Δεν επιστρέφουν τα χρήματα τα ξενοδοχεία του Βερολίνου

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, η απόφαση των ξενοδοχείων του Βερολίνου, να μην  επιστρέψουν τα χρήματα από τις κρατήσεις που έγιναν για την τουριστική έκθεση ΙΤΒ μετά την ακύρωσή της τελικά λόγω κορωνοϊού.

Μάλιστα ο πρόεδρός της Μανώλης Μαρκόπουλος, έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στην αντίστοιχη Ένωση Ξενοδόχων της Γερμανίας (και κοινοποιήθηκε και σε άλλους φορείς) με την οποία της ζητά να προχωρήσει σε σύσταση προς τα μέλη της, αναφορικά με τη στάση τους αυτή, κάνοντας λόγο για αντιεπαγγελματική και αντισυναδελφική συμπεριφορά.

Όπως επισημαίνει,  οι περισσότεροι από τους ξενοδόχους της Ρόδου ενημερώθηκαν ότι δεν μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω, ενώ σε άλλες περιπτώσεις τους δόθηκε η ευκαιρία να αλλάξουν την κράτησή τους για άλλο χρονικό διάστημα κοντά όμως στις ημερομηνίες για τις οποίες έγινε η αρχική κράτηση, κάτι που όμως δεν τους εξυπηρετεί καθώς η ΙΤΒ διεξάγεται μόνο μία φορά το χρόνο.  

Η επιστολή στάλθηκε συγκεκριμένα στους εξής:   
- Γερμανική Πρεσβεία στην Αθήνα (Εμπορικό Τμήμα)
- German Hotel and Restaurant Association (DEHOGA)
- German International Hotel Association (IHA)
- German National Tourist Board, Chief Executive Officer (CEO) Petra Hedorfer
- Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο

Στην επιστολή του ο κ. Μαρκόπουλος αναφέρει τα εξής:
«Αξιότιμοι κύριοι, σας στέλνουμε αυτή την επιστολή διαμαρτυρίας ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς των ξενοδοχείων του Βερολίνου προς τα μέλη μας, σχετικά με τις αμοιβές ακύρωσης των κρατήσεων των συναδέλφων μας που σχετίζονται με την ΙΤΒ 2020.

Η απάντηση που έλαβε η συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων μας από τα ξενοδοχεία του Βερολίνου είναι είτε ότι δεν υπάρχει καμία επιστροφή (εντελώς ανάρμοστο) ή στην καλύτερη εκδοχή, ότι έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τη κράτηση αλλά μόνο βραχυπρόθεσμα, το οποίο είναι επίσης άχρηστο διότι η ΙΤΒ Messe στο Βερολίνο πραγματοποιείται μόνο μία φορά το χρόνο.
Αντιλαμβανόμαστε αυτή τη συμπεριφορά ως απολύτως αντιεπαγγελματική και μη συναδελφική, χωρίς σεβασμό και αλληλεγγύη προς τους επαναλαμβανόμενους πελάτες, οι οποίοι εδώ και 10ετίες επισκέπτονται για επαγγελματικούς λόγους το Βερολίνο ανεξάρτητα από το πόσο υψηλές είναι οι τιμές  και θα συνεχίσουν να το επισκέπτονται και στο μέλλον.

Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να κάνετε σύσταση στα ξενοδοχεία μέλη σας και να τους προτείνετε να υιοθετήσουν μια περισσότερο διαλλακτική στάση ώστε να μην υποστεί βλάβη η εικόνα του προορισμού σας και    να σεβαστείτε περισσότερο τους πελάτες-μέλη μας.
Για την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου
Μανώλης Γ. Μαρκόπουλος
Πρόεδρος»