Όλγα Κεφαλογιάννη: Οι Βρετανοί παίρνουν ξανά τα σκήπτρα στον ελληνικό τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Οι Βρετανοί παίρνουν ξανά τα σκήπτρα στον ελληνικό τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Οι Βρετανοί παίρνουν ξανά τα σκήπτρα στον ελληνικό τουρισμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1228 ΦΟΡΕΣ

Η υπουργός Τουρισμού παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "Ναυτεμπορική", στο πλαίσιο της World Travel Market 2023 στο Λονδίνο

Ρεπορτάζ:  Θανάσης Αδαμόπουλος

Οι Βρετανοί θα είναι το 2024 οι περισσότεροι επισκέπτες στην Ελλάδα, παίρνοντας ξανά τα σκήπτρα έπειτα από αρκετά χρόνια, όπως δήλωσε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στη «Ν» στο πλαίσιο της World Travel Market 2023 στο Λονδίνο.

Σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε στη Ναυτεμπορική, η κα υπουργός εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία του τουρισμού την επόμενη χρονιά, τονίζοντας πως θα σπάσει τα φετινά ρεκόρ, ενώ εμφανίστηκε καθησυχαστική για το γεωπολιτικό ρίσκο που δημιουργεί η κρίση στη Μέση Ανατολή.

Η κα Κεφαλογιάννη έδωσε ιδιαίτερα έμφαση στο ολιστικό σχέδιο που παρουσίασε νωρίτερα στους δημοσιογράφους, ένα σχέδιο βασισμένο στη βιωσιμότητα, την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, την αναβάθμιση των υποδομών και την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Για το θέμα της βιωσιμότητας, η υπουργός δήλωσε στη Ν ότι η προσπάθεια για να επιτευχθεί ο στόχος της βιωσιμότητας πρέπει να βασιστεί στην εκπαίδευση και τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, κάτι που για τον ελληνιικό πληθυσμό είναι πιο εύκολο λόγω του μοναδικού τρόπου ζωής που έχει ο Έλληνας. Αυτή η προσπάθεια εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι έργο μόνο του υπουργειου Τουρισμού, αλλά συνολικά της κυβέρνησης, τόνισε.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

«Για εμάς η λέξη βιωσιμότητα δεν είναι απλώς μια λέξη που είναι της μόδας τελευταία», δήλωσε η υπουργός που θεωρεί ότι η βιωσιμότητα αποτελεί κομμάτι της συνολικής κουλτούρας των Ελλήνων.

Η κα Κεφαλογιάννη έστειλε και μήνυμα προς όλους τους ενδιαφερόμενους στη τουριστική βιομηχανία λέγοντας πως το θέμα της ανταγωνιστικότητας προϋποθέτει τον σεβασμό στη νομιμότητα.

Τα μηνύματα για το 2024

Βιωσιμότητα, θεματικός, διάρκεια. Αυτές είναι οι τρεις λέξεις-κλειδιά για να συνεχιστεί το success story του ελληνικού τουρισμού και τα επόμενα χρόνια. Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν, επιχειρηματίες και φορείς από τις πρώτες τους επαφές που έχουν στο πλαίσιο της πρώτης ημέρας της World Travel Market, εδώ στο Λονδίνο.

Πάνω απ’ όλα βεβαίως επικρατεί αισιοδοξία. Η βαριά βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας εμφανίζεται έτοιμη να γράψει ιστορία το 2024 εκτιμώντας πως θα ξεπεράσει τις φετινές επιδόσεις-ρεκόρ.

Η Περιφέρεια Κρήτης -ναυαρχίδα του τουρισμού- παρουσιάζει ένα ξεκάθαρο σχέδιο βιώσιμου τουρισμού έχοντας έγκαιρα αναγνωρίσει τόσο τις απαιτήσεις των ξένων επισκεπτών, αλλά και τις ανάγκες της σύγχρονης πραγματικότητας. Η Κρήτη έχει προβάδισμα καθώς έχει ήδη καταφέρει να συνδυάσει την εικόνα του ήλιου και της θάλασσας, με την ευεξία και κυρίως τη διάσημη κρητική διατροφή.

Από την Περιφέρεια Κρήτης μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης Κυρ. Κότσογλου.

Τα βήματα αυτά ακολουθεί και η Περιφέρεια Ηπείρου που αύριο θα παρουσιάσει ένα νέα πλάνο για την προώθηση του θεματικού τουρισμού -σήμα κατατεθέν για την επιτυχία της περιοχής που έχει καταφέρει προσελκύει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στην περίπτωση της Ηπείρου, υπάρχει ένα σημαντικό θέμα προβληματισμού. Η βίαιη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή παγώνει το ενδιαφέρον των Ισραηλινών που είναι σημαντική πηγή εισερχόμενου τουρισμού αλλά και επενδύσεων.

Από την Περιφέρεια Ηπείρου μίλησαν οι: Ιουλία Μαρούκα υπεύθυνη τουρισμού και Χαριλ. Λάζαρης σύμουλος Περιφέρειας.

Οι ξενοδόχοι της Σκιάθου εκφράζουν την πεποίθηση πως το 2024 θα είναι μια πολύ καλή χρονιά καθώς οι Βρετανοί -που παραδοσιακά κλείνουν νωρίτερα από άλλους Ευρωπαίους τις θερινές διακοπές τους- ήδη κάνουν προκρατήσεις.

Η Σκιάθος, που δέχθηκε πλήγμα από έντονα καιρικά φαινόμενα στις αρχές Σεπτεμβρίου θα είναι έτοιμη από πλευράς υποδομών και θα δεχθεί επισκέπτες στα ξενοδοχεία της διατηρώντας αμετάβλητες της τιμές δωματίων, όπως μας είπε η Ειρήνη Κλιτσινάρη της Dolphins.

Η Μύκονος κάνει προσπάθεια να ανακάμψει από τη ζημιά που προκάλεσαν ορισμένα δυσφημιστικά δημοσιεύματα του ξένου τύπου στις αρχές του φετινού καλοκαιριού. O Όμιλος Aria Hotels, όπως είπε η κ. η Εύα Σούλια, εστιάζει στις υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες που προσφέρουν τα boutique ξενοδοχεία που λειτουργεί σ ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά να επαναφέρει τη Μύκονο εκεί που της αξίζει μετά την πλήρη ανακαίνιση του ξενοδοχείου Grace στο νησί των ανέμων.

Η Κέρκυρα συνεχίσει να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα και περιμένει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα καθώς έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται μεγάλες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο του νησιού, δήλωσε στη Ν ο Μπάμπης Βούλγαρης, CEO του ομώνυμου ξενοδοχειακού ομίλου, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας και νέο μέλος του ΠΟΞ.




Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων