Εντυπωσιακές επιτυχίες από τους μαθητές της Ρόδου στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Εντυπωσιακές επιτυχίες από τους μαθητές της Ρόδου στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Εντυπωσιακές επιτυχίες από τους μαθητές της Ρόδου στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 17881 ΦΟΡΕΣ

Αναλυτικά, οι σχολές στις οποίες εισήχθησαν οι νέοι πλέον φοιτητές μας

Ικανοποιημένοι και δικαιωμένοι από τον αγώνα που έδωσαν και το αποτέλεσμα που κατάφεραν τελικά, δήλωσαν μιλώντας στη «ΡΟΔΙΑΚΗ» οι μαθητές και οι μαθήτριες από τα Λύκεια της Ρόδου, αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τις βάσεις και την ταυτόχρονη εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.

Κατά γενική εκτίμηση, οι επιδόσεις των υποψηφίων από τα Λύκεια του νησιού μας, ήταν εξαιρετικές, παρά τη δυσκολία των θεμάτων που παρουσίασαν και φέτος, όλα σχεδόν τα πεδία στα οποία δοκιμάστηκαν.
Μιλώντας στη «ΡΟΔΙΑΚΗ» τα παιδιά αυτά από τα σχολεία της Ρόδου, τα οποία σε ελάχιστες ημέρες θα είναι πλέον φοιτητές, ευχαρίστησαν όλους όσοι στάθηκαν δίπλα τους και τους στήριξαν σε αυτή τη μεγάλη δοκιμασία, σε αυτή την πρώτη μεγάλη μάχη της ζωής τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία για την συγκέντρωση των αποτελεσμάτων των βαθμολογιών, ήταν κι εφέτος ιδιαίτερα δύσκολη και πολύπλοκη, καθώς λόγω της νέας νομοθεσίας που εφαρμόζει για δεύτερη χρονιά, το υπουργείο Παιδείας, κανένας φορέας και καμία υπηρεσία δεν έδωσαν αναλυτικά στοιχεία για τις επιδόσεις των μαθητών.

Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι πρακτικά πολλοί από τους μαθητές που είχαν αντίστοιχες ή και καλύτερες ακόμα επιδόσεις από τα παιδιά που μπορέσαμε να εντοπίσουμε, δεν περιλαμβάνονται στο σημερινό ρεπορτάζ.
Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παιδιά που έδωσαν αυτό τον αγώνα και μπήκαν σε αυτή την πρωτοφανή δοκιμασία, ανεξαρτήτως αποτελέσματος είναι άξιοι επαίνων και συγχαρητηρίων. Μπροστά τους ξεδιπλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος ευκαιριών και δημιουργικών αναζητήσεων.

1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)

Ανέζα Αντωνάτου -1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.800 μόρια
Ιατρική Σχολή Αθηνών

«Μέρα βαθιάς χαράς και συγκίνησης η σημερινή. Είναι τόσο όμορφη η αίσθηση γιατί πέτυχα να εισαχθώ στη σχολή πρώτης μου προτίμησης, την ιατρική Αθηνών, ύστερα από πολύ κόπο και προσπάθεια ετών.

Η συγκίνησή μου είναι εξίσου μεγάλη γιατί στην πορεία συνεργάστηκα με σπάνιους ανθρώπους, τους καθηγητές μου, στους οποίους αληθινά οφείλω πολλά. Τους ευχαριστώ από καρδιάς, όπως επίσης και την οικογένειά μου γιατί πίστεψε πραγματικά σ' εμένα.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο μου όνειρο, ένας πρώτος στόχος κατακτήθηκε».

Δέσποινα Μαρτάκη -1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.400 μόρια

Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Αθήνας

« Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα. Η φετινή χρονιά ήταν πολύ ιδιαίτερη αλλά προσωπικά η πανδημία με βοήθησε να προγραμματίσω καλύτερα το διάβασμά μου και να επικεντρωθώ στον στόχο μου, τον οποίο και πέτυχα. Παρ' όλο που τα θέματα στην κατεύθυνσή μου ήταν βατά θα ήθελα να ευχαριστήσω το σχολείο μου και τους καθηγητές μου που με βοήθησαν τόσο σε όλον αυτόν τον αγώνα.»

Άννα Μιχοπούλου- 1ο ΓΕΛ Ρόδο, υ 18.200 μόρια

Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης

«Είμαι πολύ χαρούμενη και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα! Ευχαριστώ τον Θεό, την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου για όλα! Τέλος, θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πέτυχαν τους στόχους τους αλλά και σε όσους και όσες «απέτυχαν», για τη μεγάλη προσπάθειά τους γιατί όπως είπε και ο R. Kennedy: «Μόνο αυτοί που τολμούν να αποτύχουν παταγωδώς, μπορούν και να επιτύχουν μεγαλειωδώς».

Δανάη Μανιαδάκη 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.203 μόρια

«Διαγωνιζόμουν για δεύτερη φορά απόφοιτος, υποψήφια με το παλαιό σύστημα. Παρόλο που πέτυχα μία πλέον υψηλή βαθμολογία, δεδομένης της δυσκολίας των θεμάτων,18.203 μόρια , δεν κατάφερα να εισαχθώ στην ιατρική σχολή ,που αποτελεί, για μένα, στόχο και όνειρο ζωής. Δυστυχώς έχει διαπραχθεί «εγκληματική» αδικία εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, καθώς οι αρμόδιοι δεν διασφάλισαν , επαρκώς, θέσεις για τους υποψηφίους με το παλαιό σύστημα. Το ποσοστό των θέσεων ειναι δυσανάλογο του αριθμού υποψήφιων συμμετεχόντων και επιτυχόντων, με άμεσο αποτέλεσμα να έχουν εισαχθεί στις ιατρικές σχολές επιτυχόντες με 17.400 μόρια και να έχουν αποκλειστεί άλλοι με πολύ υψηλότερες βαθμολογίες.

Το ελληνικό σύστημα «τρώει τα παιδιά του» τελικά....».

Νικολέττα – Στεφανία Φώτη -1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.125 μόρια
Τμήμα Ψυχολογίας Αθηνών

«Δεν το έχω ακόμη συνειδητοποιήσει! Σίγουρα νιώθω ανακούφιση, όλες οι προσπάθειες και οι θυσίες έχουν ανταμειφθεί και ο στόχος μου που ήταν η σχολή Ψυχολογίας στην Αθήνα, έχει επιτευχθεί!».

Γεώργιος – Αθανάσιος Σαβέλος – 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.000 μόρια
Σχολή Αξιωματικών της Αστυνομίας

«Είμαι χαρούμενος, ήταν η δεύτερη χρονιά για μένα, φυσικά θυσίασα πράγματα αλλά πέτυχα ένα μέρος του στόχου μου που είναι η Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Η χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη λόγω της πανδημίας και δυσκολευτήκαμε αρκετά να προσαρμοστούμε, αλλά τελικά τα καταφέραμε!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τους φροντιστές – καθηγητές μου που ήταν δίπλα μου σε αυτήν την προσπάθεια, τους κ.κ. Φιλιώ Χριστοφάκη, Δήμητρα Φωταρά, Νικολέτα Χατζηγεωργίου, Αντώνη Παλαιό και Νίκο Μαστρογιαννόπουλο».

Ευγενία – Ειρήνη Μεταξάκη 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.900 μόρια
Σχολή Ιατρική Ηρακλείου

«Τα αισθήματα είναι ανάμεικτα ωστόσο νιώθω ανακούφιση διότι ο αγώνας που δώσαμε όλη τη χρονιά τελείωσε και μάλιστα έχοντας πετύχει το στόχο μου!

Όμως το αποτέλεσμα αυτό σίγουρα δεν θα το είχα καταφέρει χωρίς τη βοήθεια των καθηγητών μου τόσο στο φροντιστήριο όσο και στο σχολείο, τους οποίους ευχαριστώ θερμά για την καθοδήγηση και την υποστήριξή τους, και ένα εξίσου μεγάλο «ευχαριστώ» οφείλω στην οικογένειά μου για την ακούραστη συμπαράστασή τους».

Χρήστος Χριστοφορίδης – 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.850 μόρια
Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης

«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που έχω καταφέρει τους στόχους μου. Περίμενα αυτό το αποτέλεσμα γιατί ξέρω ότι είχα δουλέψει πολύ όλη τη χρονιά και είχα πολλή βοήθεια από τους καθηγητές και τους γονείς μου».

Λουκάς Κολιάδης- 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.275 μόρια
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

«Ως ένας από τους φετινούς υποψήφιους των Πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έλαβα και τα οποία με οδήγησαν στην επίτευξη του στόχου μου. Πιστεύω και ελπίζω ότι θα εξυπηρετήσουν το ρόλο τους και θα με βοηθήσουν στο μέλλον. Επίσης ελπίζω όσοι συμμετείχαν να είναι εξίσου ικανοποιημένοι. Εύχομαι τα καλύτερα σε όσους πέρασαν από αυτή τη διαδικασία. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όσους με στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια».

Αντώνης Ρουσέττος – 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 16.850 μόρια
Τμήμα Πληροφορικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

«Ήταν μια χρονιά επίπονη αλλά δημιουργική. Διάβαζα σταθερά και οργανωμένα. Το άγχος κορυφώθηκε τους δύο τελευταίους μήνες. Ευτυχώς η καλή επαφή μου με την τεχνολογία μου επέτρεψε να αξιοποιήσω την εξ αποστάσεως διδασκαλία και έτσι η προσπάθειά μου δεν διεκόπη από την καραντίνα. Θεωρώ ότι είχα επιτυχές αποτέλεσμα στην πρώτη μεγάλη πρόκληση της ζωής μου, θεωρώ όμως ότι έπονται και άλλες. Προτρέπω τους συμμαθητές μου να αντιμετωπίσουν το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση».

Μιλένα Μαρτάκη - 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 16.450 μόρια
Θετικών Σπουδών Σχολή Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου στην Αθήνα

« Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που τελείωσε αυτός ο αγώνας και μάλιστα επιτυχημένα, καθώς ήταν αρκετά δύσκολος και κουραστικός για εμένα. Ήταν μια δύσκολη χρονιά η φετινή όσον αφορά τις συνθήκες και τα θέματα των εξετάσεων τουλάχιστον στη θετική κατεύθυνση. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα και δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς τη στήριξη και τη βοήθεια του σχολείου και των καθηγητών μου, που τους ευχαριστώ πολύ».

Κατερίνα Κατσιμπρή – 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 14.685 μόρια
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού (στην Αθήνα)

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που οι κόποι μιας χρονιάς ανταμείφθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο περνώντας στην σχολή της πρώτης μου επιλογής.

Σε αυτήν την προσπάθεια με στήριξαν η οικογένειά μου και οι καθηγητές μου και τους ευχαριστώ πολύ!

Εύχομαι υγεία και ό,τι καλύτερο σε όλα τα παιδιά στη νέα ωραία φάση αυτή της ζωής τους»!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Λυκείου της Ρόδου με ανακοίνωσή του συνεχάρη όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020 και τονίζει ότι με αυτή τη διαδικασία βγήκαν όλοι κερδισμένοι. Σημασία έχει η προσπάθεια , ο αγώνας και η διεκδίκηση. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της εισαγωγής μαθητών του Βενετοκλείου τονίζεται ότι οι επιδόσεις που κατάφεραν να πετύχουν οι μαθητές ήταν πολύ μεγάλες και συγκεκριμένα:

Ιατρική: 3 Επιτυχόντες
Φαρμακευτική: 1 Επιτυχών
Νομική: 1 Επιτυχών
Πολυτεχνείο: 8 Επιτυχόντες
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών 2 Επιτυχόντες
Ψυχολογίας :1 Επιτυχών
Χρηματοοικονομικά - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Οικονομικές Σχολές: 15 Επιτυχόντες
Επίσης, πολλοί μαθητές ήταν επιτυχόντες σε σχολές που ήταν η πρώτη τους επιλογή.

2o ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο)


Φαίδρα Βιτζηλαίου, 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.700 μόρια Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης ΕΚΠΑ

«Είμαι πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου. Θα ήθελα καταρχάς να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως για την προσπάθεια που κάνανε! Προσωπικά έχω ως στόχο τη νομική αν και η μεγάλη μου αγάπη είναι η υποκριτική και θα προσπαθήσω να τη συνδυάσω με ο,τι κι αν σπουδάσω. Οι περισσότεροι μου περιέγραφαν τις πανελλαδικές ως κάτι πολύ τρομακτικό και ψυχοφθόρο. Όταν όμως ξεκίνησα αυτή τη διαδικασία, αυτόν τον «αγώνα» συνειδητοποίησα πως οι πανελλαδικές δεν ήταν καθόλου όπως τις είχα στο μυαλό μου. Ούτε χρειάστηκε ποτέ να ξενυχτήσω, ούτε πολλά κλάματα και εντάσεις υπήρχαν. Ελάχιστες στιγμές ένιωσα πως φτάνω ψυχολογικά στα όριά μου. Και όλα αυτά, επειδή προσπάθησα να έχω πρόγραμμα. Αν μπορούσα να δώσω μια συμβουλή στους επόμενους, είναι να φτιάξουν πρόγραμμα. Το τελευταίο, με βοήθησε και στην καραντίνα. Προφανώς λόγω του κορονοϊού και γενικά των συμβάντων του 2020 η ψυχολογία μου είχε επηρεαστεί αρνητικά. Όμως το πρόγραμμα και η θετική σκέψη ήταν αυτά που με βοήθησαν να χειριστώ εποικοδομητικά τον άπλετο χρόνο που μου εξασφάλισε η καραντίνα. Όπως και να έχει, όποια κι αν είναι τα αποτελέσματα, έχω να πω πως η ζωή μας τώρα ξεκινά. Είμαστε επιτέλους ελεύθεροι να κυνηγήσουμε τα όνειρά μας. Κι αν η ζωή, μας βάζει εμπόδια, δεν πειράζει. Τα εμπόδια είναι εκεί για να τα προσπερνάμε και να απολαμβάνουμε μετά ακόμα περισσότερο τη νίκη. Έχω να πω πολλά ευχαριστώ σε όλους τους καθηγητές μου. Από την πρώτη δημοτικού, ως την τρίτη λυκείου. Γιατί χωρίς αυτούς, δε θα ήμουν ο άνθρωπος που είμαι σήμερα, ούτε θα είχα φτάσει στο σημείο που βρίσκομαι. Ευχαριστώ ακόμα την οικογένειά μου που με στήριξε σε κάθε μου επιλογή, και τους φίλους μου που μου χάριζαν στιγμές γέλιου και ευτυχίας σε όλη αυτή την πορεία μου! Σας ευχαριστώ»!


Βογιατζή Ιωάννα, 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.325 μόρια
3η στη Σχολή Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Αθηνών

«Είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα των εξετάσεων και χαρούμενη που τελείωσε αυτή η δύσκολη χρονιά .Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί ένα καλύτερο και λίγοτερο επίπονο σύστημα για τους μαθήτες .»


Πανιέρα Βενετσιάνα 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.200 μόρια,
Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Πειραιά

«Ήταν μια προσπάθεια, πολύ δύσκολη και περίεργη από άλλες χρονιές (καραντίνα) από την οποία όμως βγήκαμε κερδισμένοι όσοι συμμετείχαμε σε αυτήν. Είμαι περήφανη που κατάφερα να τη φέρω σε πέρας. Νομίζω ότι βγήκα πολύ πιο δυνατή μετά από αυτή τη διαδικασία. Η αλήθεια είναι ότι είδα στα αποτελέσματά μου μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους βαθμολογητές. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές που πραγματικά με στήριξαν και με βοήθησαν. Θέλω επίσης να πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου και όλη την οικογένεια που ήταν δίπλα μου και με στήριζαν σε αυτή την προσπάθεια! Ιδιαίτερα στη μικρή μου αδελφή που με άντεξε!
Εύχομαι συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, όποιο κι αν ήταν το αποτέλεσμα. Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε ότι ήταν ένα σημαντικό βήμα αλλά δεν κρίνεται τίποτα από αυτό, γιατί θα έχουμε άπειρες ευκαιρίες.

Παυλάτου Ειρήνη 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 16.575 μόρια
Παιδαγωγικό Τμήμα ΕΚΠΑ

«Ολοκληρώθηκε μία μεγάλη προσπάθεια και ανοίγει ένα καινούριο κεφάλαιο στη ζωή μου. Ευχαριστώ θερμά τους καθηγητές μου, για την καθοδήγησή τους, όλο το διάστημα της προετοιμασίας μου."


Μαμαλίγκα Ελιζαμπέτα 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 14.900 μόρια
Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας Πανεπιστημίου Πατρών.

«Κατάφερα να περάσω στη σχολή που επιθυμούσα και αυτό το οφείλω τόσο στους καθηγητές μου όσο και στην οικογένειά μου οι οποίοι παρά τις δυσκολίες της φετινής χρονιάς στάθηκαν δίπλα μου.»


Αγγελική Κυπριώτη 2ο ΓΕΛ Ρόδου, 14.400 μόρια
Τμήμα Εργοθεραπείας Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

«Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα του κόπου και των προσπαθειών μου και είμαι χαρούμενη για τις νέες προοπτικές που θα μου προκύψουν. Ευχαριστώ πάρα πολύ τους γονείς μου και τις αδερφές μου αλλά και τους καθηγητές μου για τη διαρκή στήριξη και καθοδήγησή τους. Στα νέα παιδιά που έχουν αρχίσει ήδη την προετοιμασία τους εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία στους στόχους τους.

Από το ίδιο σχολείο επίσης η Αντωνίου Μαρκέλλα, στον τομέα Υγείας Συγκέντρωσε 17.250 μόρια, και ο Γιάννης Χαρτοφύλακας, (προηγούμενων ετών) συγκέντρωσε βαθμολογία 17.401 μορίων, στον τομέα Υγείας.

3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Αναστάσιος Παρίσης- 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 19.164 μόρια
Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΕΚΠΑ

«Οι πανελλαδικές είναι ένα μακρύ και δύσβατο μονοπάτι που μόνο όσοι το έχουν περάσει μπορούν να το καταλάβουν αλλά η επίγευση και τα συναισθήματα που σε περικλείουν όταν φέρνεις εις πέρας τους στόχους σου, είναι κάτι μοναδικό»!

Ισμήνη Καταβενάκη- 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 19000 μόρια
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

«Ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά ωστόσο με τη στήριξη της οικογένειας και των καθηγητών μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να πετύχουν τους στόχους τους» !

Ευγενία Παμπίδη – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.500 μόρια
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

«Ήταν μια δύσκολη και ατέλειωτη χρονιά. Όλοι αγωνιστήκαμε κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες και πρωτόγνωρες σε εμάς συνθήκες και γι' αυτό χαίρομαι που ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Δεν θα μπορούσα να είχα φτάσει εδώ χωρίς τη στήριξη που είχα από την οικογένειά μου, τους φίλους μου και κυρίως από τους καθηγητές μου».

Εμμανουήλ Πηδιάκης – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.375 μόρια
Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης

« Ο στόχος επετεύχθη (1η επιλογή) αν και ήταν μια χρονιά με ιδιαίτερες συνθήκες λόγω της πανδημίας. Οι απαιτήσεις πολλές, η πίεση μεγάλη και ο ανταγωνισμός πολύ υψηλός, ωστόσο με πίστη, επιμονή και υπομονή και πολύ διάβασμα κατάφερα να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, το σχολείο μου και ιδιαίτερα τους καθηγητές που μου έκαναν φροντιστήριο γιατί ένα μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας το οφείλω σε αυτούς! Εύχομαι καλή δύναμη στα παιδιά που ξεκίνησαν την προσπάθειά τους ήδη για τις επόμενες Πανελλαδικές εξετάσεις»!

Γαβριήλ Κωνστάντουρας -3ο Γενικό Λύκειο Ρόδου, 18.350 μόρια
Ιατρική Σχολή Αθηνών

«Είμαι σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος. Η φετινή χρονιά ήταν μια χρονιά ιδιαίτερη, κατά την οποία κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Παρόλα αυτά, λειτουργώντας με πρόγραμμα και στόχο, χωρίς υπερβολές, κατάφερα να αντεπεξέλθω στις προσδοκίες μου και να πετύχω ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα και φυσικά το στόχο μου την Ιατρική».

Ειρήνη – Ευαγγελία Ζαφίρη – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.175 μόρια
Νομική Σχολή Αθηνών

«Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση που οι προσπάθειες και η προετοιμασία των τελευταίων χρόνων καρποφόρησαν. Χρωστάω ευγνωμοσύνη στους καθηγητές και την οικογένειά μου που μου συμπαραστάθηκαν».

Σήλεια Καντιδενού – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.150 μόρια
Νομική Σχολή Αθηνών

«Στη διάρκεια της κουραστικής αυτής χρονιάς όλοι οι υποψήφιοι δούλεψαν, κουράστηκαν, κάποιοι ανταμείφθηκαν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο. Η εμπειρία, ωστόσο, δεν παύει να είναι μοναδική. Προσωπικά οι πανελλαδικές θεωρώ πως με έκαναν πιο δυνατή. Η τρίτη τάξη του Λυκείου είναι η πρώτη σε όλη τη σχολική ζωή, στην οποία οι μαθητές εργάζονται με πάθος για την επίτευξη του δικού τους προσωπικού στόχου, για την εξασφάλιση του μέλλοντος που οι ίδιοι οραματίζονται. Φέτος σε συνεργασία με τους καθηγητές μου πέτυχα το μεγαλύτερό μου όνειρο όλων αυτών των χρόνων, την εισαγωγή μου στη Νομική Σχολή. Η οικογένεια, οι καθηγητές και οι φίλοι μου αξίζουν ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη που μου προσέφεραν αυτούς τους ιδιαίτερα δύσκολους εννέα μήνες. Πάντως αυτό που διδάχτηκα μέσα από τη διαδικασία αυτή είναι ότι τίποτα δεν είναι εφικτό, μέχρι να εργαστείς για αυτό με πάθος και τελικά να το κατακτήσεις».

Νικόλαος- Ιωάννης Μηνάς – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.950 μόρια
Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης

«Η συνολική διαδικασία απαιτούσε μεγάλη αφοσίωση και ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τις τελευταίες εξελίξεις που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Παρ' όλα αυτά, προσωπικά η κατάσταση αυτή με βοήθησε στο να οργανώσω με καλύτερο τρόπο το διάβασμά μου και να εκπληρώσω εν τέλει τον στόχο μου, ο οποίος ήταν να εισαχθώ στο τμήμα της Νομικής. Σε ό,τι αφορά τα θέματα των πανελλαδικών, μπορώ να πω πως ήταν απαιτητικά, ωστόσο για κάποιον που είχε προετοιμαστεί καλά δεν παρουσίαζαν κάποια τεράστια δυσκολία.».

Καθολική Παπαοικονόμου – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.700 μόρια
Ιατρική Σχολή Ηρακλείου

«Οι πανελλαδικές ήταν μια εμπειρία τόσο πικρή όσο και γλυκιά. Πικρή γιατί προϋπέθετε μια υπέρμετρη προσπάθεια εκ μέρους όλων των εξεταζόμενων. Γλυκιά γιατί καταλήγεις να περνάς εποικοδομητικό χρόνο με τους συμμαθητές και τους καθηγητές σου και για πρώτη φορά βλέπεις τον εαυτό σου να παλεύει για κάτι που πραγματικά επιθυμεί!

Αποτέλεσε μια διαδικασία που απαιτούσε πολλές θυσίες, σίγουρα, αλλά θεωρούσα σημαντικό να αφιερώνω λίγο από τον ελεύθερο μου χρόνο με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Ταυτόχρονα όμως αποκτάς μια γεύση της μελλοντικής ζωής σου ως ενήλικας. Βλέπεις την προσπάθεια τόσων ανθρώπων γύρω σου, συμμαθητών, γονιών και καθηγητών αλλά και του ίδιου σου του εαυτού να αποδίδει και αυτή αποτελεί η πραγματική επιβράβευση»!

Παναγιώτης Σεχρεμέλης – 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.525 μόρια
Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης

«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την επίδοσή μου στις φετινές εξετάσεις καθώς και για το ότι ο στόχος μου για το Πολυτεχνείο έχει επιτευχθεί. Αν και η φετινή χρονιά ήταν πολύ δύσκολη, κατάφερα να εκμεταλλευτώ την περίοδο της καραντίνας για να κάνω την καλύτερη δυνατή προετοιμασία. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο «Ορόσημο», τους καθηγητές του σχολείου μου 3ο ΓΕΛ Ρόδου καθώς και την οικογένειά μου. Ελπίζω όλοι οι συμμαθητές μου να πετύχουν στις σχολές που θέλουν».

4ο ΓΕΛ Ρόδου

Κωνσταντίνος Καραμούζης – 4ο ΓΕΛ Ρόδου, 19.000 μόρια
Ιατρική Σχολή Αθηνών

«Η Ιατρική για εμένα αποτέλεσε ένα όνειρο και ένα στόχο από τους πολλούς βέβαια που θέτω καθημερινά. Η προσφορά και η θυσία του εαυτού για χάρη του άλλου είναι ένα χαρακτηριστικό που κληθήκαμε να αναδείξουμε όλοι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές της παρούσας υγειονομικής κρίσης. Η αγάπη μου για την επιστήμη και τον ορθό λόγο αποτελούν επίσης στοιχεία, τα οποία με ώθησαν να επιλέξω την Ιατρική. Η προσπάθεια και ο αγώνας ήταν μεγάλος. Η κούραση δεδομένη, η πίεση και το άγχος αποτρεπτικοί παράγοντες που με δυσκόλευαν καθημερινά. Μέσα μου όμως ήξερα πως οι κόποι ανταμείβονται και η προσπάθεια φέρνει καρπούς στο τέλος. Οι γονείς μου και η αδερφή μου, οι άνθρωποι οι οποίοι με στήριξαν ήταν πάντα εκεί για εμένα, έτοιμοι να συμπράξουν και να συναισθανθούν τον αγώνα και τους κόπους μου. Οι καθηγητές μου, οι άνθρωποι που με μόχθους και θυσίες μου έδωσαν τα απαραίτητα εφόδια για να ανελιχθώ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν επίσης παρόντες, υποστηρίζοντας ψυχικά και γνωσιακά το αγώνα μου. Τους ευχαριστώ θερμά. Η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών αποτελεί την απαρχή ενός ονείρου που μόλις τώρα ξεκινά».

Ορνέλα Καλογερή – 4ο ΓΕΛ Ρόδου 17.975 μόρια
Σχολή Οικονομικών ΑΣΟΕΕ

«Είμαι πολύ χαρούμενη και ευχαριστημένη που τελείωσε όλο αυτό και με αυτό το αποτέλεσμα! Ήταν μία δύσκολη χρονιά για μένα, είχα πολύ άγχος, δεν πίστευα πολύ στον εαυτό μου, όμως τελικά μπορούμε να τα καταφέρουμε αν έχουμε στήριξη από τους φίλους και την οικογένεια μας!»

Σοφία-Νίκη Παπαηλία -4ο ΓΕΛ ΡΟΔΟΥ, 15.900 μόρια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αιγαίου όπου εισήχθη 2η

«Είμαι αρκετά ικανοποιημένη απ' το αποτέλεσμα , καθώς κατάφερα να εισαχθώ στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης, που ήταν και ο στόχος μου. Η φετινή χρονιά ήταν απαιτητική και είχε πολλές αλλαγές καθ' όλη τη διάρκεια, όμως η καραντίνα με βοήθησε στο να οργανωθώ και να επικεντρωθώ στον στόχο μου. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που απ' την αρχή πίστεψαν σε εμένα»!

1ο ΕΠΑΛ Ρόδου

Παναγιώτης Σιτσανακλής - 1ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 14.085 μόρια
Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος στην Ξάνθη 3ος κατά σειρά εισαγωγής

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Η περίοδος της καραντίνας δεν επηρέασε το διάβασμά μου γιατί ήμουν προσηλωμένος στον στόχο μου. Ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που με βοήθησαν να τα καταφέρω».

2ο ΕΠΑΛ Ρόδου

Σωτήρης Αρφαράς – 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 19.450 μόρια
Ιατρική Σχολή Αθηνών

«Τα αποτελέσματα της Παρασκευής επισφράγισαν την εισαγωγή μου στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Τώρα πια με βεβαιότητα αισθάνομαι τυχερός, χαρούμενος αλλά συνάμα και υπεύθυνος ως προς το λειτούργημα που καλούμαι να αναλάβω και να ασκήσω μελλοντικά. Μία νέα ζωή, μία περίοδος που όλοι αδημονούσαμε να δούμε να συμβαίνει, ανοίγει τις πύλες της! Συγχαρητήρια σε όλους!».

Αστερόπη Παντελάκη – 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 18.665 μόρια
Τμήμα Φυσικοθεραπείας Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

«Σε δύσβατες και πρωτόγνωρες ατραπούς, ένας δύσκολος αγώνας τελείωσε. Οι φετινές αντιξοότητες και τα εμπόδια που εμφανίστηκαν, σταδιακά μετατρέπονταν από τροχοπέδη σε αρωγό ,αφού συνεχώς αποδείκνυαν την επιμονή στον στόχο μου, το όνειρο μου, αλλά και την αγάπη για τα μαθήματα στα οποία κλήθηκα να εξεταστώ. Εξάλλου και τα αεροπλάνα κόντρα στον άνεμο απογειώνονται. Οφείλω, λοιπόν, το πιο δυνατό μου ευχαριστώ στους καθηγητές μου, στον εξαιρετικό διευθυντή μου, κύριο Νταβέλη και φυσικά στην οικογένειά μου! Ευχαριστώ τον Θεό για ό,τι κατάφερα»!

Φωτεινή Χατζηαλεξίου- 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 18.095 μόρια
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ

«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα και πιστεύω πως δικαίωσαν την προσπάθειά μου. Η στιγμή που βγαίνουν τα αποτελέσματα και βλέπεις ότι οι κόποι σου ανταμείβονται ίσως είμαι το πιο όμορφο συναίσθημα που έχω νιώσει. Όταν βλέπεις ότι δεν απογοήτευσες τους δικούς σου ανθρώπους και τους βλέπεις να κλαίνε απλώς από συγκίνηση. Τα άτομα που χάρηκαν για το δικό σου ταξίδι να σε βλέπουν να φτάνεις στον τελικό σου προορισμό».

Γιώργος Αβδελίδης – 2ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 17.595 μόρια
Τμήμα Φυσικοθεραπείας Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

«Η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις. Η διαδικασία των πανελλαδικών είναι μια σημαντική πρόκληση που επηρεάζει το μέλλον μας αλλά δεν το καθορίζει. Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και χαίρομαι που κατάφερα να πραγματοποιήσω τον στόχο μου που είναι το τμήμα Φυσικοθεραπείας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου και στην οικογένειά μου καθώς και στους ανθρώπους που με στήριξαν αυτήν τη δύσκολη χρόνια».

Λουκάς-Τσαμπίκος Χατζηαλεξίου -2ο ΕΠΑΛ Ρόδου, 14.085 μόρια
Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού

«Μου φάνηκε μία πολύ ωραία εμπειρία αν και ξεκίνησα την προετοιμασία μου τέλη Οκτώβρη για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έγραψα αρκετά καλά και είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μου αλλά και το αποτέλεσμα».

Εκπαιδευτήρια «Ροδίων Παιδεία»

Εμμανουήλ Πρωτογεράκης – Ροδίων Παιδεία, 18.552 μόρια
Ιατρική Σχολή Ηρακλείου

«Παρά τις αμφιβολίες μου και την αυξημένη δυσκολία των θεμάτων με τη στήριξη και την καθοδήγηση των καθηγητών μου τα κατάφερα και πέτυχα το στόχο μου! Ευχαριστώ πολύ το σχολείο μου και την οικογένειά μου»!

Κωνσταντίνος Ζαχαρίας- Ροδίων Παιδεία, 17.650 μόρια
Τμήμα Ψυχολογίας Ρέθυμνο

«Το σχολικό μας ταξίδι έφτασε στο τέλος του. Μετά από στιγμές, ευχάριστες και δυσάρεστες, γνώσεις και γνωριμίες με πολλούς ανθρώπους είναι ώρα αυτό το τέλος να σηματοδοτήσει μία νέα αρχή. Έχοντας στη διάθεσή μας τα εφόδια του σχολείου μας είμαστε πλέον έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα, ένα βήμα μεγάλο και συχνά δύσκολο, ένα βήμα στην ενήλικη ζωή»!

Μαίρη Λουλούδη- Ροδίων Παιδεία, 17.500 μόρια
Νομική Σχολή Κομοτηνής

«Η φετινή χρονιά, αν και υπήρξε από τις δυσκολότερες της ζωής μου, συνέβαλε στην αυτοβελτίωση και την ανακάλυψη των ορίων μου, με βοήθησε να εξελιχθώ και να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου, γι’ αυτό και θα μου μείνει αξέχαστη»!

Έλενα Παπαθεοδωράκη- Ροδίων Παιδεία, 17.375 μόρια
Σχολή Οδοντιατρική Σχολή Αθηνών

«Η φετινή χρόνια ήταν δύσκολη και απαιτητική, ωστόσο, γεμάτη στόχους και όνειρα. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά»!

Ιωάννα Φίλη- Ροδίων Παιδεία 17.100 μόρια
Σχολή Ψυχολογίας Ρέθυμνο

«Στις πανελλήνιες του 2020 με μεγάλη προσήλωση και επιμονή πέτυχα τον στόχο μου! Πέρα ωστόσο από το αποτέλεσμα η διαδικασία αυτή ήταν ιδιαίτερα σημαντική καθώς μου έμαθε να ανακαλύπτω τα όρια, τις δυνάμεις και τις ικανότητές μου».

Γεωργία-Άννα Ιορδάνογλου – Ροδίων Παιδεία, 17.066 μόρια
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Πανεπιστημίου Πειραιά

«Η πορεία σε ό,τι κάποιος θεωρεί «επιτυχία» είναι πάντα επίπονη. Στη δική μου περίπτωση, είχα συνοδοιπόρους τις καθηγήτριες, τους καθηγητές και το σχολείο μου καθώς και τη συστηματική-οργανωμένη μελέτη. Ευχαριστώ όσες και όσους πίστεψαν σε εμένα και με στήριξαν. Μαζί τα καταφέραμε».

Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος – Ροδίων Παιδεία, 15.150 μόρια
Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας Παντείου

«Αφιερώνω τη σημερινή επιτυχία μου σε εσάς τους καθηγητές-ήρωες του σχολείου μας, διότι ποτέ δεν κάνατε εμάς τους μαθητές να αισθανθούμε απλώς σαν ένας αριθμός μέσα στην τάξη. Σας ευχαριστώ που μας διδάξατε μαθήματα που θα τα κουβαλάμε στο ταξίδι της ζωής μας και που μας δώσατε σχολικές στιγμές που θα εκτιμούμε για πάντα! Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της οικογένειάς μου που με την υπομονή, το σθένος και την ενέργειά τους με βοήθησαν να αντιμετωπίσω και το δικό μου άγχος. Τους ευχαριστώ όλους πολύ!!!».

Εκπαιδευτήρια Ρόδου «Πυθαγόρας»

Μαρία Παπαβασιλείου- Κολλέγιο Ρόδου, 18.725 μόρια
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Οικονομικό Πανεπιστημίου Αθηνών)

«Είμαι πολύ χαρούμενη που πέρασα πρώτη στην σχολή που επιθυμούσα. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά που τα κατάφεραν, καλές σπουδές και όμορφη φοιτητική ζωή. Όσον αφορά τα παιδιά που δεν πέτυχαν το στόχο τους, να ξέρουν ότι τίποτα δεν πάει χαμένο και ότι η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις. Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου, τους φίλους μου και φυσικά τους καθηγητές μου για την υπομονή τους και την αμέριστη συμπαράστασή τους».

Βασιλική Καρατζαφέρη- Κολλέγιο Ρόδου, 18.500
Νομική Σχολή Αθηνών

«Είναι γεγονός πως η διαδικασία των πανελλαδικών αποτελεί μια ψυχοφθόρα και άκρως πιεστική περίοδο για όλους του υποψήφιους. Σε τέτοιες καταστάσεις καίριας σημασίας τόσο η ψυχολογική όσο και η πνευματική υποστήριξη από την οικογένεια και τους καθηγητές αποτελεί τον βασικό παράγοντα για την επιτυχία . Ο κάθε υποψήφιος μαθητής αξίζει συγχαρητήρια για την προσπάθεια του, κι εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους καθηγητές και τους γονείς μου!»

Κωνσταντίνος – Ραφαήλ Μάτσης- Κολέγιο Ρόδου 17.925 μόρια
ΣχολήΝομική Θεσσαλονίκης

«Αρχικός μου στόχος αποτέλεσε το τμήμα Νομικής. Είναι γνωστό ότι ήταν μία δύσκολη χρονιά τόσο για εμένα όσο και για τους συνομηλίκους μου. Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος, καθώς η επίδοση μου ήταν ισάξια των κόπων μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπονόμευσα την κοινωνική μου ζωή στο όραμα της κατάκτησης μίας θέσης στη Νομική Σχολή. Ευχαριστώ πολύ το σχολείο, τους καθηγητές και την οικογένειά μου για την στήριξη που μου παρείχαν σε αυτόν τον «αγώνα»!

Βασιλική Μελεούνη- Κολέγιο Ρόδου 17.300 μόρια
Σχολή Οδοντιατρική Αθηνών

«Είμαι ανακουφισμένη που ολοκληρώθηκε η διαδικασία των πανελληνίων, η οποία, αναμφίβολα, ήταν δύσκολη. Η προσπάθειά μου με οδήγησε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ τους καθηγητές και την οικογένειά μου για τη διαρκή στήριξή τους.»

Ελένη Καράκιζα – Παπαθαρρενού – Κολλέγιο Ρόδου, 16.850 μόρια
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Αθήνας

«Οι πανελλαδικές για μένα ήταν ένας δύσκολος αγώνας αλλά και μια ευχάριστη εμπειρία. Είμαι χαρούμενη για την επιτυχία μου, καθώς στόχος μου ήταν η αρχιτεκτονική Αθήνας. Χωρίς τους εκπληκτικούς καθηγητές μου αλλά και την οικογένειά μου τίποτα δεν θα ήταν εφικτό για αυτό και τους ευχαριστώ θερμά».

Αδαμαντία Νικολοπούλου- Κολλέγιο Ρόδου, 16.725 μόρια
Τμήμα Χημικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης

«Οι πανελλήνιες ήταν ένα δύσκολο ταξίδι. Ωστόσο άξιζε , καθώς νιώθω πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Στόχευα σε Πολυτεχνικές Σχολές. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους καθηγητές και στην οικογένεια μου. Χωρίς την στήριξη τους δεν θα τα κατάφερνα».

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΦΑΝΤΟΥ


Γεώργιος Χατζηχριστοδούλου ΓΕΛ Αφάντου, 18.275 μόρια
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ.

« Ήταν μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά, λόγω και της πανδημίας του κορωνοϊού. Προσωπικά, έκανα συστηματικό διάβασμα, έχοντας γνώσεις και γερές βάσεις από τις προηγούμενες χρονιές. Τον ελεύθερό μου χρόνο τον αφιέρωνα παίζοντας πιάνο και σε βόλτες με τους φίλους μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Πέτυχα το στόχο μου που ήταν η σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους καθηγητές και τους φίλους μου για τη στήριξη και τη βοηθειά τους.»


Μαρία Κατσιδώνη ΓΕΛ Αφάντου, 17.050 μόρια
ΤΕΦΑΑ Κομοτινής

«Η χρονιά φέτος ήταν ιδιαίτερη, αλλά ταυτόχρονα και πολύ απαιτητική. Ξεκινήσαμε με μια μεγάλη ύλη, πιεζόμασταν τόσους μήνες για να προλάβουμε μέχρι που ήρθε ο κορωνοϊος... Επί ενάμιση μήνα διαβάζαμε στα τυφλά, η ύλη προχωρούσε για να μειωθεί τελικά κατά πολύ!! Το άγχος, η πίεση, τα κλάματα είχαν γίνει καθημερινότητα ήδη από τον Αύγουστο, ενώ δεν έλειψαν και οι φορές που έλεγα ότι θα τα παρατήσω. Δόξα τω Θεώ όμως γράψαμε και όλα πήγαν καλα! Ευχαριστώ τον Θεό και την οικογένειά μου που ήταν δίπλα μου σε αυτό το δύσκολο ταξίδι, τους φίλους, την καθηγήτρια του φροντιστηρίου και τους υπόλοιπους καθηγητές. Στόχος μου ήταν η Γυμναστική Ακαδημία! Εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή σταδιοδρομία και στους μαθητές που ξεκινούν φέτος τον δικό τους αγώνα και ιδιαίτερα στην αδερφή μου καλή δύναμη»!

Κωνσταντίνα Παπαγιάννη ΓΕΛ Αφάντου, 17.150 μόρια
Τμήμα Ψυχολογίας Φλώρινας

«Ήταν μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά, ωστόσο κατάφερα να πετύχω τον στόχο μου-τη σχολή της Ψυχολογίας- και εύχομαι ό,τι καλύτερο για τους συνυποψήφιους μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις καθηγήτριές μου και ιδιαίτερα την οικογένειά μου για τη στήριξη»



Παντελής Παπαβασιλείου ΓΕΛ Αφάντου, 16.800 μόρια
Τμήμα Φαρμακευτικής Πάτρας

«Ήταν μια δύσκολη διαδρομή. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν σε αυτή τη δοκιμασία. Κατάφερα τελικά να εισαχθώ σε καλύτερη σχολή από αυτήν που υπολόγιζα»


Σπυριδούλα – Ελευθερία Κακούλη ΓΕΛ Αφάντου, 16.775 μόρια
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Φέτος ήταν μία δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά με πολύ άγχος που η ψυχολογία έπαιξε σημαντικό ρόλο. Είμαι πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ πάρα πολύ την οικογένεια και τους καθηγητές μου που με στήριξαν σε αυτή τη δύσκολη χρόνια! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

Μιχαήλ – Χρήστος Πέρος ΓΕΛ Αφάντου 16.425 μόρια
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

«Είμαι πολύ χαρούμενος που σε μια ιδιαίτερη χρόνια όπως αυτή κατάφερα να πετύχω τον στόχο μου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισα. . Θα ήθελα ακόμη να ευχαριστήσω τους καθηγητές, τους συγγενείς και τους φίλους μου, που ήταν πάντα εκεί για εμένα και με στήριξαν σε όλα στην προσπάθειά μου αυτή.»

Σεβαστή Ουάλες , ΓΕΛ Αφάντου, 15.150 μόρια
Διοίκηση Επιχειρήσεων ΑΠΘ

«Νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση και δικαίωση για όλο τον κόπο και τις στερήσεις που κατέβαλλα, όλα τα σχολικά χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου για τη στήριξή τους, καθώς και τους φίλους μου που ήταν στο πλευρό μου, καθ'όλη τη διάρκεια της προσπάθειάς μου.»

ΛΥΚΕΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ

Φατιόνα Αλντάσι ΓΕΛ Ιαλυσού, 17.475 μόρια,
Ιατρική Σχολή Αλεξανδρούπολης

«Ως ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες θα χαρακτήριζα τη φετινή χρονιά. Υπήρχαν δυσκολίες και απογοητεύσεις, αλλά και πολλές στιγμές χαράς. Είμαι ικανοποιημένη από την προσπάθεια που κατέβαλλα, όχι τόσο από τις επιδόσεις μου. Ο στόχος εξακολουθεί να είναι ο αρχικός· παιδίατρος θέλω να γίνω. Ευχαριστώ από καρδιάς τους καθηγητές μου, γιατί φρόντιζαν, παρά τις όποιες συνθήκες, να βρίσκονται συνεχώς δίπλα μας, καθοδηγώντας μας, δίνοντάς μας δύναμη. Καλή σταδιοδρομία εύχομαι σε όλα τα παιδιά»!

Κουλούμπρη Νικολία ΓΕΛ Ιαλυσού, 16.925 μόρια
1η στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος)
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου και με βοήθησαν να πετύχω τους στόχους μου.»


Κορνηλάκης Φρατζής, Λύκειο Ιαλυσού, 16.525 μόρια
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πειραιά

Ήταν μια απρόσμενη χρόνια, χρειάστηκε ψυχραιμία , υπομονή και επιμονή. Με συστηματική προσπάθεια και ορθή καθοδήγηση οι στόχοι γίνονται εφικτοί. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και καθηγητές φροντιστηρίου, σχολείου.

Ελευθερία Βαλασία Κουλούμπρη, ΓΕΛ Ιαλυσού, 16.275 μόρια
3η στο Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος)

«Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με στήριξαν στη διάρκεια αυτής της δύσκολης χρονιάς»!


Μαλλιάκας Νικόλαος, ΓΕΛ Ιαλυσού, 16.075 μόρια
Τμήμα Οικονομικών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Στη δεύτερη προσπάθειά μου στον αγώνα των πανελλαδικών και ειδικά σε μια δύσκολη και ψυχοφθόρα χρονιά όπως η φετινή, κατάφερα να γράψω 16.075 μόρια και να μου δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία στο να περάσω στο οικονομικό τμήμα του ΟΠΑ (Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), εκπληρώνοντας τους στόχους μου και δικαιώνοντας τον κόπο τον δικό μου, των γονιών μου και των καθηγητών μου. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους με στήριξα».


Καλαμάτα Νεφέλη, Λύκειο Ιαλυσού, 15.125
Σχολή Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ.

Η Νεφέλη, κατάφερε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα και να εισαχθεί στη Σχολη Αστυφυλάκων της ΕΛ.ΑΣ. όπως επιθυμούσε. Δηλώνει χαρούμενη και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, το οποίο της επιτρέπει να ανοίξει τα δικά της πανιά για το συναρπαστικό αυτό ταξίδι στο μέλλον.

Η διεύθυνση και ο σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Ιαλυσού με αίσθημα ικανοποίησης και υπερηφάνειας, συγχαίρουν τους μαθητές/-τριες για την προσπάθειά τους και για την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις σε μια τόσο δύσκολη και ιδιαίτερη περίοδο για όλους μας κι εύχονται ολόψυχα στους μαθητές/-τριες μας να είναι πρώτα απ’ όλα υγιείς, και να έχουν καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες.

ΓΕΛ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ

Κατερίνα Παπαδημήτρη – ΓΕΛ Κρεμαστής 17.825 μόρια
Νομική Σχολή Κομοτηνής

«Είμαι πολύ καλά και ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω καθηγητές μου και το σχολείο μου για τη συμβολή τους στην επιτυχία μου αυτή».

Δέσποινα Μανωλάκη- ΓΕΛ Κρεμαστής, 17.375 μόρια
Τμήμα Ψυχολογίας Ιωαννίνων

«Ήταν μια δύσκολη χρονιά. Το παν είναι η καλή ψυχολογία. Η επιτυχία είναι αποτέλεσμα ενός συστηματικού διαβάσματος . Δεν στερήθηκα κάτι τη χρονιά που πέρασε, μένοντας, ωστόσο πίστη σε ένα σταθερό πρόγραμμα διαβάσματος. Το κλειδί της επιτυχίας ήταν ότι ξεκίνησα πολύ νωρίτερα το διάβασμα και έτσι κατάφερα να κάνω πολλές επαναλήψεις. Σε μια χρονιά που είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές πρωτόγνωρες καταστάσεις , καταφέραμε τον στόχο».

Μαρία Κωστοπούλου- ΓΕΛ Κρεμαστής, 17.000 μόρια
Τμήμα Ψυχολογίας Φλώρινας

«Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, δε θα τα είχα όμως καταφέρει χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση της οικογένειάς μου και την καθοδήγηση των καθηγητών μου, τους οποίους ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας».

Λύκειο Παραδεισίου

Σταύρος Ισκας - ΕΠΑΛ Παραδεισίου 18.100 μόρια
Τμήμα Τουριστικών Σπουδών Πανεπιστημίουο Πειραιά όπου εισήχθη 4ος

«Οι πανελλαδικές είναι μία διαδικασία για γερά νεύρα! Θέλει επιμονή και καθημερινή προσπάθεια. Ωστόσο , εάν έχεις ένα ξεκάθαρο στόχο στο μυαλό σου, τότε όλα γίνονται ευκολότερα, καθώς υπάρχει το κατάλληλο κίνητρο. Η μέρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων σου προσφέρει ένα απίστευτο συναίσθημα δικαίωσης και χαράς. Εύχομαι όλα τα παιδιά να κατορθώσουν τους στόχους τους. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους γονείς μου, τους καθηγητές μου και γενικότερα όλους όσους στάθηκαν αρωγοί σε αυτή τη δύσκολή μου προσπάθεια».

ΛΥΚΕΙΟ ΣΟΡΩΝΗΣ


Κούρτη Ντενάτα ΓΕΛ Σορωνής, 18.200 μόρια
Ψυχολογίας ΑΘηνών -Πάντειο Πανεπιστήμιο

Είμαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Θα ακολουθήσω τον τομέα της ψυχολογίας που πάντα ήθελα. Παρά τις δυσκολίες τα κατάφερα. Η αλήθεια είναι ότι όλους μας αποσυντόνισαν όλα αυτά που είδαμε και βιώσαμε με τον κορονοϊό. Όταν είδα το θέμα της έκθεσεης, αγχώθηκα η αλήθεια, αλλά μετά άφησα τη φαντασία μου ελεύθερη και κατάφερα να γράψω δημιουργικά.

Στον αγώνα για τις πανελλαδικές που δώσαμε βασική προϋπόθεση ήταν ότι δεν χάσαμε τον εαυτό μας και τα όνειρά μας. Τέτοιες δοκιμασίες, όπως οι εξετάσεις, είναι το μέσο όχι ο σκοπός, απλά ένα σημείο εκκίνησης."

Εμμανουήλ Κουτσονικόλας ΓΕΛ Σορωνής, 14000 μόρια
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστημίου Πατρών

«Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Ήταν μια προσπάθεια κι ένας αγώνας, πολύ διαφορετικός εφέτος για όλα τα παιδιά πιστεύω, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Βάλαμε τα δυνατά μας και καταφέραμε ό,τι μπορούσε ο καθένας μας. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια, τους φίλους και τους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα μου σε αυτή την πορεία».

Το Λύκειο Σορωνής είχε επίσης σημαντικές επιτυχίες από παιδιά που κατάφεραν να εισαχθούν στα Πανεπιστήμια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του σχολείου, είχαμε την εισαγωγή 19 συνολικά ατόμων στις εξής σχολές:

Αστυφυλάκων

Μεσογειακών Σπουδών (Παν. Αιγαίου)

Επιστημών προσχολικής αγωγής και εκπαιδευτικού σχεδιασμού

Μεσογειακών Σπουδών

Ψυχολογίας Αθηνών

Μαθηματικών Ηρακλείου

Πολιτικών Επιστημών Πάτρας

Φυσικής Ηρακλείου

Μηχανικών Περιβάλλοντος Αγρινίου

Φυσικοθεραπείας Αιγάλεω

Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Ηρακλείου

ΑΣΤΕ Ρόδου

Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Ηρακλείου

Διοικητικής Επιστήμης Αγίου Νικολάου

Οικονομικών Ρεθύμνου

Λογιστικής Καβάλα

Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Κοζάνης

Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής (αιγάλεω)

Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΥ


Βενιός Ευάγγελος, Μουσικό Σχολείο Ρόδου, 17.325 μόρια
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών – Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο

«Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα που κατάφερα να έχω. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας και πολύ περισσότερο για όλους εμάς τους υποψήφιους για τα πανεπιστήμια. Οι... καραντίνες κι οι κορονοϊοί μας έφεραν τα πάνω – κάτω. Παρά το γεγονός πάντως μπορέσαμε να τα καταφέρουμε. Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου σε αυτή τη δοκιμασία.»

Εσπερινό Λύκειο Ρόδου

Βασίλης Ράτζας, Εσπερινό Λύκειο Ρόδου, 14.000 μόρια
ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Ο Βασίλης Ράτζας, υπηρετεί ως πυροσβέστης στο νησί της Ρόδου. Τα τελευταία χρόνια παρακολούθησε τις τάξεις του Εσπερινού Λυκείου και φέτος κατάφερε μέσω των Πανελλαδικών να κάνει μια καλή επίδοση, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα του επιτρέψει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: Την Εισαγωγή του στη σχολή Φυσικής Αγωγής (ΤΕΦΑΑ) επειδή, όπως δήλωσε, αγαπά τη Γυμναστική και τα αθλήματα. Ο ίδιος, που κατάγεται κι από τα Τρίκαλα, ευχαρίστησε χθες μιλώντας στη ΡΟΔΙΑΚΗ όλους όσους τον βοήθησαν σε αυτή την πορεία.»

Από το Εσπερινό Λύκειο, επίσης, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής κος Τάσος Χαμουζάς, υπήρξαν κι άλλες σημαντικές επιτυχίες και συγκεκριμένα:

Τεχνών ήχου και εικόνας (Κέρκυρα)

Παιδαγωγικό Δημ. Εκπαίδευσης Ρόδου

Μεσογειακών Σπουδών Ρόδου

Νοσηλευτικής Πάτρας

Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης (Αθήνα)

Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών (Αθήνα)

Οικονομικών Επιστημών (Κομοτηνή)

Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ρόδου

Μιχάλης Τριομμάτης - Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ρόδου
Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης

Λυκειακές τάξεις Έμπωνα

Παναγιώτης Χατζηγιαννάκης- Λυκειακές Τάξεις Έμπωνας 14.025 μόρια
Σχολή ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής

«Είμαι ευχαριστημένος γιατί πέτυχα το στόχο μου που είναι Γυμναστική Ακαδημία. Για μένα ήταν μία δύσκολη χρονιά γιατί στην αρχή δεν είχαν κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου που ήθελα να ακολουθήσω, και απλώς ήθελα να δώσω εξετάσεις και έπειτα να αποφασίσω. Ωστόσο η καραντίνα με βοήθησε να διαβάσω περισσότερο γιατί ήμουν σπίτι και έτσι όλα πήγαν καλά!»

Διαβάστε ακόμη

Πανελλαδικές: Ανοίγει η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων

Αύξηση βάσεων στα περισσότερα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Αποτελέσματα Πανελλαδικών 2023: Σε ποιες σχολές πέρασαν οι Ροδίτες και οι Ροδίτισσες

Πανελλαδικές: Ανακοινώνονται σήμερα οι βάσεις εισαγωγής

Πανελλαδικές 2023 - Σάρωσαν τα Ροδιτόπουλα σε επιτυχίες- Πώς έγραψαν οι μαθητές από τα σχολεία του νησιού μας

Πανελλαδικές: Αύριο στη μια οι ανακοινώσεις για τις βαθμολογίες

Πανελλαδικές 2023: Πότε ανακοινώνονται οι βαθμολογίες

Από 15 έως 23 Ιουνίου η εγγραφή για τα αποτελέσματα των πανελλαδικών