Κ. Ταρασλιάς: Η Ρόδος θα έχει ισχυρή παρουσία στις εκθέσεις

Ιδιαίτερα αισθητή αναμένεται να κάνει η Ρόδος την παρουσία της στην τουριστική έκθεση του Τελ Αβίβ, σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Διεθνών Σχέσεων, κ. Κώστα Ταρασλιά ο οποίος, σε δηλώσεις του χθες, αναφέρθηκε στις αμέσως επόμενες εκθέσεις που θα έχει παρουσία η Ρόδος ενώ, για ακόμα μία φορά, τόνισε την ανάγκη χρήσης των νέων τεχνολογιών στην προβολή και διαφήμιση του νησιού.

Καταρχάς, ο Δήμος Ρόδου το προσεχές διάστημα θα μετάσχει σε όλες τις εκθέσεις που έχουν προγραμματιστεί και μάλιστα ήδη έχει μεταβεί η αποστολή. Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση των Βρυξελλών, στο Salon des Vacances, η οποία ξεκίνησε χθες και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή. Επίσης, αύριο, Σάββατο, αναχωρεί η αποστολή για το Μιλάνο, στην έκθεση η οποία θα διαρκέσει τρεις ημέρες, από την Κυριακή μέχρι και την Τρίτη, ενώ την επόμενη εβδομάδα είναι η μεγάλη έκθεση στο Τελ Αβίβ.

Όπως είπε ο Αντιδήμαρχος, ειδικά η έκθεση του Τελ Αβίβ, έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία για τον Δήμο Ρόδου διότι με πρωτοβουλία του ΕΟΤ, μετά το πέρας της, στις 13 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιηθεί ένα μεγάλο «business to business» μεταξύ Ισραηλινών πρακτόρων και Ελλήνων επιχειρηματιών απ’ όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό, θα γίνει και μία πολύ μεγάλη παρουσίαση από τις 13 Περιφέρειες της χώρας σχετικά με τις υποδομές και τα αξιοθέατα της κάθε μίας, και θα ακολουθήσουν οι συναντήσεις των επιχειρηματιών.

Στο σημείο αυτό, ο κ. Ταρασλιάς δεν παρέλειψε να πει ότι αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον για εμάς διότι, από τις οδηγίες που έχουν δοθεί, έχει προγραμματιστεί να γίνει μία αναφορά στα μνημεία και τα αξιοθέατα που έχουν άμεση σχέση με το Ισραήλ και γενικά με την εβραϊκή κοινότητα και, όπως είπε, σε όλο το Αιγαίο εάν υπάρχει μία πόλη η οποία έχει πολύ μεγάλη ιστορία εβραϊκή είναι η Ρόδος. Για τον λόγο αυτό, έχουν ζητήσει να κάνουν την παρουσίαση για τα Μνημεία, σε συνεργασία με την Περιφέρεια. Δήλωσε γι’ αυτό ο ίδιος:

«Είναι γεγονός ότι πρόκειται για μία ιστορία που μας συγκινεί ούτως ή άλλως αλλά θα τη διηγηθούμε και στο Ισραήλ. Δηλαδή, για την εβραϊκή συνοικία στην Παλιά Πόλη, για τη συναγωγή, το Μουσείο και κυρίως τις μεγάλες συμφωνίες που κλείστηκαν στο νησί μας  την περίοδο 1948-1949, με αποκορύφωμα την υπογραφή της αραβοϊσραηλινής συμφωνίας ειρήνης». Μάλιστα, θα τοποθετήσουν και ένα ειδικό stand, με μία πολύ ωραία αφίσα που θα λέει «Ρόδος το νησί της ειρήνης»,  καθώς, όπως είπε, έχει ιδιαίτερη σημασία γι’ αυτούς και συναισθηματική, αφού η Ρόδος εκτός από τα ιστορικά μνημεία που αφορούν το εβραϊκό έθνος έχει να συνεισφέρει και πολλά στη νεώτερη ιστορία του Ισραήλ. Και δήλωσε:
«Έτσι, με αυτά, προσπαθούμε και επιδιώκουμε να φέρουμε τουρίστες από το Ισραήλ.

