Η κάθε κρίση γεννάει ευκαιρίες

Η κάθε κρίση γεννάει ευκαιρίες

Η κάθε κρίση γεννάει ευκαιρίες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 533 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Τάσος Βελιάδης
Chief Strategist - Socialab


Σίγουρα είναι μια φάση περίεργη για όλους, είναι μια φάση πρωτόγνωρη για όλους. Είναι στιγμές που όλοι μας πνιγόμαστε από το άγχος του ιού και από το άγχος της επόμενης μέρας.

Τι θα κάνουμε με τις επιχειρήσεις μας, τα μαγαζιά μας και την επικοινωνία μας;

Αυτό όμως που λέω πάντα, είναι ότι κάθε κρίση γεννάει ευκαιρίες. Έχοντας μεγαλώσει μέσα στην κρίση και έχοντας χτίσει το μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας μέσα σε αυτή, βλέπω πάντα την ηλιαχτίδα, ή αλλιώς το φως στο τούνελ. Υπάρχουν πλέον πάρα πολλές έρευνες που δείχνουν ποια είναι τα είδη που πουλάνε περισσότερο και ποια είναι τα είδη που έχουν δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα (τουρισμός, αερομεταφορές κτλ).

Ωστόσο για όλους είναι μια στιγμή που μπορούμε να κάνουμε μερικά πολύ έξυπνα πράγματα για την επικοινωνία μας.

Όλοι καθόμαστε σπίτι, σχεδόν συνέχεια και τι κάνουμε;

Είμαστε συνέχεια με ένα κινητό στο χέρι και αναζητούμε πληροφορίες online.

Σύμφωνα με το ίδιο το Facebook, υπάρχουν χώρες που παρατηρείται μέχρι και 70% αύξηση στη χρήση των applications που ανήκουν στο Facebook.

1. Επενδύστε στο digital, μη σταματάτε την επικοινωνία σας. Αλλάξτε ύφος και προσαρμοστείτε στις νέες συνθήκες.

2. Βοηθήστε τον κόσμο, ο καταναλωτής δε σας θυμάται μόνο επειδή αγόρασε από εσάς, σας θυμάται επειδή ήσασταν εκεί όταν περνούσε δύσκολα. Δώστε του λοιπόν περιεχόμενο που αναζητά, συμβουλές για να διατηρήσει την υγεία του ή χρήσιμα tips για το τι μπορεί να κάνει στο σπίτι του.

3. Σύμφωνα με έρευνα της Kantar, το 77% των καταναλωτών περιμένει βοήθεια από τα brands στην καθημερινότητά τους. Μη διστάσετε λοιπόν να λάβετε μέτρα για να βοηθήσετε και να διευκολύνετε τον κόσμο που θέλει να αγοράσει. Η spotawheel.gr έκανε μηδενικό το επιτόκιο αγοράς αυτοκινήτου για τους πρώτους 12 μήνες, η Elpedison δίνει έκπτωση σε όλους. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δίνουν δωρεάν GB. Βρείτε πράγματα που μπορεί να κάνει ο καθένας για να ενισχύσει την κοινότητα.

4. Δημιουργήστε νέα assets για την εταιρεία σας. Αυτό το ξεχασμένο site που πάντα θέλατε να κάνετε, αυτό το εταιρικό βίντεο που δεν κάνατε ποτέ. Τώρα υπάρχει χρόνος για όλα αυτά.

5. Γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες. Την τελευταία εβδομάδα ξοδεύω τα βράδια μου παρακολουθώντας και διαβάζοντας μαθήματα για το Facebook. Κάνω πράγματα που δεν είχα ποτέ χρόνο να κάνω. Γίνομαι καλύτερος για τις μέρες που θα έρθουν.

6. Επενδύστε σε digital πωλήσεις, ίσως είναι μια ευκαιρία να αλλάξετε και το μοντέλο που δουλεύετε. Δεν μιλάμε μόνο για offline πώληση αλλά και για online.

7. Χτίστε νέες έξυπνες συνεργασίες για delivery. Ο κόσμος είναι σπίτι του, βοηθήστε τον να παραμείνει εκεί με νέους τρόπους εξυπηρέτησης.
Και μην ξεχνάτε ότι πάντα όλοι ενδιαφερόμαστε να πουλήσουμε, ωστόσο ο καταναλωτής δεν αγοράζει μόνο ένα προϊόν με βάση τη λογική.

Αγοράζει προϊόντα με βάση το συναίσθημα! Αν λοιπόν είστε εκεί μαζί του σε αυτή την κρίση, σίγουρα μόνο κερδισμένοι θα βγείτε.

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"

Μαρία Καρίκη: Πώς χτίζεται η αυτοπεποίθηση;

Θάνος Ζέλκας: "Τηλεπερσόνες στα ψηφοδέλτια: Αυτή η μάστιγα"

Αγαπητός Ξάνθης: Η μετεγκατάσταση των ταχυδρομείων Ρόδου στην Εθνικής Αντιστάσεως είναι μια πολεοδομική «βόμβα» στα θεμέλια της πόλης μας