Καθαρά απορριμματοφόρα, ειδική στολή προστασίας εργαζομένων, νυχτερινή αποκομιδή των σκουπιδιών

Καθαρά απορριμματοφόρα, ειδική στολή προστασίας εργαζομένων, νυχτερινή αποκομιδή των σκουπιδιών

Καθαρά απορριμματοφόρα, ειδική στολή προστασίας εργαζομένων, νυχτερινή αποκομιδή των σκουπιδιών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 850 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Μια καθημερινή ημέρα και περί ώραν 11η πρωινή περίπου, βρίσκομαι οδηγώντας το αυτοκίνητό μου, μπροστά στην είσοδο του 1ου Γυμνασίου, «Παλιά Καπνοβιομηχανία» στον δρόμο προς τον Άγιο Ιωάννη, όπου ένα απορριμματοφόρο του Δήμου αδειάζει τους κάδους σκουπιδιών.

Το πρώτο αλλά όχι και το κυριότερο, παρεμποδίζει την ομαλή κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε πρώτη φάση όσο διαρκεί το άδειασμα του κάδου. Στην συνέχεια, προχωρά προς τον ανηφορικό δρόμο και ξανασταματά για να αδειάσει και άλλον κάδο εμποδίζοντας συνεχώς την κυκλοφορία του αυτοκινήτου που έχει αυξηθεί και πολλοί βιάζονται.

Στο διάστημα αυτό επειδή είμαι ακριβώς πίσω από το απορριμματοφόρο, μου δίδεται η ευκαιρία να διαπιστώσω ότι το αυτοκίνητο είναι το ίδιο βρόμικο και ακάθαρτο, οι δε δύο εργαζόμενοι δεν φορούν ούτε μάσκα προστασίας, ούτε καπέλο, ούτε γάντια εργασίας, ούτε ειδική στολή, αλλά κοντομάνικα πουκάμισα-μπλούζες και ο ένας σορτσάκι, εκτεθειμένοι.

Αυτά τα γράφω διότι η εμπειρία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση μου δίδαξε ότι σε μια πόλη και ιδιαίτερα τουριστική, όλα πρέπει να είναι και να λειτουργούν άψογα, όπως για παράδειγμα, καθαρά απορριμματοφόρα τα οποία πρέπει να πλένονται καθημερινά, προσωπικό εργασίας με ειδική στολή ανάλογα με την εποχή, χειμώνα ή καλοκαίρι, και αποκομιδή των σκουπιδιών τις νυχτερινές ώρες προς αποφυγήν προβλημάτων στην κυκλοφορία.

Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι αρμόδιοι τα γνωρίζουν και οφείλουν να τα εφαρμόζουν, ενώ εμείς οι πολίτες πρέπει να τα επισημαίνουμε συμβάλοντας έτσι μερικώς στην καλύτερη λειτουργία μιας πόλης, ενός δήμου καθαρού, νοικοκυρεμένου, όπως πρέπει να είναι για το καλό των δημοτών και επισκεπτών.

Αν ιδιωτική εταιρεία έχει την ευθύνη της καθαριότητας, ο δήμος οφείλει να της θέσει όρους και προϋποθέσεις αλλά και να την ελέγχει συστηματικά και μάλιστα επί καθημερινής βάσεως.

Διαβάστε ακόμη

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση

Αγαπητός Ξάνθης: Οι αναγκαίοι κοινωνικοί μετασχηματισμοί στον δρόμο της ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Παναγιώτης Κουνάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει μια χώρα μόνο υπαλλήλων

Κοσμάς Σφυρίου: Οι αναλογίες μεταξύ εκλογών Μαΐου 2012 & δημοσκοπήσεων

Κυριάκος Μ. Χονδρός: Το Σανατόριο της Ελεούσας: ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη της Ρόδου