Β. Μηναΐδης: Θα είναι δύσκολη η νέα σεζόν για τη Ρόδο

Β. Μηναΐδης: Θα είναι δύσκολη η νέα σεζόν για τη Ρόδο

Β. Μηναΐδης: Θα είναι δύσκολη η νέα σεζόν για τη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 693 ΦΟΡΕΣ

Δύσκολη προβλέπεται η τουριστική σεζόν του 2020 καθώς οι κρατήσεις εξελίσσονται μεν αλλά όχι με τους ρυθμούς που θα επιθυμούσαν οι ξενοδόχοι της Ρόδου.

Στις προοπτικές της φετινής τουριστικής σεζόν αναφέρθηκε μιλώντας στον “Sky Ρόδου” χθες ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και πρώην πρόεδρος της ΠΟΞ κ. Βασίλης Μηναΐδης.

Όπως τόνισε, όλα θα πάνε καλά αν όμως δεν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη γειτονική χώρα Τουρκία.
Θα κυμανθεί η κίνηση στα περσινά επίπεδα το 2020. Αρκεί να μην προκύψουν προβλήματα με την Τουρκία. Λίγο υστερούν τα καταλύματα που συνεργάζονταν με τον τουριστικό οργανισμό Thomas Cook αλλά θα επανέλθουν και αυτά», δήλωσε ο κ. Βασίλης Μηναΐδης και πρόσθεσε πως οι αφίξεις τη νέα σεζόν θα είναι στα περσινά επίπεδα.

Όσο για τις αγορές που δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα από πλευράς κρατήσεων ο κ. Μηναΐδης τόνισε:
«Οι περισσότερες τουριστικές αγορές της Ευρώπης πηγαίνουν καλύτερα από πλευράς κρατήσεων με εξαίρεση την Αγγλική. Εύχομαι να εξελιχθεί όσο θετικά γίνεται το Brexit και να μην υπάρχουν προβλήματα».

Ο κ. Μηναΐδης τόνισε πως υπάρχει μικρή υστέρηση σε ό,τι αφορά τις κρατήσεις στα πεντάστερα ξενοδοχεία της Ρόδου.
«Περισσότερο προωθούνται τα τετράστερα ξενοδοχεία παρά τα πεντάστερα. Αυτό είναι χαρακτηριστικό μιας χρονιάς δύσκολης για τον τουρισμό. Αυτό οφείλεται στην ύφεση που επικρατεί στη Γερμανική οικονομία», δήλωσε ο κ. Μηναΐδης.

Σε ερώτηση για τη Σκανδιναβική αγορά ο κ. Μηναΐδης δήλωσε:
«Η Σκανδιναβία είναι αυτή που …ανακάλυψε τη Ρόδο. Ο τουρισμός ξεκίνησε από την πόλη της Ρόδο με τους τουρίστες από τη συγκεκριμένη τουριστική αγορά. Τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα. Χρειάζεται μια νέα προσπάθεια ώστε η πόλη να καταστεί “City Break“. Έτσι θα επιτευχθεί και η επιμήκυνση της σεζόν».
Ο κ. Μηναΐδης αναφέρθηκε και στην επαναφορά του ΠΡΟΤΟΥΡ με στόχο την προβολή της Ρόδου στο εξωτερικό.
«Η πρωτοβουλία είναι στο Δήμο της Ρόδου για την προβολή. Είναι απαραίτητη η παρουσία της Περιφέρειας αλλά δεν αρκεί. Χρειάζεται στοχευμένη ειδική διαφήμιση για το νησί», τόνισε ο επίτιμος πρόεδρος της Eνωσης Ξενοδόχων Ρόδου και πρόσθεσε πως θα πρέπει να εξασφαλιστούν και οι πόροι για την προβολή. Θύμισε δεν πως παλαιότερα κονδύλια για την προβολή εξασφαλίζονταν μέσω του Δημοτικού Φόρου.

Διαβάστε ακόμη

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη

Γ. Χατζημάρκος: Ιστορική ημέρα η χθεσινή για τον Ευρωπαϊκό Τουρισμό