Με χαμόγελα ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις στη Ρόδο - Οι "πρωταγωνιστές" μίλησαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ

Με χαμόγελα ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις στη Ρόδο - Οι "πρωταγωνιστές" μίλησαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ

Με χαμόγελα ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις στη Ρόδο - Οι "πρωταγωνιστές" μίλησαν στη ΡΟΔΙΑΚΗ

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2863 ΦΟΡΕΣ

Με χαμόγελα και αισιοδοξία ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις για την πλειονότητα των υποψηφίων των Γενικών Λυκείων (ημερήσιων και νυκτερινών), οι οποίοι και διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.

Η πρώτη ημέρα των εξετάσεων κύλησε ομαλά σε όλα τα εξεταστικά κέντρα του νομού μας, χωρίς προβλήματα, ενώ τα θέματα χαρακτηρίστηκαν από τους περισσότερους υποψηφίους, ως «εύκολα» ακόμη και για τους μη καλά προετοιμασμένους.

Μιλώντας στη «Ροδιακή» ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Ιωάννης Παπαδομαρκάκης δήλωσε ότι «τα θέματα ήρθαν ακριβώς στην ώρα τους και 8.30 το πρωί είχαν παραλειφθεί από τα εξεταστικά κέντρα».

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδομαρκάκη, «το θέμα ήταν «προσβάσιμο», όπως θα λέγαμε. Οι μαθητές δεν αντιμετώπισαν κανένα απολύτως πρόβλημα και ευελπιστούμε/θέλουμε να συνεχίσουμε και να είναι όπως η σημερινή ημέρα και οι υπόλοιπες μέρες».
Όπως τόνισε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε όλα τα εξεταστικά κέντρα σε όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου η εξέταση κύλησε ομαλά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδομαρκάκη, χθες από τα Γενικά Λύκεια διαγωνίστηκαν 1.521 μαθητές και μαθήτριες εκ των οποίων οι 1.460 γραπτά και οι 61 προφορικά.

Σήμερα διαγωνίζονται οι μαθητές των ΕΠΑΛ στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, οι οποίοι από την περιοχή μας ανέρχονται στους 339. Αύριο, Τετάρτη, θα διαγωνιστούν και πάλι οι μαθητές και μαθήτριες από τα ΓΕΛ, στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας από τις ανθρωπιστικές σπουδές ομάδα προσανατολισμού, στα Μαθηματικά των θετικών σπουδών οικονομίας και πληροφορικής, και στη Βιολογία από τις σπουδές υγείας.
«Εύχομαι καλή συνέχεια στα παιδιά, να τηρούν τα μέτρα προστασίας για την πανδημία και να προσέχουν τα κινητά τους, να τα αφήνουν στο σπίτι» είπε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου.

Τα θέματα
Κείμενο με τίτλο «Το αύριο δεν είναι πια αδιαπέραστο πέπλο» κλήθηκαν να αναπτύξουν οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων κατά την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Τα κείμενα αναφοράς είχαν θεματικό κέντρο τις επαγγελματικές προοπτικές των νέων, ενώ το θέμα ανάπτυξης αναφέρονταν στα εφόδια που απαιτούνται στη νέα πραγματικότητα και στις δράσεις των νέων με στόχο τη βελτίωση του κόσμου.
Σχετικά με τη Λογοτεχνία οι υποψήφιοι καλούνταν να απαντήσουν σε ερώτηση σχετικά με ποίημα του Ν. Γκάτσου, ενώ παράλληλα υπήρχαν μορφο-συντακτικές ερωτήσεις για τα Νέα Ελληνικά που συμπλήρωναν τα ερωτήματα των θεμάτων.

Οι υποψήφιοι και οι απόψεις τους
Ικανοποιημένοι δηλώνουν από το πρώτο μάθημα των πανελλαδικών εξετάσεων στην πλειονότητά τους οι μαθητές και μαθήτριες που μίλησαν χθες στη «Ροδιακή», αν και όπως διευκρινίζουν ορισμένοι, η όλη προετοιμασία τους για την εξέταση αυτή, έγινε υπό αντίξοες συνθήκες που κάποιους βοήθησε και κάποιους δυσκόλεψε, λόγω της πανδημίας.

Ελένη Κουφού, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Ελένη Κουφού, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Ελένη Κουφού 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία) θεωρητική κατεύθυνση: «Εγώ γενικά ως άνθρωπος δεν πολύ-αγχώνομαι στις εξετάσεις, οπότε πιστεύω ότι αυτό με σώζει πάντα. Τώρα σε ό,τι αφορά τα μέτρα, αν με ρωτούσατε έξι μήνες πριν θα σας έλεγα ότι είναι αβάσταχτα, αλλά πλέον έχουμε συνηθίσει, πιο μεγάλος είναι ο φόβος να ήμασταν χωρίς φόβο να πούμε οπότε εμένα δεν με ενοχλεί, μία εβδομάδα τώρα υπομονή και τέλος.

Το θέμα εμένα μου άρεσε γιατί ήθελα κάτι που να έχει να κάνει με παιδεία και εθελοντισμό, εγώ τα συνέδεσα εν τέλει, πιστεύω ότι άτομα που διάβαζαν όλη τη χρονιά και εργάστηκαν θα απέδωσαν, τώρα να μην λέω και μεγάλες κουβέντες γιατί είναι και έκθεση!
Εγώ είμαι χαρούμενη, ελπίζω και το αποτέλεσμα να με κάνει ακόμα πιο χαρούμενη».
Η Ελένη έχει ως στόχο την εισαγωγή της στη σχολή Ψυχολογίας στη Θεσσαλονίκη.

Βάσω Εγγλέζου, 3ο ΓΕΛ Ρόδου  (Καπνοβιομηχανία)
Βάσω Εγγλέζου, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Βάσω Εγγλέζου θεωρητική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Περίμενα πιο αγχωτική τη διαδικασία, ήταν σχετικά εύκολα τα θέματα, βατά, δηλαδή μπορούσες να αναπτύξεις και στην έκθεση τις σκέψεις σου βασιζόταν το θέμα στην επικαιρότητα με τους νέους και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στη κοινωνία. Γενικά ήταν και οι εκφωνήσεις πολύ σαφείς, τι ζητούσαν, οπότε δεν υπήρχε περιθώριο να μην καταλάβεις τι έλεγε, οπότε για αρχή μία χαρά και πάμε δυνατά και για τα υπόλοιπα μαθήματα.

(Για τη διαδικασία με την πανδημία): Το κομμάτι αυτό επειδή δεν μπορούσα να πάω φροντιστήριο εν καιρώ πανδημίας και ήταν διαδικτυακά πολλές ώρες στον υπολογιστή, με τη διαζώσης διαδικασία είναι αλλιώς η εκπαίδευση, οπότε αυτό ήταν λίγο αγχωτικό και γενικά οι πανελλήνιες από όλα αυτά που ακούμε είναι μία αγχωτική διαδικασία, αν και στη πράξη επιβεβαιώνεται ότι είναι απλώς ένα διαγώνισμα. Οπότε ναι νομίζω ότι ήταν ένα επιπλέον βάρος το ότι δίνουμε εν καιρώ πανδημίας αλλά όλα καλά και αν έχει διαβάσει μπορείς να αντεπεξέλθεις σε όλες τις καταστάσεις».
Η Βάσω έχει βάλει στόχο την εισαγωγή της στη Νομική Σχολή Αθηνών.

Σεβαστή Ιωσηφίδου και Φωτεινή Καρκαλή, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Σεβαστή Ιωσηφίδου και Φωτεινή Καρκαλή, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Σεβαστή Ιωσηφίδου κατεύθυνση θετική 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Η διαδικασία δεν ήταν κάτι το διαφορετικό και από τις εξετάσεις στο σχολείο έχω συνηθίσει, γενικά δεν αγχώνομαι πάρα πολύ. Τα θέματα ήταν ωραία δεν τα περίμενα η αλήθεια, είχα πράγματα να γράψω, δεν ήταν και πολλά τα ερωτήματα οπότε είχα και χρόνο. Οπότε τα πήγα σιγά – σιγά προσπάθησα να τα ξανακοιτάξω κ.λ.π. ήθελε λίγο να ξέρεις να διαχειρίζεσαι τα θέματα αλλά εντάξει είμαι αρκετά ικανοποιημένη.
Για μένα η καραντίνα ήταν πολύ δύσκολη, μου ήταν πολύ δύσκολο να συγκεντρωθώ στο να καθίσω να διαβάσω, γιατί όσο να ‘ναι ερχόσουν στο σχολείο είχες μία ρουτίνα και έμπαινες στο πρόγραμμα να διαβάσεις. Με το «άνοιξε – κλείσε –σταμάτα – ξεκίνα-» ήταν λίγο «μπερδευτικό». Αλλά νομίζω ότι έκανα το καλύτερο που μπορούσαν αυτή τη στιγμή».
Η Σεβαστή στοχεύει στην εισαγωγή της στη σχολή Γεωλογίας στη Θεσσαλονίκη.

Φωτεινή Καρκαλή κατεύθυνση θεωρητική 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Τα θέματα ήταν βατά, ήταν πολύ ωραίο θέμα, η προετοιμασία του σχολείου σίγουρα απέδωσε μπορεί βέβαια η χρονιά αυτή να ήταν δύσκολη γιατί μία κλείναμε, μία ανοίγαμε, δεν είχαμε σίγουρο πρόγραμμα και δεν ξέραμε σε ποια ύλη θα δώσουμε, αλλά εντάξει όλα τελικά μία χαρά πήγανε. Βλέπουμε αισιόδοξα και τις επόμενες ημέρες για τα υπόλοιπα μαθήματα».
Η Φωτεινή ευελπιστεί στην εισαγωγή της στη σχολή Ψυχολογίας στην Αθήνα.

Βασίλης Θαρρενάκης και Γιώργος Μητρούσης, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)
Βασίλης Θαρρενάκης και Γιώργος Μητρούσης, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)


Γιώργος Μητρούση 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο): «Οι πανελλήνιες ήταν για μένα σχετικά εύκολες. Δηλαδή όλοι λένε πανελλήνιες το ένα το άλλο, τελικά ήταν ένα απλό γραπτό, όλα καλά. Εύκολα ήταν σήμερα και τα παιδιά που διαβάζουν όλο το χρόνο θα γράψουν καλά γιατί και εγώ που δεν έχω διαβάσει πιστεύω ότι έχω γράψει καλά».
Σε ό,τι αφορά το χρόνο προετοιμασίας υπό συνθήκες πανδημίας δήλωσε τα εξής: «Για τα παιδιά που σκοπεύουν να περάσουν κάπου ήταν ότι καλύτερο γιατί ζητούσαν χρόνο να διαβάσουν σπίτι τους και γνώμη μου είναι πως ήταν το ιδανικό να καθίσουν και να διαβάσουν και άκουγα διάφορους φίλους που ήθελαν να καθίσουν σπίτι, ήταν το ιδανικότερο για αυτούς και αγχώνονταν για ποιο λόγο μας «ανοίγουν» και μας «κλείνουν» ξανά».

Μάριος Παπά, 2ο ΓΕΛ Ρόδου  (Καζούλλειο)
Μάριος Παπά, 2ο ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο)


Μάριος Παπά-Θεωρητική κατεύθυνση 2ο ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο): «Ήταν λίγο αγχωτικό αλλά εντάξει, έχω σκεφθεί τους στόχους μου και πήγα να δώσω περισσότερο για την εμπειρία, ίσως όχι τόσο προετοιμασμένος όπως άλλα παιδιά. Δεν ήθελα να κάνω κάτι άλλο. Ήταν πολύ οργανωμένα τα πράγματα μέσα, βέβαια ψιλο-αγχώθηκα εκεί μέσα έτσι χωρίς λόγο. Το θέμα ήταν πιστεύω από τα καλύτερα θέματα στη λογοτεχνία που είχαμε, μιλούσε για το μέλλον και για πολλά πράγματα που μπορείς να απαντήσεις ως νέος και όχι να σκεφθείς κάτι παραπάνω.
Στοχεύω σε κάποια μαγειρική σχολή ίσως ή ακόμη και σε κάποια τέχνη».

Από αριστερά: Σέβη Ανδρεάδη, Παναγιώτα Ζωγράφου, Λουκάς Τρίγκας,  Ειρήνη Γεράκη, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)
Από αριστερά: Σέβη Ανδρεάδη, Παναγιώτα Ζωγράφου, Λουκάς Τρίγκας, Ειρήνη Γεράκη, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)


Μία παρέα τεσσάρων παιδιών από τη θεωρητική κατεύθυνση του 1ου ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) μίλησαν στη «Ροδιακή» για την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων όπως εκείνα τη βίωσαν:
Σέβη Ανδρεάδη:
«Τα θέματα ήταν πολύ βατά, για μένα που δεν διάβασα όλη τη χρονιά ήταν εύκολα. Θα δούμε Στα υπόλοιπα μαθήματα τι θα γίνει αλλά εντάξει. Για τα υπόλοιπα παιδιά που έχουν διαβάσει που «σκίζονται» όλο το χρόνο, νομίζω ότι θα πάνε τέλεια! Και τους το ελπίζω κιόλας». Η Σέβη επιθυμεί να ασχοληθεί με τουριστικά επαγγέλματα.

Παναγιώτα Ζωγράφου: «Εύκολα τα θέματα και εγώ που δεν είχα διαβάσει έγραψα, πιστεύω θα τα πάνε όλοι καλά». Η Παναγιώτα επιθυμεί να εισαχθεί σε σχολή Καλών Τεχνών

Τρίγκας Λουκάς: «Έχω να πω ότι το ποίημα ήταν πολύ ωραίο που μπήκε, ωραία εμπειρία» ο Λουκάς σκοπεύει να ασχοληθεί με το επάγγελμα του Κοινωνιολόγου.

Ειρήνη Γεράκη: «Πολύ όμορφη εμπειρία, ήθελα να τη ζήσω πολλά χρόνια τώρα, λέω στο κάθε παιδί να τη ζήσει γιατί είναι μία ξεχωριστή εμπειρία». Η Ειρήνη επιθυμεί να εισαχθεί σε κάποια παιδαγωγική σχολή και μετέπειτα να ασχοληθεί με την παιδοψυχολογία.

Μάριος Τηλιακός Θετική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Για όποιον είχε διαβάσει και είχε δείξει λίγη προσοχή ήξερε να γράψει, ήθελε ωστόσο λίγη προσπάθεια. Τα μέτρα έχουν γίνει πλέον μία καθημερινότητα, το να κάνεις self test να συμπληρώσεις το χαρτί σου να το ελέγξεις να το παραδώσει, έχει γίνει πλέον μία ρουτίνα για αυτό και δεν με άγχωσε. Όμως η αλήθεια είναι ότι στην αρχή με τη μάσκα έως ότου τα παιδιά συντονιστούνε υπήρξε μία δυσκολία.

Σε ό,τι αφορά την προετοιμασία για τις εξετάσεις, ήρθε κάτι καινούριο σε εμάς που λεγότανε τηλεδιάσκεψη, το μάθημα δηλαδή από τους υπολογιστές. Δεν είχαμε τον καθηγητή να μας κάνει παραδείγματα να μας δώσει ένα βιβλίο, να δούμε ασκήσεις από ένα τετράδιο ή κάτι, ήταν αρκετά πρωτόγνωρο όλο αυτό ώστε να προσπαθήσουμε εμείς να μάθουμε κάτι από έναν υπολογιστή να το θυμόμαστε και φυσικά να υπάρχει η ανάλογη υπευθυνότητα, και όταν μας ανέθεσαν κάποιες ασκήσεις μέσα από ένα site και εμείς έπρεπε να τις κοιτάξουμε, δεν υπήρχαν σημειώσεις για όλα αυτά, υπήρχαν ελλείψεις αλλά εντάξει, φυσικά όποιος ήθελε και προσπαθούσε θα τα καταφέρει θεωρώ».
Ο Μάριος στοχεύει την εισαγωγή του σε σχολή του Εμπορικού Ναυτικού.

