Ανασύρθηκε το αυτοκίνητο που είχε κάνει "βουτιά" στην πλαγιά του Μόντε Σμιθ το βράδυ της Κυριακής

Ανασύρθηκε το αυτοκίνητο που είχε κάνει "βουτιά" στην πλαγιά του Μόντε Σμιθ το βράδυ της Κυριακής

Ανασύρθηκε το αυτοκίνητο που είχε κάνει "βουτιά" στην πλαγιά του Μόντε Σμιθ το βράδυ της Κυριακής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3016 ΦΟΡΕΣ

Με τη βοήθεια της εταιρείας Οδικής Βοήθειας ΑΦΟΙ ΣΙΕΧ roadside assistance ανασύρθηκε από γκρεμό το Ι.Χ. φορτηγό αυτοκίνητο που κάτω από άγνωστες συνθήκες, το βράδυ της Κυριακής έκανε "βουτιά" στην πλαγιά του Μοντε Σμιθ.

Στο σημείο είχαν σπεύσει αρχικά κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ρόδου, και διασώστες του ΕΚΑΒ οι οποίοι μετέφεραν στο νοσοκομείο το ζευγάρι που βρισκόταν μέσα στο όχημα, και το οποίο ευτυχώς δεν είχε τραυματιστεί σοβαρά.

 

Διαβάστε ακόμη

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate