.000 ευρώ,  κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2020 στο διεθνές μέσο κοινωνικής δικτύωσης “TWITTER” και στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα/ εφαρμογή μετεωρολογικών προβλέψεων “ACCUWEATHER”, μέσω της εταιρείας – αποκλειστικής αντιπροσώπου στην Ελλάδα “Httpool Hellas M.IKE”

1) TWITTER (“HTTPOOL HELLAS M.IKE”
Το TWITTER είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με εκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιούν καθημερινά, στέλνοντας εκατομμύρια μηνύματα (δηλ. tweets) για να συνδεθούν με τους ανθρώπους γύρω τους και να μιλήσουν για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο εκείνη τη στιγμή. Στο Twitter υπάρχουν 31,8 εκατομμύρια Tweets σχετικά με τον Τουρισμό (#Travel), αλλά και εκατομμύρια ακόμα για διακοπές και δημοφιλή ξενοδοχεία.


Ειδικότερα για το έτος 2019, οι ενεργοί χρήστες του Twitter παγκοσμίως υπολογίζονται σε 330 εκ., με πάνω από το 1/3 εξ αυτών (περίπου 139 εκ.) να το χρησιμοποιούν καθημερινά, με το 80% αυτών των ενεργών χρηστών να συνδέονται στην εφαρμογή από κινητά και να συνομιλούν με περίπου 500 εκατ. tweets ημερησίως. Τέλος, το Twitter παρέχει τη δυνατότητα στόχευσης, μεταξύ άλλων, βάσει ενδιαφερόντων, χρησιμοποιούμενων συσκευών και καταναλωτικής συμπεριφοράς (interest targeting, device targeting, retargeting).


Με την πρότασή της, η “Httpool Hellas” προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο Twitter:
-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.

-Κοινά-στόχοι: ΗΒ, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Πολωνία. Ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται περισσότερο να «διασκεδάσουν», να αποκτήσουν «νέες εμπειρίες» και να «μάθουν» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ταξιδεύουν είτε με τις οικογένειές τους (social tourism), είτε για επαγγελματικούς λόγους (business tourism), είτε από πολιτιστικό ενδιαφέρον (culture tourism-city breaks), είτε γιατί είναι λάτρεις της φύσης (nature/ seaside tourism).

-Μέσα προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video, ως το πιο αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας στο Twitter (έναντι gifs και images), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.

Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους, ως εξής:
-Ην. Βασίλειο: με εκτίμηση 2.300.000 video views Κόστος καμπάνιας: 115.000 ευρώ 
-Γαλλία: με εκτίμηση 900.000 video views Κόστος καμπάνιας: 45.000 ευρώ 
-Γερμανία: με εκτίμηση 600.000 video views Κόστος καμπάνιας: 30.000 ευρώ
-Σουηδία: με εκτίμηση 100.000 video views  Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ
-Πολωνία: με εκτίμηση 100.000 video views Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ
Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020
Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 200.000€ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 248.000 ευρώ.
Η εξόφληση του συνολικού ποσού συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρεία “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της TWITTER.

2) ACCUWEATHER (“HTTPOOL HELLAS M.IKE”)
Το ACCUWEATHER είναι μία τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/ εφαρμογές μετεωρολογικών προβλέψεων στον κόσμο, αναγνωρισμένη για την ακρίβεια των παρεχόμενων μετεωρολογικών της στοιχείων, τη δυνατότητα παροχής προβλέψεων με χρονικό ορίζοντα έως και 90 ημέρες, καθώς και τη δυνατότητα μαζικών προειδοποιήσεων για επικείμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στη διάσωση περιουσιών και χιλιάδων ανθρώπινων ζωών.


Το AccuWeather βοηθάει περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ανθρώπους καθημερινά να ενημερωθούν για τον καιρό και να οργανώσουν έτσι τις δραστηριότητες της μέρας τους, με τις αναζητήσεις να υπολογίζονται σε 40 δισεκατομμύρια ημερησίως, κυρίως μέσω της εφαρμογής σε κινητά, tablets και άλλες «έξυπνες» συσκευές, αλλά και μέσω της ιστοσελίδας AccuWeather.com. Επιπλέον, η AccuWeather παράγει και διανέμει μετεωρολογικό περιεχόμενο και videos για πάνω από 180.000 συνεργαζόμενες ιστοσελίδες, 100 διεθνείς τηλεοπτικούς σταθμούς, 800 ραδιοφωνικούς σταθμούς και 700 εφημερίδες παγκοσμίως. Μεταξύ των καινοτόμων και βραβευμένων δωρεάν υπηρεσιών που παρέχει η AccuWeather σε ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι οι MinuteCast®, Minute by Minute™ και Superior Accuracy™, σε 1,5 δισεκατομμύριο φορητές συσκευές (κινητά, tablets κ.λπ.) και σε πάνω από 100 γλώσσες και διαλέκτους παγκοσμίως. Υπολογίζεται ότι στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη υπήρξε αύξηση 160% στις μετεωρολογικές αναζητήσεις τα τελευταία δύο χρόνια, με το 75% των Γερμανών για παράδειγμα να επισκέπτεται καθημερινά ιστοσελίδες και εφαρμογές μετεωρολογικού περιεχομένου.


Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι οι μετεωρολογικές συνθήκες επηρεάζουν καθοριστικά την καθημερινότητα των ανθρώπων, οι οποίοι έχουν την τάση να λαμβάνουν πολλές αποφάσεις μέσα στη μέρα τους ανάλογα με τον καιρό και τη γενικότερη συναισθηματική τους κατάσταση, πχ. σχετικά με το πρόγραμμα και τις δραστηριότητες, τη μετακίνηση, το ντύσιμο, το φαγητό και τα ψώνια τους. Τέλος, το AccuWeather παρέχει τη δυνατότητα στόχευσης βάσει γεωγραφικής θέσης, απευθυνόμενο κυρίως στο «συναίσθημα» του καταναλωτή, προσφέροντας του μηνύματα «απόδρασης» από την καθημερινότητά του καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και σε όλες τις συσκευές του (cross-platform video pre-rolls). Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή, μέσω της επεξεργασίας της γεωγραφικής θέσης και των μετεωρολογικών δεδομένων, μπορεί να απευθύνεται μαζικά στο θυμικό μεγάλων κοινών-στόχων, καθιστά το AccuWeather ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο marketing.


Με την πρότασή της, η Httpool Hellas προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο AccuWeather:
-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.
-Κοινά-στόχοι: ΗΒ και Γερμανία


-Μέσα Προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video (cross-platform video pre-roll) και εικόνας (consistent image across screen), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.


-Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους, ως εξής:
Βίντεο (ΗΒ και Γερμανία): Με εκτίμηση για 700.000 views Κόστος καμπάνιας: 35.000 ευρώ
Ιmage (ΗΒ και Γερμανία): Με εκτίμηση για 3.333.333 impressions Κόστος καμπάνιας: 15.000 ευρώ. Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020
Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 50.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 62.000 ευρώ.
Η εξόφληση του συνολικού ποσού, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρία “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της ACCUWEATHER.

Πηγή: Tornosnews.gr