Στη «Διαύγεια» η υπουργική απόφαση για τον νέο κατώτατο μισθό - Τι ισχύει από 1η Απριλίου 2023

Στη «Διαύγεια» η υπουργική απόφαση για τον νέο κατώτατο μισθό - Τι ισχύει από 1η Απριλίου 2023

Στη «Διαύγεια» η υπουργική απόφαση για τον νέο κατώτατο μισθό - Τι ισχύει από 1η Απριλίου 2023

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 832 ΦΟΡΕΣ

Αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» η απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, για τον νέο κατώτατο μισθό.

Συγκεκριμένα, η απόφαση, η οποία ισχύει από την 1η Απριλίου 2023, αφορά στον καθορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 103 του ν. 4172/2013 (Α' 167), όπως ισχύει, του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου -για πλήρη απασχόληση- για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας, χωρίς ηλικιακή διάκριση, ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους, ο κατώτατος μισθός ορίζεται στα 780 ευρώ.

β) Για τους εργατοτεχνίτες, το κατώτατο ημερομίσθιο ορίζεται στα 34,84 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

ΑΑΔΕ: Τα έξι μεγάλα ραντεβού με την εφορία τον Οκτώβριο για ΚΑΔ, ΦΠΑ και POS

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 9 Οκτωβρίου

Το ρεύμα άντεξε το σοκ του αερίου – Οι ΑΠΕ και οι μπαταρίες αλλάζουν την αγορά

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Προστατεύουμε τους συνεπείς οφειλέτες. Όσοι παραβιάζουν τους κανόνες θα λογοδοτούν»

Οι πληρωμές της εβδομάδας: Συντάξεις, εφάπαξ και επιδόματα ΔΥΠΑ

Επιστροφή ενοικίου: Πότε θα πληρωθούν οι δικαιούχοι - Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ΚΤΕΟ: Ψηφιακό «κόσκινο» και πρόστιμα 400 ευρώ για τα ανασφάλιστα οχήματα

Δίπλωμα οδήγησης: Τι ισχύει με την ανανέωση και ποιοι πρέπει να παραδώσουν το παλιό ροζ χάρτινο