Σπουδαίες διακρίσεις για το ροδίτικο ελαιόλαδο και τις ροδίτικες μαρμελάδες της εταιρείας «Διμέλλης Food- Λαδόμυλος»

Σπουδαίες διακρίσεις για το ροδίτικο ελαιόλαδο και τις ροδίτικες μαρμελάδες της εταιρείας «Διμέλλης Food- Λαδόμυλος»

Σπουδαίες διακρίσεις για το ροδίτικο ελαιόλαδο και τις ροδίτικες μαρμελάδες της εταιρείας «Διμέλλης Food- Λαδόμυλος»

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4867 ΦΟΡΕΣ

Σπουδαίες διακρίσεις για το ροδίτικο ελαιόλαδο και τις ροδίτικες μαρμελάδες της εταιρείας «Διμέλλης Food- Λαδόμυλος», καθώς κατάφεραν να αποσπάσουν χρυσά αλλά και πλατινένια βραβεία σε σημαντικές παγκόσμιες εκθέσεις!

Οι διακρίσεις αυτές που κάποιες φορές ήταν και διπλές, δεν αφορούν μία μόνο χρονιά, αλλά συνεχείς επιτυχίες των τελευταίων χρόνων, χάρη στην ποιότητα που προσφέρουν τα προϊόντα αυτά!


Το «μυστικό», όπως δηλώνει στη «Ροδιακή» ο ιδιοκτήτης των εταιρειών κ. Αποστόλης Διμέλλης, είναι η πολύ καλή πρώτη ύλη, η φροντίδα, η προσοχή και η αγάπη που δίδεται στην παρασκευή, συσκευασία και διανομή των προϊόντων αυτών!


Όλα αυτά κάνουν, τόσο το λάδι όσο και τις μαρμελάδες «ιδιαίτερες», γι’ αυτό και διακρίνονται ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα παρόμοια προϊόντα, ανά το κόσμο. Είναι ωστόσο τα ίδια προϊόντα που ο Ροδίτης καταναλωτής θα βρει στη δική του αγορά!


Συγκεκριμένα, η μαρμελάδα «πορτοκάλι – καρότο» έχει πάρει την υψηλότερη διάκριση που μπορεί να πάρει ποτέ τέτοιο προϊόν, λαμβάνοντας το πλατινένιο βραβείο, σε έκθεση με περισσότερους από 3.000 συμμετέχοντες στο Ντουμπάι και μάλιστα κατ’ επανάληψη, ενώ η μαρμελάδα πορτοκάλι, της ίδιας εταιρείας απέσπασε το χρυσό βραβείο!


«Ήταν μία διάκριση την οποία δεν την περιμέναμε και μας τιμάει σαν εταιρεία αλλά κι εμένα ως άνθρωπο, ως επιχειρηματία» λέει μιλώντας στη «Ροδιακή» ο κ. Αποστόλης Διμέλλης, προσθέτοντας, πως η έκπληξη του ήταν ακόμη μεγαλύτερη, καθώς λόγω σεζόν και αυξημένων υποχρεώσεων δεν είχε καταφέρει καν να παρευρεθεί στην έκθεση, κάτι που όμως σκοπεύει να κάνει τη φετινή χρονιά.


Σε ερώτησή μας, τι είναι αυτό που κάνει τις μαρμελάδες αυτές να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες ο κ. Διμέλλης μας εξηγεί: «Εμείς λοιπόν επιλέγουμε πορτοκάλι αυτό του Γιάφα το οποίο παράγεται εδώ στη Ρόδο, το παίρνουμε από συγκεκριμένους πελάτες και είναι καλής ποιότητας προϊόν. Επιλέγουμε μαρμελάδες που παράγουν το Παραδείσι και κάποιες άλλες περιοχές της Ρόδου. Παίρνουμε καρότα από παραγωγούς της Ρόδου, προμηθευόμαστε το ροδάκινο κυρίως από το εμπόριο αλλά κι από κάποιες άλλες περιοχές που βρίσκονται στη Ρόδο, ενώ το πλέον χαρακτηριστικό είναι το βερίκοκο του Παυλή!


Το οποίο είναι απίστευτο! Όμως , δυστυχώς δεν βρίσκουμε τις ποσότητες που θέλουμε από αυτό το προϊόν και δεν έχει καμία σχέση αυτό το φρούτο με το βερίκοκο που κυκλοφορεί. Κάθε χρόνο εναγωνίως προσπαθώ να βρω 200 -300 κιλά από αυτό το προϊόν. Η μαρμελάδα του είναι θεϊκή! Παράγουμε λοιπόν μαρμελάδες από διάφορα φρούτα, αυτές οι μαρμελάδες κάθε χρόνο και σε όποιον διαγωνισμό τις στείλουμε, αποσπάμε διακρίσεις».


