Ακρίβεια: «Πρεμιέρα» των νέων μέτρων – Κ. Σκρέκας: Μειώσεις τιμών σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς

Ακρίβεια: «Πρεμιέρα» των νέων μέτρων – Κ. Σκρέκας: Μειώσεις τιμών σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς

Ακρίβεια: «Πρεμιέρα» των νέων μέτρων – Κ. Σκρέκας: Μειώσεις τιμών σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 732 ΦΟΡΕΣ

Σε ισχύ τέθηκε από χθες το νέο πλέγμα μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, να πραγματοποιεί «αυτοψία» σε σούπερ μάρκετ.

«Είχαμε μειώσεις τιμών μέχρι χθες (σ.σ. προχθές) το βράδυ σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς. Οι κωδικοί αυτοί ξεπερνούν το 15% του τζίρου ενός σούπερ μάρκετ άρα είναι σημαντικές», τόνισε ο κ. Σκρέκας.

«Μέτρα μόνιμου χαρακτήρα»
Υπογράμμισε ακόμη πως «αυτά τα μέτρα είναι μόνιμου χαρακτήρα, είναι μειώσεις μόνιμες» και «δεν είναι μέτρα περιοδικού ή προσωρινού χαρακτήρα». Όπως επισήμανε, οι μειώσεις σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν και το 20%, ενώ σε άλλα προϊόντα ξεκινούν από το 10%.

«Οι κατηγορίες στις οποίες περιμένουμε να μειωθούν οι τιμές, είναι βασικές κατηγορίες για το νοικοκυριό αφορούν απορρυπαντικά κάθε είδους, καθαριστικά κάθε είδους, προϊόντα προσωπικής υγιεινής όπως σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόπαστες, βρεφικές πάνες, προϊόντα εμμήνου ρύσεως», διευκρίνισε.

Ο κ. Σκρέκας διαβεβαίωσε πως «δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, ώστε τα νοικοκυριά να δουν χαμηλότερες τιμές στα ράφια».

«Θέλουμε να επιταχύνουμε την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού. Θα στηρίξουμε τα νοικοκυριά απέναντι σε αυτό το πρόβλημα», τόνισε.

Ο «χάρτης» των μειώσεων
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στη μεταρρύθμιση που υποχρεώνει τους προμηθευτές να μειώσουν κατά 30% τις προσφορές προς τις εταιρείες λιανεμπορίου, με την υποχρέωση να μειώσουν ισόποσα τις τιμές τιμοκαταλόγου, οδήγησε σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα.

Σύμφωνα με το υπουργείο, το μέτρο έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου σε επτά κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, στις βρεφικές και παιδικές πάνες η μέση μείωση τιμής είναι 18,1%, στα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα conditioner 17%, στις οδοντόκρεμες 15,1%, στα απορρυπαντικά ρούχων 15,6%, στα απορρυπαντικά πιάτων 16%, στα καθαριστικά παντός είδους 15,8% και στα σαπούνια 12,7%.

Μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου ανά κατηγορία προϊόντος:
Κατηγορία προϊόντος/ Μέση μείωση
• Βρεφικές και παιδικές πάνες -18,1%
• Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,0%
• Απορρυπαντικά πιάτων -16,0%
• Καθαριστικά παντός είδους -15,8%
• Απορρυπαντικά ρούχων -15,6%
• Οδοντόκρεμες -15,1%
• Σαπούνια -12,7%

Ενδεικτικά, η μέση μείωση τιμής στις ακόλουθες μάρκες είναι οι εξής: BABYLINO (βρεφικές και παιδικές πάνες) 19%, Pampers (βρεφικές και παιδικές πάνες) 18,9%, Colgate (οδοντόκρεμες) 18,8%, Ariel (απορρυπαντικά ρούχων) 19,5%, Syoss (σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner) 23,0%, Αva (απορρυπαντικά πιάτων) 17,5% και Old Spice (σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner) 20,4%.
Πηγή: «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ»

Διαβάστε ακόμη

Ειδική αργία διατραπεζικών συναλλαγών την Πρωτομαγιά

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Πάσχα: Πόσα θα ξοδέψουν φέτος οι Έλληνες- Μειωμένες δαπάνες για 4 στου­ς 10

Μητσοτάκης: "Συνεχής η μάχη κατά της ακρίβειας" – "Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αρχίζει να κάμπτεται"

Δ. Μιχαηλίδου: Την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα μητρότητας

Σε ιστορικά υψηλά, 28,5 δισ. ευρώ και 13% του ΑΕΠ η άμεση συμβολή του Τουρισμού

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 3,2% αυξήθηκε ο πληθωρισμός τον Μάρτιο

e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών για την περίοδο 1 έως 5 Απριλίου