Όταν έφτασε το πρώτο αυτοκίνητο στο Μεσοχώρι Καρπάθου το 1960

Όταν έφτασε το πρώτο αυτοκίνητο στο Μεσοχώρι Καρπάθου το 1960

Όταν έφτασε το πρώτο αυτοκίνητο στο Μεσοχώρι Καρπάθου το 1960

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 380 ΦΟΡΕΣ

ΦΛΑΣ στο παρελθόν - Εν Ρόδω Παρασκευή 12 Αυγούστου 1960 Αριθ. Φύλλου 2805

ΤΟ 1ον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΝ ΕΦΘΑΣΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΣΟΧΩΡΙΟΝ

Οι κάτοικοι το υπεδέχθησαν με ζωηράν συγκίνησιν

ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ιδ. ανταπόκρισις)
Κατ’ αυτάς έφθασε το πρώτον αυτοκίνητον από δημιουργίας κόσμου εις την κοινότητα Μεσοχωρίου, δια της νέας οδού, η οποία κατεσκευάσθη δια κυβερνητικών πιστώσεων και συνδέει τας κοινότητας Πυλών και Μεσοχωρίου.

Τους πρώτους επιβάτας υπεδέχθησαν οι κάτοικοι Μεσοχωρίου κλαίοντες εκ συγκινήσεως και χαράς, εις την τοποθεσίαν «Ζάγκεια», άπαντες δε εξέφραζον την ευγνωμοσύνην των προς την Κυβέρνησιν Καραμανλή, η οποία συνέδεσε οδικώς το Μεσοχώρι με την υπόλοιπον Κάρπαθον και έγινε αφορμή δι’ ανάπτυξιν της οικονομίας της κοινότητος.

ΤΗΝ ΠΡΩΙΑΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ
ΠΟΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΜΕΤΑΣΧΟΥΝ

Ανεκοινώθησαν χθες τα ονόματα των οδηγών οι οποίοι θα μετάσχουν εις τον αγώνα ταχύτητος πόλεως Ρόδου.
Ούτοι κατά κλάσεις είναι οι εξής:
Α’ ΚΛΑΣΙΣ: Εις αυτήν θα μετάσχουν τρεις Ιταλοί με αυτοκίνητα «Τζούνιορς». Ούτοι αφίκοντο χθες.
Β’ ΚΛΑΣΙΣ: Κίνγκσλεϋ Σπέσιαλ και Μουρτζόπουλος
Γ’ ΚΛΑΣΙΣ: Ζιρώ, Μήκας, Κανάρογλου, Βουρδουμπάκης και Χρονίδης.
Δ’ ΚΛΑΣΙΣ: Πεσμοζόγλου, Παπαδημητρίου, Βασιλειάδης, Λαΐλαψ και Μακρής.
Εις την εν λόγω κλάσιν θα μετάσχη και ο Ρόδιος Βασιλάκης.
Ε’ ΚΛΑΣΙΣ: Καραδήμας, Αποστολίδης, ΓΑΜΜΑ και Αναγνώστου.
ΣΤ’ ΚΛΑΣΙΣ: Λεβύ, Μίλτον, Κοτσώνης, Μπαντούνας, Ηλιόπουλος, Φοντολάν, και Ντι Κάππα.
Ζ’ ΚΛΑΣΙΣ: Ραφτόπουλος, Κρητικός και Νταφώτης.
Η αφετηρία του αγώνος θα είναι πλησίον της πύλης της Αγίας Αικατερίνης και ουχί έξωθι της Σχολής Χωροφυλακής. Ούτος δε, θα αρχίση την 9ην πρωινήν.

Ο ΑΓΩΝ ΡΑΛΛΥ ΡΟΔΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑΝ
Ανεκοινώθη ότι η εκκίνησις των αυτοκινήτων του διεθνούς Ράλλυ θα αρχίση από της 7ης πρωινής της προσεχούς Δευτέρας από την προ της Νομαρχίας πλατείαν. Εις τον εν λόγω αγώνα θα μετάσχουν 17 Αθηναίοι, 4 ξένοι, 4 Θεσσαλονικείς και τρεις Ρόδιοι.

Οι Ρόδιοι είναι οι Βασιλάκης, Τάχερ και Πανηγύρης.
Συμφώνως προς τον κυκλοφορήσαντα χθες κανονισμόν του αγώνος οι μετέχοντες οδηγοί πρέπει να καλύψουν τα 427.500μ. ήτοι την όλην διαδρομήν εις 7 ώρας και 55’’.

Τα ετάπ θα καλυφθούν ως εξής: Α’ ετάπ 58’, Β’ 43’, Γ’ 50, Δ’ 1 ώρα 26.
Επίσης ανεκοινώθη ότι εις τας ειδικάς διαδρομάς (σπεσιάλε) η ταχύτης δεν θα υπερβαίνη τα 100 χιλιόμετρα. Αι ειδικαί διαδρομαί θα διεξαχθούν εντός του Γ’ ετάπ ήτοι από Αφάντου εις Γεννάδι.

ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΑΙ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΔΙ’ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑ ΤΑ ΨΥΧΑΝΘΗ
ΕΝΕΡΓΙΑΙ ΤΟΥ κ. ΚΩΤΙΑΔΗ

Δια τηλεγραφήματός του το Υπουργείον Γεωργίας εγνωστοποίησεν ότι κατ’ εξαίρεσιν οι Δωδεκανήσιοι αγρόται θα δύνανται του λοιπού να εισπράττουν από την ΑΤΕ, τας επιδοτήσεις δια την καλλιέργειαν ψυχανθών είτε μέσα του οικείου συνεταιρισμού (εφ’ όσον είναι συνεταιρισμένοι) είτε δι’ εξουσιοδοτήσεως προς τον πρόεδρον της κοινότητός των ή προς πρόσωπον της εμπιστοσύνης των.
Το κατ’ εξαίρεσιν μέτρον ελήφθη κατόπιν τηλεγραφημάτων της Διευθύνσεως Γεωργίας και του βουλευτού Δωδεκανήσου κ. Κωτιάδη, αποσκοπεί δε εις την εξυπηρέτησιν των αγροτών, οι οποίοι διαμένουν εις νήσους η απομεμακρυσμένα χωριά και δεν δύνανται να μετακινηθούν ευκόλως.

Διαβάστε ακόμη

Φλας στο παρελθόν, 1964: Αι εισπράξεις και πληρωμαί των ταμείων Δωδεκανήσου

ΦΛΑΣ στο παρελθόν, 1964: Καθιερούνται πινακίδες με τιμολόγιον εις τα ταξί

ΦΛΑΣ στο παρελθόν, 1964: Κοσμικόν γεγονός - σήμερον εγκαίνια του Ναϊτ Κλαμπ "Ιζαμπέλλα"

ΦΛΑΣ στο παρελθόν, 1964: Πώς είδε την Ρόδον ο κ. Υβ. Νταρτουά

ΦΛΑΣ στο παρελθόν, 1964: Καταγγέλεται διώγμος εξαπελύθη

Φλας στο παρελθόν, 1964: Σήμερον θα αναχωρήσουν τα Σπογγαλιευτικά της Καλύμνου

ΦΛΑΣ στο παρελθόν, 1964: Θα απονεμηθώσι έπαινοι εις τους οδηγούς και εισπράκτορας

Φλας στο παρελθόν, 1964: Νεαρός αθλητής ετραυματίσθη σοβαρώς με σιδηράν «σφαίραν»