Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκινά σήμερα η σεζόν για τη Ρόδο

Βαρβάρα Μπογδάνου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2305 ΦΟΡΕΣ

Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκινά φέτος η τουριστική περίοδος στη Ρόδο καθώς ο Μάρτιος, ο μήνας κατά τον οποίο γίνεται η έναρξή της, θα καταγράψει ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση, μεγαλύτερη και από τον αντίστοιχο περσινό μήνα του 2022, της χρονιάς που σημείωσε ρεκόρ όλων των εποχών.

Όπως είναι γνωστό, η εκκίνηση της τουριστικής σεζόν του 2023 γίνεται σήμερα με τουρίστες που θα έρθουν από την Αγγλία με πτήση της Easy jet η οποία θα προσγειωθεί στις 11.40 στο αεροδρόμιο του νησιού μας. Από την Αγγλία θα είναι και οι δύο επόμενες πτήσεις της μέρας (από Λούτον και Μάντσεστερ) κάτι που σημαίνει ότι σήμερα θα βρίσκονται στο νησί μας τουλάχιστον 500 τουρίστες ανοίγοντας την αυλαία της τουριστικής περιόδου.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2022 η σεζόν ξεκίνησε στο τέλος Μαρτίου, ενώ όλο το μήνα ήρθαν στο νησί μας περίπου 3.000 τουρίστες, αριθμός πολύ μικρότερος σε σχέση με φέτος που όπως αναφέρθηκε τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις εκτιμήσεις, όλο τον Μάρτιο αναμένεται ότι θα έρθουν στη Ρόδο περίπου 10.000 τουρίστες κυρίως Άγγλοι, νούμερο που δείχνει τη δυναμική που υπάρχει φέτος, ενώ στις 26 του μήνα ξεκινούν να έρχονται και οι Γερμανοί τουρίστες.

Έχοντας επιστρέψει από το Βερολίνο και την έκθεση τουρισμού ΙΤΒ ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου Χρήστος Μιχαλάκης, επιβεβαίωσε και εκείνος με τη σειρά του ότι τα μηνύματα για το 2023 είναι θετικά και ότι όλοι είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι φέτος θα κυμανθούμε στα νούμερα του 2022 αλλά δεν αποκλείεται στο τέλος της σεζόν να καταγράψουμε και μία αύξηση.

Βέβαια, αύξηση, όπως είπε, δεν θα έχουμε από όλες τις αγορές, κάποιες θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα κάποιες θα πάνε καλύτερα από άλλες, κάποιες ίσως να έχουν μία μικρή μείωση τονίζοντας ότι αυτή τη στιγμή ότι δεν υπάρχει κάτι να μας ανησυχεί από πλευράς αφίξεων.

Ιδιαίτερα θετικό είναι και το γεγονός ότι οι αεροπορικές θέσεις που είχαν προγραμματιστεί για τη Ρόδο παραμένουν, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα αλλάξει κάτι σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό.

Σημειώνεται ότι οι πτήσεις είναι αυξημένες γύρω στο 7,5% σε σχέση με πέρσι αλλά ακόμα και στην περίπτωση που γίνουν κάποιες αλλαγές δεν θα επιφέρουν θεαματικές μειώσεις.

Υπάρχει επίσης και το ενδεχόμενο να δρομολογηθούν μεγαλύτερα αεροσκάφη ανάλογα με τη δυνατότητα κάθε αεροπορικής εταιρείας.

«Το ευχάριστο δεδομένο είναι ότι ξεκινάμε πιο νωρίς φέτος και ότι ο Μάρτιος αλλά και ο Απρίλιος θα είναι καλύτεροι μήνες από πέρσι, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και την κρουαζιέρα που φέτος ξεκινά επίσης νωρίς.

Το τετράμηνο Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος δεν μπορεί να φέρει περισσότερο κόσμο γιατί έχουμε φτάσει στο pick από πέρσι, αν και προστέθηκαν και νέες κλίνες στην αγορά φέτος», δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μιχαλάκης ο οποίος υπογραμμίζει ότι και ο Οκτώβριος φαίνεται ότι θα είναι καλός μήνας αλλά δεν ξέρουμε ακόμα αν θα είναι καλύτερος από τον περσινό.

Σύμφωνα με τον ίδιο και ο Μάιος θα είναι επίσης μήνας με υψηλά επίπεδα τουριστικής κίνησης και μάλιστα η αρχή του συμπαρασύρεται από τον Απρίλιο ο οποίος θα καταγράψει αρκετά ικανοποιητική κίνηση στο νησί μας.

