Σε εταιρεία που εδρεύει στην Κύπρο η προώθηση του τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Σε εταιρεία που εδρεύει στην Κύπρο  η προώθηση του τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Σε εταιρεία που εδρεύει στην Κύπρο η προώθηση του τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 490 ΦΟΡΕΣ

Στην εταιρεία “NOVUS MIND BUSINESS CONSULTANTS” που εδρεύει στην Κύπρο, ανατέθηκε η κατάρτιση του σχεδίου για την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, έως και το τέλος τρέχοντος έτους.

Στη συνέχεια εταιρεία επικοινωνίας θα αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια βάσει ενός πλάνου που θα καταρτιστεί το οποίο και θα καθορίζει τις λεπτομέρειες εφαρμογής.

Η σχετική απόφαση που υπογράφεται από τον περιφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργο Λεονταρίτη αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αποφασίζουμε
Εγκρίνουμε την ανάθεση στην εταιρεία: “NOVUS MIND BUSINESS CONSULTANTS” που εδρεύει στην οδό Αρχιμίδους 17, στη Λάρνακα της Κύπρου, σύμφωνα με την οικονομική προσφορά της, για την κατάρτιση σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής για την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έως και το τέλος τρέχοντος έτους (2020) και θα λάβει υπ’ όψιν του:

(α) την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις αγορές προέλευσης (origin markets) λόγω του CoVid-19,
(β) το διαθέσιμο υλικό – περιεχόμενο (content) που διαθέτει σήμερα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, και ανάλογα με το στάδιο της διαδικασίας λήψης απόφασης του δυνητικού επισκέπτη (consumer decision making journey) να διαμορφώσει βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας.

Οι άξονες αυτοί θα αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα κινηθεί το επικοινωνιακό περιεχόμενο (communication content) που θα κληθεί να δημιουργήσει η όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια.

Κατάρτιση media plan (πλάνου μέσων) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων online μέσων επικοινωνίας, τον χρονικό προγραμματισμό της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο, και την ποσοστιαία κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού μέσων, που θα καλύψει την περίοδο έως και τον Δεκέμβριο 2020.

Το media plan θα αποτελέσει τον οδηγό με βάση τον οποίο θα υλοποιηθεί η καμπάνια από την όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει το έργο, έναντι του ποσού των 12.400,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020 , φορέας 072 , ΚΑΕ 0841».

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου