Κως: Ο «Ιπποκράτης» αυξάνει τον τουρισμό στο νησί

Στα υψηλότερα επίπεδα που μπορούν να αντέξουν οι υποδομές της Κω κινήθηκαν οι αφίξεις του νησιού για το 2019, φτάνοντας τα 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην ραδιοφωνική εκπομπή του Πρακτορείου FM, «Βόλτα στην Ελλάδα» η Κωνσταντίνα Σβύνου, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και πρόεδρος του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων.

Η κυρία Σβύνου εξέφρασε την αγωνία της, για τη διαχείριση αυτού του επιπέδου επισκεψιμότητας και επισήμανε ότι θα πρέπει να γίνει στροφή του νησιού στον ποιοτικό τουρισμό, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερα έσοδα, χωρίς κατ'ανάγκη να συνοδεύεται με αντίστοιχη αύξηση των αφίξεων.

Το 2020 ξεκίνησε με αισιοδοξία για το νησί του Ιπποκράτη, με την κυρία Σβύνου να σημειώνει ότι η αγορά της Ολλανδίας κινείται σε υψηλά επίπεδα αλλά και η αγορά της Γερμανίας που, παρά τα σημάδια διστακτικότητας που εμφανίζουν οι κρατήσεις από τη συγκεκριμένη αγορά, θα «ενισχυθούν» εν τέλει προς όφελος του νησιού.

Την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις του κλάδου της ξενοδοχίας έχουν υπογράψει συμβόλαια με τους Tour Operator's με μικρή αύξηση των τιμών, από 2% εως 3% σε σχέση με πέρυσι. Στο σημείο αυτό η πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού επανέλαβε τον έντονο ανταγωνισμό από την Τουρκία, ελέω των χαμηλών προσφερόμενων τιμών.

Η Κως αυτή την περίοδο βρίσκεται σε μια διαδικασία «χτισίματος» της επικοινωνιακής της εικόνας («Brand»), μετά και την πρόταση του αρμόδιου υπουργείου να «πατήσει» στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού.

Η κυρία Σβύνου στο σημείο αυτό, αφού εξέφρασε την θετική βούληση της για τον εμπλουτισμό του μοντέλου «Ηλιος και Θάλασσα», επεσήμανε ότι «θέλει δουλειά για να χτιστεί ο μύθος του Ιπποκράτη και αυτός να περάσει στον υποψήφιο επισκέπτη του νησιού και κατ' επέκταση να αποτυπώνεται στο μπουκέτο υπηρεσιών του νησιού».

Πηγή: news.gr