Αυτό σχετίζεται και με το Πάσχα ειδικά για τους Γερμανούς τουρίστες κάτι που βοηθά στο να έχουμε έναν καλό μήνα.

Τότε θα αρχίσουν τη λειτουργία τους σταδιακά και τα ξενοδοχεία του νησιού καθώς οι επισκέπτες του Μάρτη θα εξυπηρετηθούν από τα υπάρχοντα ξενοδοχεία που είναι ήδη ανοιχτά εκτός από ένα ξενοδοχείο στην Καλλιθέα που θα ανοίξει σε λίγες μέρες.

Ήρθαν στη Ρόδο οι πρώτοι Ινδοί τουρίστες

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι την Παρασκευή έφτασαν στη Ρόδο και οι πρώτοι Ινδοί τουρίστες με το πρόγραμμα «Ρόδος 5-0».

Συγκεκριμένα ήρθαν 21 Ινδές που θα μείνουν στο νησί μας 4 μέρες, ενώ σταδιακά και μέχρι το τέλος του Μάρτη θα έρθουν άλλα τρία γκρουπ τουριστών από την Ινδία στο πλαίσιο του περιηγητικού τουρισμού που υλοποιεί το νησί μας.

Κάθε γκρουπ θα παραμείνει συνολικά 10 μέρες στη χώρα μας και εκτός από τη Ρόδο το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει την Αθήνα και τη Σαντορίνη.

Η επίσκεψή τους διοργανώθηκε για το μήνα Μάρτιο με σκοπό να συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν αλλά και στην προώθηση και άλλων μορφών τουρισμού.

Ενδιαφέρον για το "The Rhodes Co-Lab"

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ΙΤΒ σημειώθηκε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για το πρότζεκτ , "The Rhodes Co-Lab" που υλοποιεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο τουριστικός οργανισμός TUI.

Στο Βερολίνο βρέθηκαν πολλοί εκπρόσωποι κρατών που είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για αυτό όπως ο Edmund Bartlett και η Yaiza Castilla υπουργοί Τουρισμού της Τζαμάικα και των Καναρίων Νήσων, αντίστοιχα, οι οποίοι συμμετείχαν σε δείπνο με τον πρόεδρο του TUI Group Sebastian Ebel, τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη.

Μάλιστα, για το θέμα ο περιφερειάρχης σε σχόλιό του αναφέρει τα εξής: «Ο Edmund Bartlett και η Yaiza Castilla είναι υπουργοί Τουρισμού της Jamaica και των Καναρίων Νήσων, αντίστοιχα.

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙTB στο Βερολίνο, είχαμε τη χαρά και την τιμή να δειπνήσουμε μαζί και με τον πρόεδρο του TUI Group Sebastian Ebel και να συζητήσουμε για το μεγάλο πρόγραμμα βιωσιμότητας που ξεκινήσαμε στη Ρόδο, "The Rhodes Co-Lab".

Το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει πάνω της αυτή η πρωτοβουλία, αφενός μάς τιμά και αφετέρου μάς γεμίζει ευθύνη. Το αντιμετωπίζουμε με τη σοβαρότητα που αρμόζει στο εγχείρημα και ξέρουμε καλά πως τίποτε δεν δουλεύει μόνο του, αν δεν δουλέψουμε πρώτα εμείς.

Ξέρουμε επίσης ότι το μέλλον είτε θα είναι βιώσιμο, είτε δεν θα υπάρξει μέλλον.

Αυτό πιστεύουμε εμείς και το ενδιαφέρον της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας για αυτή την πρωτοβουλία που σχεδιάσαμε και ήδη περάσαμε στο στάδιο της υλοποίησης, επιβεβαιώνει την ορθότητα της απόφασης και την αξία της για το μέλλον του Τουρισμού.

Ναι, από αυτή τη γειτονιά του πλανήτη στέλνουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας που σήμερα έχουμε ανάγκη, ίσως περισσότερο από ποτέ. Όλοι και σε όλο τον κόσμο. Και φυσικά στην πατρίδα μας».

Διαβάστε ακόμη

Αυτό το ελληνικό νησί ξεχωρίζουν οι Ολλανδοί για θαλάσσια σπορ

48 κρουαζιερόπλοια πρόκειται να καταπλεύσουν τον Ιούνιο στη Ρόδο

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στο νησί μας

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία