Διαδικτυακό σεμινάριο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 675 ΦΟΡΕΣ
Με ιδιαίτερη επιτυχία και εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή διοργανώθηκε χθες το 1o webinar –Διαδικτυακό Σεμινάριο- της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου με τίτλο «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του Κορωνοϊού».
Ομιλητής ήταν ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και το παρακολούθησαν περισσότερα από 170 άτομα!
Είχε τις εξής Ενότητες:
• Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του Κορωνοϊού
• Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του Κορωνοϊού
• Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
• Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών.
Επίσης η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και την Dingo Marketing Team ολοκλήρωσε τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου «COVID-19 και Τουρισμός», και τα αποτελέσματά του συμπεριλαμβάνονται στο e-book με τίτλο «COVID19MAZI», το οποίο μπορεί να το κατεβάσει οποιοσδήποτε δωρεάν από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://dingo.gr/covid19mazi/
Στο e-book συμπεριλαμβάνονται επίσης θέσεις και απόψεις Φορέων σχετικά με την εκτίμηση της κατάστασης της κρίσης, καθώς και συμβουλές διαχείρισης της κρίσης από την Dingo Marketing Team.