Έκτακτο σχέδιο για το τουριστικό προϊόν του νησιού από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Έκτακτο σχέδιο για το τουριστικό προϊόν του νησιού από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Έκτακτο σχέδιο για το τουριστικό προϊόν του νησιού από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2432 ΦΟΡΕΣ

Το ποσό των 28.000 ευρώ θα καταβάλει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην εταιρεία “NOVUS MIND LIMITED” για την κατάρτιση έκτακτου σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα η Εταιρεία θα υλοποιήσει τα εξής:
- Σχέδιο με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής προώθησης και επικοινωνίας. Οι άξονες αυτοί θα αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα βασιστεί το επικοινωνιακό περιεχόμενο (communication content) που θα δημιουργήσουν όσα μέσα δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιήσουν το νέο υλικό που δημιούργησε πρόσφατα η Περιφερειακή Ενότητα Δωδεκανήσων.

- Media plan (πλάνο μέσων) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων δράσεων και online μέσων επικοινωνίας, τον χρονικό προγραμματισμό της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο και την ποσοστιαία κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού μέσων, που θα καλύψει κατά το μέγιστο την περίοδο έως και τον Δεκέμβριο 2023. Το media plan θα αποτελέσει τον οδηγό βάση του οποίου θα υλοποιηθεί η έκτακτη καμπάνια επικοινωνίας.

Επίσης θα διατεθεί το ποσό των 50.000 ευρώ στην εταιρεία “ATAMA MEDIA LTD”, για την κάλυψη των αναγκών δημιουργίας προγραμματικής τηλεοπτικής διαφημιστικής καμπάνιας προβολής του νησιού της Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στο συνδρομητικό κανάλι της SKY TV στη Μεγάλη Βρετανία, προβάλλοντας video spot 30’’, για συνολικά 949.113 (εννιακόσιες σαράντα εννέα χιλιάδες εκατόν δέκα τρεις) εμφανίσεις με σκοπό την προστασία της κοινωνικοοικονομικής ζωής του τόπου, λόγω της δασικής πυρκαγιάς του μηνός Ιουλίου 2023, η οποία έπληξε το νησί της Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου