Μαρία Χριστοδούλου από Κω: Πώς κατάφεραν να μου υποκλέψουν και να αδειάσουν τον τραπεζικό μου λογαριασμό

Μαρία Χριστοδούλου από Κω: Πώς κατάφεραν να μου υποκλέψουν και να αδειάσουν τον τραπεζικό μου λογαριασμό

Μαρία Χριστοδούλου από Κω: Πώς κατάφεραν να μου υποκλέψουν και να αδειάσουν τον τραπεζικό μου λογαριασμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2430 ΦΟΡΕΣ

Το τελευταίο διάστημα οι απατεώνες «οργιάζουν» και πάλι στην περιοχή μας, αποσπώντας με διάφορους τρόπους χρήματα από ανυποψίαστους πολίτες. Μάλιστα είναι γνωστό ότι κάτοικος Κω έχασε τους κόπους μιας ζωής ύψους 25.000 ευρώ εξαιτίας ενός μηνύματος που έλαβε στο τηλέφωνό της.

Θύμα τέτοιας απάτης είναι και η κ. Μαρία Χριστοδούλου η οποία έλαβε ένα αληθοφανές μήνυμα με αποστολέα υποτίθεται την τράπεζα στην οποία διατηρεί λογαριασμό, είδε τα χρήματα από τον λογαριασμό της να εξανεμίζονται σε μία στιγμή.

Το θύμα μίλησε στο «Βήμα της Κω» και «Ράδιο Πρώτο» για την περιπέτειά της και εφιστά την προσοχή όλων, καθώς τα μηνύματα, τα email και η όλη επικοινωνία εμφανίζεται με αποστολέα την εκάστοτε τράπεζα, κάτι βέβαια που δεν ισχύει καθώς είναι άγνωστοι δράστες και όχι η τράπεζα.

Με ένα μήνυμα στο κινητό απέκτησαν άγνωστοι πρόσβαση στον λογαριασμό
Σύμφωνα με την κα Χριστοδούλου, όλα ξεκίνησαν όταν έλαβε ένα μήνυμα στο κινητό της την προηγούμενη εβδομάδα υποτίθεται από την τράπεζά της.

«Μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό στο οποίο εμφανίζονταν στοιχεία από την κάρτα μου. Υπήρχε ένα λινκ το οποίο έπρεπε να πατήσω και οδηγούσε σε ιστοσελίδα της τράπεζας. Το λινκ αυτό ουσιαστικά ήταν ο τρόπος πρόσβασης των δραστών στο τηλέφωνό μου. Σαν καθρέπτισμα, όπως μου εξήγησαν οι αρμόδιοι.

Στη συνέχεια οι άγνωστοι έκαναν συναλλαγή την ώρα που ήμουν μέσα στην εφαρμογή. Μου ήρθε μήνυμα να επιβεβαιώσω τη συναλλαγή. Με αυτή τη remote πρόσβαση απομακρυσμένη ουσιαστικά κατάφεραν να μου πάρουν όλα τα χρήματα από τον λογαριασμό μου».

Λίγα λεπτά αρκούν για να κλέψουν τα λεφτά
Όπως μας εξήγησε η νεαρή γυναίκα, όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα, μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να μπορεί εκείνη τη στιγμή να αντιληφθεί ότι το μήνυμα και τα όσα της ζητούσαν δεν ήταν από την τράπεζα.

«Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το πόσο εκτιθέμενα πλέον είναι τα προσωπικά μου στοιχεία. Αυτοί οι άνθρωποι έχοντας πρόσβαση στο ebanking μου, έχουν πρόσβαση και σε όλα μου τα προσωπικά στοιχεία που δεν ξέρω πού θα χρησιμοποιήσουν στη συνέχεια. Νιώθω λες και μπήκαν στο σπίτι μου».

Φόβος απέναντι στις τραπεζικές συναλλαγές
Η κα Χριστοδούλου αμέσως επικοινώνησε με την τράπεζα και την αστυνομία και ξεκίνησε τη διαδικασία μήπως βρεθούν οι δράστες και επιστραφούν τα χρήματα.
Όπως τόνισε, έχει χάσει την εμπιστοσύνη της απέναντι στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και ζητάει τώρα κάποιες επιπλέον εγγυήσεις από την τράπεζα για το μέλλον.

«Δυστυχώς υπάρχουν καθημερινά δεκάδες παρόμοια περιστατικά στην Κω. Έχουν επικοινωνήσει μαζί μου δεκάδες συμπολίτες οι οποίοι έχασαν με ηλεκτρονική απάτη και τηλεφωνική απάτη τα λεφτά τους. Πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί. Δεν δίνουμε στοιχεία σε κανέναν, κωδικούς, δεν πατάμε λινκ και καλό θα είναι σε κάθε μήνυμα τέτοιο να επικοινωνείτε με την τράπεζά σας».

Διαβάστε ακόμη

Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

Σε Κω και Κάλυμνο ο Αντιπεριφερειάρχης Φιλήμονας Ζαννετίδης

Προσλήψεις στον δήμο Κω

Η καθαριότητα των αρχαιολογικών χώρων

Έκλεψε τον εργοδότη του

Αεροδιακομιδή για 30χρονο πολυτραυματία από την Κω στο Ηράκλειο

Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδος (ΕΝΑ) στην Κω για τον Θαλάσσιο Τουρισμό

Κως: Αλλοδαπός παρενόχλησε 15χρονη σε Ίντερνετ καφέ