Γιώργος Μίγκος, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)
Γιώργος Μίγκος, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)


Γιώργος Μίγκος θετική κατεύθυνση 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο): «Ό,τι έπρεπε ήταν τα μέτρα, ήταν αρκετά εύκολα τα θέματα και θα δούμε με τον καιρό πώς θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση. Ήταν κάτι που περίμενα αυτά τα θέματα γιατί μου φαίνονταν πολύ εύκολα, ιδιαίτερα τα κείμενα που μας δώσανε. Ως διαδικασία ήταν λίγο δύσκολη, πρωτόγνωρη αλλά δεν με άγχωσε.
Για την προετοιμασία των εξετάσεων εν μέσω πανδημίας ο Γιώργος δήλωσε: «Ήταν μία απλή διαδικασία δεν χρειάστηκε να προετοιμαστώ πολύ για τις εξετάσεις γιατί ήξερα ότι ήταν πολύ διαφορετική αυτή η χρονιά λόγω covid και των μέτρων, καθώς άλλες χρονιές ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα σε σχέση με τώρα που είναι πολύπλοκα με τα μέτρα, τις αποστάσεις κ.λπ.»
Ο Γιώργος σκοπεύει να ασχοληθεί με τη μαγειρική.

Από αριστερά: Θοδωρής Ξενάκης και Παναγιώτης Κελακιός,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Από αριστερά: Θοδωρής Ξενάκης και Παναγιώτης Κελακιός, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)


Θοδωρής Ξενάκης θεωρητική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Πιστεύω ότι τα θέματα ήταν βατά για όλα τα παιδιά και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα τα απαντούσε όλα με ευκολία, δεν βάλανε κάτι πολύ δύσκολο, ήταν όλα όπως πρέπει!
Εντάξει, ήταν μία δύσκολη χρονιά με όλα τα μέτρα και τις καραντίνες αλλά σίγουρα η μάσκα και το άγχος μπορούν να συμβάλουν στο να μην καταφέρει να συγκεντρωθεί το παιδί. Εμένα ωστόσο δεν με επηρέασε γιατί ήμουν συγκεντρωμένος στο στόχο μου».
Ο Θοδωρής επιθυμεί την εισαγωγή του σε στρατιωτική ή αστυνομική σχολή ή στο Λιμενικό, ή ακόμη και να ασχοληθεί με τις Πολιτικές Επιστήμες.

Κελακιός Παναγιώτης 4ο Πεδίο τεχνολογική, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Η έκθεση πίστευα ότι θα ήταν πολύ πιο δύσκολη, αλλά προσωπικά ήταν κάτι πολύ πιο εύκολο το μόνο που με δυσκόλεψε γενικά ήταν το Β3 θέμα (γραμματικά) και αυτά εμένα με δυσκολεύουν. Θέλω να περάσω σε σχολή Εμποροπλοιάρχων.
Η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη για όλους τους μαθητές πιστεύω. Εμένα προσωπικά με δυσκόλεψε πολύ γιατί δεν το έχω με τη μάθηση εξ αποστάσεως, θέλω να είμαι μέσα στην αίθουσα να βλέπω τον καθηγητή να μου μιλάει. Τώρα από το διαδίκτυο με δυσκόλεψε πολύ, ήταν μία δύσκολη χρονιά ελπίζω και εύχομαι να τα έχω πάει καλά αλλά και οι φίλοι μου το ίδιο».

Θαρρενάκης Βασίλειος οικονομικών 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο): «Εύκολα θέματα είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρω, η διαδικασία όπως την περίμενα και όπως θα έπρεπε να είναι, δεν ήταν αγχωτική και η εμπειρία ήταν καταπληκτική»

Σταύρος Δημητράκης, 2ο ΓΕΛ Ρόδου  (Καζούλλειο)
Σταύρος Δημητράκης, 2ο ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο)

Σταύρος Δημητράκης Ανθρωπιστικών Σπουδών-Θεωρητική 2ο ΓΕΛ Ρόδου (Καζούλλειο): «Εύκολα τα θέματα, μου πήρε μία ώρα και 20 λεπτά. Με δυσκόλεψε μόνο μία ερώτηση και αυτό επειδή δεν γνώριζα την ακριβή σημασία μίας λέξης στην εκφώνηση, και έτσι την άφησα, αλλά μόνο αυτό».
Ο Σταύρος θέλει να ασχοληθεί με τα τουριστικά επαγγέλματα.

Κασιμάτης Έκτορας,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Κασιμάτης Έκτορας, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)


Κασιμάτης Έκτορας οικονομικών (μουσικός πιανίστας) από Μουσικό Σχολείο Ρόδου: «Δίνω πανελλήνιες για να περάσω μάλλον Κέρκυρα αν και δεν έχω αποφασίσει οριστικά, γιατί έχει πολύ καλό πανεπιστήμιο σε ό,τι αφορά το κομμάτι της μουσικής με το οποίο σκοπεύω να ασχοληθώ.
Η διαδικασία των πανελληνίων μου φάνηκε σαν μία καθημερινότητα γιατί είχα ασκηθεί πάνω σε θέματα πανελληνίων με τη βοήθεια της καθηγήτριας του σχολείου μου, οπότε όταν είδα τα θέματα είμαι σε φάση «αυτό κάνω κάθε μέρα» οπότε μου φάνηκε απίστευτα εύκολο. Τελείωσα μέσα στο δίωρο κάτι που εγώ δεν συνηθίζω. Το περιβάλλον φιλικό και ευγενικό.

Κοιτάξτε, εγώ προσωπικά είμαι ένα άτομο που τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία οπότε δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ίσως μου ήταν και λίγο πιο ξεκούραστα από άποψη σωματικής κούρασης ότι δηλαδή μου ήταν δυνατόν να κάνω ό,τι μπορώ από το σπίτι.
Το κακό όμως ήταν ότι δεν έβρισκα ποτέ τους φίλους μου με έριξε ψυχολογικά, παρόλα αυτά προσπάθησα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα».

Μάγδα Μυρισιώτη και Παναγιώτα Μαστρομιχάλη,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Μάγδα Μυρισιώτη και Παναγιώτα Μαστρομιχάλη, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)

Μάγδα Μυρισιώτη θετική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνιοβομηχανία): «Ήταν πολύ καλά, δεν ήταν αγχωτικά και πέρασα καλά, ωραία. Το θέμα ήταν γενικό δεν ήταν συγκεκριμένο, το μέλλον και γενικότερα τι μπορούμε να κάνουμε για να το βελτιώσουμε. Πολύ ωραίο θέμα, νομίζω είχαμε πολλά να γράψουμε. Λίγο το ποίημα ήταν περισσότερο απαιτητικό, αλλά εντάξει.
Για διαδικασία της προετοιμασίας φέτος, προφανώς είχε τις δυσκολίες της αλλά όπως κάθε χρονιά τα βγάλαμε πέρα και όλα πήγαν καλά».

Μαστρομιχάλη Παναγιώτα, θετική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Ήταν λίγο αγχωτικά στην αρχή επειδή είναι κάτι καινούριο, αλλά το θέμα ήταν εύκολο γιατί ήταν γενικό οπότε και να μην είχες διαβάσει πιστεύω ότι μπορούσες να το γράψεις.
Είμαι ικανοποιημένη, πιστεύω ότι πήγα καλά».
Η Παναγιώτα στοχεύει στην εισαγωγή της στο Χημικό.

Ντάνιελ Τσέλα, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)
Ντάνιελ Τσέλα, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)

Ντάνιελ Τσέλα Οικονομικά 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο): «Καλά ήταν, εύκολα φάνηκαν δεν ήταν τόσο δύσκολα, βέβαια ήταν και έκθεση θα δείξει πώς θα πάει. Είμαι ικανοποιημένος, νομίζω ότι έγραψα καλύτερα από ότι περίμενα, αλλά δεν νομίζω να γράψω γενικά καλά»
Σε ό,τι αφορά τα μέτρα ήταν καλά, η όλη διαδικασία λίγο εκνευριστική, αλλά τι να κάνουμε, δεν με άγχωσε περισσότερο. Πιστεύω ότι για τα περισσότερα παιδιά η καραντίνα βοήθησε στο να καθίσουν να διαβάσουν τώρα δεν ξέρω άλλους τους άγχωσε άλλους όχι, άλλους τους βοήθησε ανάλογα τα άτομα. Εμένα καθόλου δεν με άγχωσε».

Ντάνιελ Τσέλα, 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο)
Γεωργία Σακελλαρίδη, Λύκειο Ιαλυσού

Γεωργία Σακελλαρίδη θεωρητική κατεύθυνση Λύκειο Ιαλυσού: «Ήμουν λίγο αγχωμένη, η διαδικασία ήταν κουραστική με τη μάσκα άργησαν να μας εξετάσουν. Το θέμα όμως ήταν εύκολο» δήλωσε η Γεωργία η οποία επιθυμεί να ασχοληθεί με τα τουριστικά επαγγέλματα.

Ηλίας Λαμπράκης,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Ηλίας Λαμπράκης, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)


Ηλίας Λαμπράκης οικονομικά 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Τα θέματα άργησαν να έρθουν και ανυπομονούσαμε, εγώ προσωπικά δεν είχα πολύ άγχος γιατί είχα διαβάσει, τα ήξερα. Ίσα -ίσα το να μένω στο σπίτι με έκανε να διαβάσω και λίγο περισσότερο.
Εμένα μου άρεσε το θέμα ήταν εύκολο σχετικά».
Ο Ηλίας επιθυμεί να εισαχθεί στη σχολή Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στη Πάντειο.

Μανώλης Κωσταλίας,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Μανώλης Κωσταλίας, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)


Μανώλης Κωσταλίας θετική κατεύθυνση 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Πιστεύω ότι πήγα αρκετά καλά, θα δούμε όμως στο τέλος. Το θέμα ήταν αρκετά βατό είχε πράγματα να γράψεις. Εντάξει η κατάσταση αυτή της χρονιάς που πέρασε με την πανδημία σίγουρα επηρέασε αρνητικά όλους τους μαθητές πιστεύω, εμένα δεν με επηρέασε τόσο γιατί είχα ένα σκοπό και ακολούθησα αυτόν».
Ο Μανώλης στοχεύει στην εισαγωγή του στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

Τσούρας Νίκος,  3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)
Τσούρας Νίκος, 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία)


Τσούρας Νίκος οικονομικά 3ο ΓΕΛ Ρόδου (Καπνοβιομηχανία): «Σχετικά εύκολα, εάν είχες διαβάσει έγραφες. Δεν με δυσκόλεψε είχα τελειώσει στις δύο ώρες, θέλω να περάσω Στατιστική στην Αθήνα.
Για την προετοιμασία εν μέσω πανδημίας είπε: «όλα είναι θέμα προσαρμογής».

Διαβάστε ακόμη

Ολοκλήρωση της ημερίδας «Ταξίδι στον κόσμο των λέξεων και της μουσικής»

Διάκριση για 14χρονη μαθήτρια σε διαγωνισμό της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας

Παράκτιος καθαρισμός στην παραλία της Ψαροπούλας από το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου και τον Υδροβιολογικό Σταθμό Ρόδου

Από την εφηβεία στην ενηλικίωση: Χτίζοντας γέφυρες

Σε πανελλήνιο συνέδριο μαθητές του 1ου Δημοτικού Κρεμαστής και 1ου Δημοτικού Αφάντου

Λαοί και θρησκείες συναντώνται στο νησί «της πεταλούδας» και του «ελαφιού»

Το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου… ταξιδεύει!

Το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) στο Cern