Στ. Στάγκα: Υψηλά πρόστιμα σε όσους πετάνε κλαδιά και ογκώδη αντικείμενα στους κάδους

Στ. Στάγκα: Υψηλά πρόστιμα σε όσους πετάνε κλαδιά και ογκώδη αντικείμενα στους κάδους

Στ. Στάγκα: Υψηλά πρόστιμα σε όσους πετάνε κλαδιά και ογκώδη αντικείμενα στους κάδους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 992 ΦΟΡΕΣ

«Ανεξέλεγκτη» χαρακτηρίζει η πρόεδρος κοινότητας Ιαλυσού, Στεφανία Στάγκα, την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή με τα σκουπίδια, καθώς όλο και περισσότεροι πολίτες πετάνε κλαδιά και ογκώδη αντικείμενα στους κάδους και στα πεζοδρόμια, με αποτέλεσμα να μολύνουν το περιβάλλον και να γεμίζουν τους κάδους που προορίζονται για την απομάκρυνση απορριμμάτων.

Η πρόεδρος της κοινότητας Ιαλυσού, με ανακοίνωσή της απευθύνει έκκληση στους κατοίκους να σέβονται το περιβάλλον και τους συμπολίτες τους, ενώ αναφέρει πως σε εκείνους που συνεχίζουν να πετούν τέτοιου είδους αντικείμενα, θα επιβληθούν υψηλά πρόστιμα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της κας. Στάγκα:

«Οι κάδοι είναι για τα απορρίμματα και όχι για κλαδιά - στρώματα - καναπέδες
Ανεξέλεγκτη κατάσταση.. σήμερα να τα μαζεύεις και αύριο να είναι πάλι έτσι...

Η καθαριότητα και η προστασία του περιβάλλοντος είναι κοινωνικά αγαθά για τα οποία απαιτείται η συνεργασία και η ενεργή συμμετοχή των πολιτών, των επιχειρήσεων, των συλλογικών οργάνων και των αρμόδιων υπηρεσιών του δήμου και του κράτους σε ένα πλαίσιο που διέπεται από διαδικασίες, υποχρεώσεις και δικαιώματα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Ιαλυσού κ. Μιχάλη Καφετζή και τον αντιδήμαρχο καθημερινότητας κ. Νίκο Καραμαρίτη από την ερχόμενη εβδομάδα θα προβούμε σε πρόστιμα.

- Για την εναπόθεση λοιπών ογκωδών αποβλήτων, όπως είδη επίπλωσης, στρώματα ύπνου και άλλα, επί του πεζοδρομίου ή του οδοστρώματος ή άλλου κοινόχρηστου χώρου, χωρίς προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας δημοτικής αρχής ότι τα ανωτέρω απόβλητα θα παραληφθούν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την απόθεσή τους, επιβάλλεται πρόστιμο πεντακοσίων (500) ευρώ.

- Για την εναπόθεση βλαστικών (πράσινων) αποβλήτων, επί του πεζοδρομίου ή του οδοστρώματος ή άλλου κοινόχρηστου χώρου, χωρίς προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας δημοτικής αρχής, ότι τα ανωτέρω απόβλητα θα παραληφθούν εντός σαράντα οκτώ (48 ωρών) από την απόθεσή τους, επιβάλλεται πρόστιμο τριακοσίων (300) ευρώ.

Το εργοτάξιο της Δ.Κ. Ιαλυσού και ο προϊστάμενος Καθημερινότητας είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση στο 2241093510».

Διαβάστε ακόμη

Το λιμεναρχείο το... σφράγισε το μεσημέρι αλλά οι... νεαροί κολυμβητές το άνοιξαν - Γεμάτο εκ νέου το τραμπολίνο στη Ρόδο

Πανελλαδικές 2026: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη από τη Ρόδο σάρωσε με 19.710 μόρια και βάζει πλώρη για την Ιατρική

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη

Νότια Ρόδος: Στο επίκεντρο ξανά τα ελάφια και οι ελλείψεις στο Π.Ι. Γενναδίου

Στον Ευαγόρα ο Χρήστος Στεργιόπουλος

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού