Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 192 ΦΟΡΕΣ
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του αναπτυξιακού πρωταθλήματος στίβου Κ16, στην Ελευθερούπολη για τη Βόρεια Ελλάδα και στην Χαλκίδα για το Νότο, συγκροτήθηκαν οι λίστες με τους αθλητές και τις αθλήτριες που θα λάβουν μέρος στην τελική φάση.
Οι αγώνες θα φιλοξενηθούν, για δεύτερη συνεχή χρονιά ,μετά την καθιέρωση του νέου συστήματος διεξαγωγής της διοργάνωσης, στη Θήβα στις 18 και 19 Ιουλίου και θα καλυφθούν σε live streaming από το κανάλι του ΣΕΓΑΣ στο YouTube.
Οι αθλητές-αθλήτριες από τα Δωδεκάνησα
Αγόρια
Ανάργυρος Τσαμπίκος Μανιατάκης (Τιτάνες 2024) 600μ.
Άγγελος Τσιρώνης (ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009) ακόντιο
Κορίτσια
Διονυσία Θεοδοσίου (ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009) επί κοντώ
Μαρία Μαΐλη (ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009) επί κοντώ

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News