Θεωρούμε ότι είναι μία πολύ καλή αγορά η αγορά του Ισραήλ διότι οι Ισραηλινοί έρχονται, τρώνε έξω, διασκεδάζουν έξω. Θεωρούμε ότι η στόχευσή μας πρέπει να είναι σε κατηγορίες τουριστών που βοηθάνε την αγορά και η εκτίμησή μας είναι αυτή οπότε δίνουμε μία ιδιαίτερη σημασία και θα συμμετέχουμε. Θα πάω και ο ίδιος προσωπικά σε αυτή την έκθεση διότι είναι μία από τις αγορές οι οποίες εκτιμώ ότι αξίζει να προσπαθήσουμε να έχουμε μεγαλύτερη συμμετοχή».

Σημειώνεται ότι το κομμάτι της παρουσίασης που θα γίνει είναι της Περιφέρειας ωστόσο, όπως είπε ο κ. Ταρασλιάς, του έκαναν την τιμή να μιλήσει εξειδικευμένα για τα εβραϊκά μνημεία στη Ρόδο ενώ η γενικότερη παρουσίαση θα έχει να κάνει με ξενοδοχεία, τοπία, υποδομές, διασκέδαση κτλ.

Παράλληλα, στον Δήμο προετοιμάζονται και για το Βερολίνο μια και είναι η έκθεση βαρόμετρο για την πορεία της σεζόν και η τελευταία πριν ξεκινήσει η νέα τουριστική σεζόν και κάθε χρόνο αποτελεί ένα μεγάλο γεγονός για τους τουριστικούς παράγοντες της περιοχής μας.

Για την προβολή και διαφήμιση
Κλείνοντας, ερωτηθείς σχετικά, ο Αντιδήμαρχος αναφέρθηκε και στις προσπάθειες που γίνονται για τη διαφήμιση της Ρόδου, τονίζοντας για ακόμα μία φορά ότι πρέπει να βρούμε τις σύγχρονες μεθόδους και είναι αυτό που προχωράνε τώρα στον Δήμο.

Συγκεκριμένα, με την Εταιρεία που διαχειρίζεται πλέον το marketing του Δήμου θα εξασφαλίσουν μετρήσεις για να κάνουν τη διαδικτυακή καμπάνια. Θεωρούν, λοιπόν, ότι το να μοιράσουν ένα απλό φυλλάδιο στο κοινό είναι υπεραρκετό και όλη η άλλη δουλειά θα γίνεται με άλλους τρόπους.  «Πρέπει να ξέρουμε που στοχεύουμε και γιατί» είπε ο κ. Ταρασλιάς και ανέφερε ότι θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρη στόχευση γιατί, δυστυχώς, η Ρόδος κινδυνεύει να γίνει ένα hotel destination, κάτι το οποίο δεν θέλουμε, όπως είπε.

Για τον ίδιο, η προβολή του νησιού πρέπει να επικεντρώνεται στην πολύ καλή διαδικτυακή παρουσίαση, με την ανανεωμένη πλέον ιστοσελίδα του Δήμου που θέλουν να την έχουν όσο γίνεται πιο σύντομα. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχει συνεργασία με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και είχαν συνάντηση για την ανανέωση του τουριστικού οδηγού στο επίσημο site του Δήμου. Παράλληλα, όλα τα ευρωπαϊκά προγράμματα που έχουν τρέξει κατά καιρούς θα ενσωματωθούν στο καινούργιο site.

Έτσι, ήδη έχει ετοιμαστεί το φλασάκι που περιέχει το σύνολο των πληροφοριών, σε συνδυασμό με ένα καλό site στο οποίο θα μπορούν με μία κάρτα να μπαίνουν στο link, θεωρούν ότι είναι υπεραρκετά.

Και κατέληξε λέγοντας ο Αντιδήμαρχος: «Αλλά να θυμάστε, η καλή δουλειά γίνεται πάντα με τις συνεννοήσεις που γίνονται από πριν και όλο αυτό να το προβάλουμε με συγκεκριμένο, συστηματικό και επαγγελματικό τρόπο».