Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης

Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά  μιας χρήσης

Με την υποστήριξη της LIDL ΕΛΛΑΣ ο πρώτος Μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 221 ΦΟΡΕΣ

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη προχώρησανστην πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που στόχο έχει την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.

Στο SUP Free hackathon, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά 11-13 Δεκεμβρίου, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, περιβαλλοντολόγοι, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων, μεμονωμένοι ή σε ομάδες, αλλά και γενικότερα οποιοσδήποτε έχει μια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με την μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή.

Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης https://crowdhackathon.com/sup-free/ για να δουνόλες τις πληροφορίες που αφορούν στο SUP Free hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, υποβάλλοντας την ιδέα τους στην πλατφόρμα ιδεών και προτάσεων έως 10 Δεκεμβρίου 2020.

Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο:

δίνοντας θέματα ή προβλήματα ή προκλήσεις για λύση που σχετίζονται με τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης) ή
αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι).

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REsetPlastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στoπεδίo δράσης REsearch.

Διαβάστε ακόμη

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών