Συνάντηση του ΣΕΤΕ με τουριστικές επιχειρήσεις στη Ρόδο

Συνάντηση εργασίας με τις τουριστικές επιχειρήσεις της Ρόδου, διοργανώνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) την ερχόμενη εβδομάδα στο νησί μας. Στη συνάντηση θα παρευρεθεί και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος.

Παράλληλα στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν οι δράσεις της «Συμμαχίας Τουρισμού για τη Ρόδο» μίας σύμπραξης που δημιουργήθηκε την περασμένη χρονιά, από την Marketing Greece και Επαγγελματίες του τουρισμού υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, και οι οποίοι συνεργάστηκαν για την προβολή του προορισμού της Ρόδου μέσα από μια νέα, σύγχρονη και εστιασμένη στα διεθνή trends καμπάνια.

Δημιουργώντας inspirational travel content, η «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» αναδεικνύει την οικεία εικόνα του νησιού, όπως αυτή έχει συνδεθεί με τo Sun & Beach προϊόν του, και παράλληλα προχωράει ένα βήμα παραπέρα, προβάλλοντας περισσότερες εμπειρίες και επιλογές που μπορεί ζήσει ο επισκέπτης στη Ρόδο, για να ανακαλύψει την πολυδιάστατη προσωπικότητά της.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα στον προορισμό για τη δημιουργία τριών (3) θεματικών Video, τα οποία ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στο destination marketing επικεντρώνονται σε Experiences που προσφέρει ο προορισμός:

Στο video Rhodes |Time travel in the Medieval Town, προβάλλεται η Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου– ένα από τα signature experiences του νησιού – η οποία προσκαλεί τον επισκέπτη να ανακαλύψει τη μακρά ιστορία αλλά και τον πολιτισμικό πλούτο της.

Αναδεικνύεται ο παλμός της Παλιάς Πόλης, η μυστηριακή της ατμόσφαιρα και η καθημερινότητά της με τους μόνιμους κατοίκους της να προσθέτουν μια επιπλέον δόση γοητείας στον χαρακτήρα της. Αντιθέσεις και ποικίλες πολιτισμικές επιρροές στις πλατείες και τα πανέμορφα δρομάκια της πιο γνωστής Μεσαιωνικής Πόλης της Ελλάδας.

Στο δεύτερο video Rhodes | A boat trip around the island οι δημοφιλείς παραλίες του νησιού δίνουν τη σκυτάλη σε λιγότερα γνωστά αλλά εξίσου μαγευτικά κολπάκια και παραθαλάσσια μέρη αποκαλύπτοντας τις «μυστικές» καλοκαιρινές απολαύσεις της Ρόδου.

Τέλος, η εμπειρία της γαστρονομίας προβάλλεται ως ένα ακόμα experience που πρέπει να προστεθεί στο bucket list του ταξιδιώτη που επισκέπτεται τη Ρόδο. Στο video Rhodes | A culinary tour η γαστρονομία γίνεται «τοπική» υπόθεση μέσα από οινοποιεία, μελισσοκομεία και ταβέρνες-ορόσημα της ροδίτικης παράδοσης που φέρνουν τον ταξιδιώτη σε επαφή με τους ντόπιους και την παραδοσιακή και πλούσια γαστρονομία του προορισμού.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε μια νέα φωτογραφική συλλογή που απαθανατίζει τόσο τα δημοφιλή αξιοθέατα του νησιού όσο και τις πέρα από τα καθιερωμένα πτυχές της Ρόδου, καθώς και ένα ειδικό αφιέρωμα για τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός, το οποίο και θα φιλοξενηθεί στο Discovergreece.com.

Το σύνολο του παραπάνω υλικού που έχει παραχθεί θα αποτελέσει το περιεχόμενο της ψηφιακής καμπάνιας που θα τρέξει το πρώτο τρίμηνο του 2020 στο Discovergreece.com και στα Social Media του, τα οποία μετράνε περισσότερους από 1,3 εκατ. Followers.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών του 2019, στο πλαίσιο της Συμμαχίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα στοχευμένο πρόγραμμα με media & bloggers trips από τις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας και Αμερικής δίνοντας έμφαση στις εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στον προορισμό.

Οι Partners που συμμετέχουν στη Συμμαχία είναι:
AMADA COLOSSOS RESORT
APOLLO HOTELS
ATRIUM HOTELS LUXURY RESORTS COLLECTION
HARMONY RESORTS
H-HOTELS COLLECTION
LINDOS HOTELS
MITSIS HOTELS GROUP
SUNRISE HOTEL.