Σπουδαίες διακρίσεις με χρυσά και ασημένια βραβεία απέσπασαν και συνεχίζουν ν’ αποσπούν και τα ελαιόλαδα της εταιρείας: «Δέος αφιλτράριστο», «Δέος φιλτραρισμένο», «Λαδόμυλος Συλλεκτικό Χρυσό» και «Γεώργιος Ι», σε πολύ σημαντικές εκθέσεις με παγκόσμιες συμμετοχές όπως αυτές του Λονδίνου και του Καναδά!
Όπως μας λέει ο κ. Διμέλλης, η ενασχόλησή του με το λάδι είχε ξεκινήσει «ως ένα παιδικό όνειρο, μία αναπόληση του παρελθόντος, το ότι επέστρεφε για να κάνει κάτι για το χωριό του, όλα αυτά μαζί»!


Το πρώτο πράγμα λοιπόν που έκαναν, ήταν να ξεχωρίσουν το λάδι ανά ποικιλία και ανά περίοδο. Η κορωνέικη ελιά, είναι η μεγαλύτερη ποικιλία στο νησί μας και στην περιοχή των Σιαννών, όπου δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό, ο κ. Διμέλλης.
«Αφού ολοκληρώθηκαν οι δεξαμενές, ο τρόπος αποθήκευσης, ο τρόπος παραγωγής του και συσκευασίας αρχίσαμε μετά να γινόμαστε πολύ πιο αυστηροί αρχικά με τον εαυτό μας και μετά με αυτό που προσφέραμε δηλαδή βάλαμε πολύ αυστηρά μέτρα στον ποιοτικό έλεγχο. Για εμένα, ποιοτικό λάδι είναι αυτό που έχει οξύτητα κοντά στο πέντε και έχει αυξημένο ποσοστό σε λιποδιαλυτές βιταμίνες (Ε, Κ).


Το ελαιόλαδο έχει μεγάλη βιολογική αξία και αυτό οφείλεται στο ότι έχει μέσα τις βιταμίνες και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που δεν έχουν τα αλλά λάδια. Είναι σημαντικό λοιπόν, πόσες από τις βιταμίνες δεν έχουν καταστραφεί κατά τη διάρκεια της συγκομιδής, της αποθήκευσης, της θερμικής επεξεργασίας που υφίσταται το ελαιόλαδο μέσα στα ελαιοτριβεία. Συνολικά βγάζουμε έξι διαφορετικά λάδια και κάθε χρόνο, επικεντρωνόμαστε δίνουμε περισσότερη βαρύτητα σε δύο ή σε τρία από αυτά ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή ποιότητα».

Ο ανταγωνισμός και τα βραβεία
«Εμείς λοιπόν τελειώνοντας όλα αυτν αρχίσαμε να στέλνουμε σε έξι διαφορετικούς διαγωνισμούς το λάδι μας, Αμερική, Λονδίνο, Ντουμπάι κ.α. και αρχίσαμε να έχουμε διακρίσεις και να λαμβάνουμε βραβεία.


Και μιλάμε για δύσκολους διαγωνισμούς με μεγάλο ανταγωνισμό, γιατί πλέον δεν είναι οι τρεις χώρες που συμμετέχουν σε παγκόσμιο διαγωνισμό.
Δεν είναι δηλαδή μόνο η Ελλάδα, Ιταλία και η Ισπανία που εμείς παράγουμε ελαιόλαδο, να έχουμε και την ψευδαίσθηση ότι το ελληνικό λάδι είναι το καλύτερο, γιατί είμαστε εμείς και όλοι θέλουν να παίρνουν τα δικά μας ελαιόλαδα για να διορθώνουν τα δικά τους, αυτά είναι ουτοπία.


Ο μηχανολογικός εξοπλισμός που έχουν τα ελαιοτριβεία στο εξωτερικό σε πολλές περιπτώσεις είναι ασύλληπτος και θα σας πω, ότι ένα από τα καλύτερα ελαιόλαδα που διακρίθηκε πέρυσι σε πολλούς διαγωνισμούς ήταν προελεύσεως Κίνας! Δηλαδή η Κίνα, η Νότιος Αφρική, χώρες του Νοτίου Ημισφαιρίου, η Αυστραλία, αρχίζουν να παράγουν και πολύ και καλό λάδι


Ο ανταγωνισμός λοιπόν του ελαιολάδου αρχίζει και γίνεται παγκοσμίως με την πραγματική έννοια του όρου»!


Το πρώτο λάδι που έβγαλε ο «Λαδόμυλος» πριν από έξι χρόνια ήταν το «Δέος», το οποίο, όπως είπε ο κ. Διμέλλης έχει πάρει δύο βραβεία.
«Το “Δέος” το βγάζουμε στην αρχή ως αφιλτράριστο, δηλαδή από το αγουρέλαιο όπως βγαίνει από το ελαιοτριβείο και με αυτή τη δομή που έχει, θολό, το εμφιαλώνουμε κατευθείαν και σε αριθμημένες φιάλες.


Το επόμενο λάδι που βγάζουμε είναι το φιλτραρισμένο, το οποίο μαζί με το “Δέος” έχουνε πάρει δίπλα βραβεία από το 2020 έως και το 2023, και χρυσό και ασημένιο, σε εκθέσεις του Λονδίνου και του Καναδά.


Το επόμενο λάδι είναι ο “Γεώργιος Ι” το οποίο ήταν από τα πρώτα ελαιόλαδα που βγάλαμε, έχει τη φωτογραφία του προπάππου μου, ο οποίος ήταν αυτός που δημιούργησε την εταιρεία “Λαδόμυλος” την οποία εγώ την πήρα με το ίδιο λογότυπο και την ανέστησα. Αυτό το λάδι έχει πάρει δύο βραβεία μέχρι τώρα, έχει πάρει ένα χάλκινο και ένα ασημένιο, στην έκθεση του Λονδίνου.


Τέλος, έχουμε το χρυσό συλλεκτικό λάδι, το οποίο υπάρχει σε πράσινο, λευκό και χρυσό μπουκάλι. Είναι μία καινοτομία γιατί προέρχεται από λευκές ελιές όχι δικής μας παραγωγής, όμως σύντομα θα γίνει και αυτό καθώς ήδη έχουμε φυτέψει αυτό το είδος. Το συγκεκριμένο λάδι είναι αρκετά νόστιμο, μπορεί εμφανισιακά να μη σου δίνει αυτό το βαρύ πράσινο χρώμα, αλλά η γεύση του είναι πολύ εκλεπτυσμένη, είναι πολύ γευστικό, και η χημική του συμπεριφορά είναι μέσα στα επιθυμητά όρια που εμείς θέτουμε.


Γι’ αυτό το λάδι, το συλλεκτικό, πήραμε λοιπόν ασημένιο βραβείο και φέτος περιμένουμε ένα χρυσό βραβείο να πάρουμε για το 2023 από την έκθεση στον Καναδά».


Κλείνοντας, ρωτήσαμε τον κ. Διμέλλη για τα σχέδιά του από εδώ και πέρα και όπως μας είπε, ήδη επεκτείνεται, επενδύοντας στον εξοπλισμό ώστε να έχει ακόμη καλύτερες συνθήκες παραγωγής, όχι για τα βραβεία αλλά για ένα άριστο προϊόν: «Δεν είναι το θέμα να φτιάχνω ένα πειραγμένο προϊόν για να παίρνω βραβεία! Το θέμα είναι ότι αυτό το προϊόν που εγώ βγάζω και παίρνει πλατινένιο είναι το ίδιο προϊόν που κυκλοφορεί στα σούπερ μάρκετ της ροδίτικη αγοράς, είναι αυτή η μαρμελάδα που θα βρουν στα τοπικά σούπεράρκετ, είναι αυτή που πήρε την υψηλότερη διάκριση παγκοσμίως».

Διαβάστε ακόμη

Πάμε Στοίχημα: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα

To ΝΕΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ των Super Market Παναγιωτάς είναι εδώ!

ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

Sissitio ...Πανδαισία γεύσεων, αισθήσεων και εμπειριών

Τα Mymarket στηρίζουν για 2η χρονιά τους εργαζομένους τους που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Η Meeting Point Hotel Management Hellas, αναζητά για τα ξενοδοχεία της στη Ρόδο, που φέρουν τα brands LABRANDA, Βοηθό Λογιστή

Νέους συνεργάτες για να στελεχώσουν το δυναμικό της αναζητά η Caterplus