Να παραμείνουν ισχυρές και αυτόνομες οι υπηρεσίες της Δ.Ο.Υ. στα Δωδεκάνησα για την εξυπηρέτηση του πολίτη ζητούν οι εργαζόμενοι

Να παραμείνουν ισχυρές και αυτόνομες οι υπηρεσίες της Δ.Ο.Υ. στα Δωδεκάνησα για την εξυπηρέτηση του πολίτη ζητούν οι εργαζόμενοι

Να παραμείνουν ισχυρές και αυτόνομες οι υπηρεσίες της Δ.Ο.Υ. στα Δωδεκάνησα για την εξυπηρέτηση του πολίτη ζητούν οι εργαζόμενοι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 975 ΦΟΡΕΣ

Να παραμείνουν «ζωντανές» οι νησιωτικές φορολογικές δομές στα νησιά μας και να μην κεντρικοποιηθούν οι υπηρεσίες, ζητούν με σχετική ανακοίνωσή τους οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Εφορίες στα Δωδεκάνησα, διεκδικώντας έτσι με τον τρόπο αυτό ισχυρές και αυτόνομες υπηρεσίες στην περιοχή μας.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος των Εφοριακών Δωδεκανήσου, αναφέρονται συγκεκριμένα τα εξής:

«Οι πρόσφατες εξελίξεις και οι σχεδιαζόμενες κεντρικοποιήσεις για τη “μετεξέλιξη” των υπηρεσιών στην περιφέρεια, δημιουργούν εύλογες ανησυχίες. Το μοντέλο των κεντρικοποιήσεων που έχει εφαρμοστεί σε Αττική και Θεσσαλονίκη, έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και επιπλέον κόστη στην εξυπηρέτηση του πολίτη και στην καθημερινότητα των εργαζομένων.

Αναγνωρίζουμε την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας, όμως οι αλλαγές που προωθούνται, πρέπει να έχουν γνώμονα τις αυτόνομες τοπικές Δ.Ο.Υ.

Οι άμεσες συνέπειες μιας πιθανής κεντρικοποίησης θα είναι:

- Αυξημένο κόστος και ταλαιπωρία για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

- Υποβάθμιση της περιφερειακής ανάπτυξης, με μείωση θέσεων εργασίας και οικονομικής στασιμότητας σε νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές.

- Πλήγμα στη διοικητική αυτοτέλεια, με συρρίκνωση των δημόσιων δομών στην περιφέρεια και μείωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.

- Απομακρυσμένη και απρόσωπη διοίκηση, η οποία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της τοπικής Δ.Ο.Υ..

Σε όλη την επικράτεια έχουν ήδη ξεκινήσει κινητοποιήσεις, αντιδρώντας στις επερχόμενες πιθανές αλλαγές.

Ο αγώνας ενάντια στην κεντρικοποίηση και για τη διατήρηση του τοπικού φορολογικού έργου, αποκτά πανελλαδικά χαρακτηριστικά και αποτελεί υπόθεση ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Ιδιαίτερα τα Δωδεκάνησα, που παρουσιάζουν έντονη τουριστική και επιχειρηματική δραστηριότητα, αποτελούν κομβικό στρατηγικό σημείο, συμβάλλουν καθοριστικά στο Α.Ε.Π. της χώρας και εργάζονται περισσότεροι από 150 εφοριακοί, η διατήρηση όλων των φορολογικών αντικειμένων και η αναβάθμιση των φορολογικών δομών, κρίνεται απολύτως απαραίτητη και επιβεβλημένη (Δ.Ο.Υ. Ρόδου, Δ.Ο.Υ. Κω, ΓΕΦ Καρπάθου, ΓΕΦ Λέρου, ΓΕΦ Καλύμνου).

Ως Σύλλογος Εφοριακών Δωδεκανήσου, εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση σε ένα πιθανό μοντέλο κεντρικοποίησης, με απορρόφηση φορολογικών αντικειμένων από τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Υπενθυμίζουμε ότι το άρθρο 101 παρ. 4 του Συντάγματος, επιβάλλει τη μέριμνα της Πολιτείας για τη νησιωτικότητα, η οποία πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στον σχεδιασμό της Δημόσιας Διοίκησης. Η εξομοίωση των νησιών με τις μητροπολιτικές περιοχές όπως η Αττική και η Θεσσαλονίκη είναι άδικη και δυσλειτουργική.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, για να αναδείξουμε τις επιπτώσεις της πιθανής κεντρικοποίησης, συμπορευόμαστε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εφοριακών και όλους τους τοπικούς συλλόγους της περιφέρειας και πραγματοποιούμε κυλιόμενες στάσεις εργασίας ανά Νομό.

Καλούμε τις τοπικές κοινωνίες και τους τοπικούς φορείς να στηρίξουν ενεργά την προσπάθειά μας, να εκδώσουν ανακοινώσεις και ψηφίσματα και να συμμετάσχουν στη στάση εργασίας μας, που θα πραγματοποιηθεί στις Δ.Ο.Υ. Ρόδου και Δ.Ο.Υ. Κω, την Πέμπτη 19 Ιουνίου και ώρα 12:30 μ.μ., ώστε να αποτραπεί η συρρίκνωση των νησιωτικών φορολογικών δομών στα Δωδεκάνησα αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα νησιά.

Οι νησιωτικές φορολογικές δομές δεν είναι περιττές, αλλά απολύτως απαραίτητες. Ο αγώνας για τη στήριξη της νησιωτικότητας και της περιφερειακής παρουσίας του κράτους, είναι αγώνας για ισότιμη ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο

Χειροπέδες σε 32χρονη που επρόκειτο να διακινήσει στη Ρόδο 18,5 κιλά χασίς - Συνελήφθη στο αεροδρόμιο Αθηνών

Υποψήφιος με τη «Φωνή Λογικής» της Αφροδίτης Λατινοπούλου ο Θέμης Καλαμάτας

Η Νίσυρος υποδέχθηκε κορυφαίους επιστήμονες και δικαστικούς λειτουργούς

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του δήμου Ρόδου για τη διαχείριση των αδέσποτων

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»