Ο Διαγόρας μετράει τις δυνάμεις του σήμερα στις 18.00 στο Δημοτικό Στάδιο Δεν προλαβαίνει το Μενίδι ο Χατζηφούντας ενώ δεν υπολογίζονται και οι Παπαδόπουλος, Λυμπερόπουλος που ξεκίνησαν σε κανονικούς ρυθμούς. Ένα ενδιαφέρον φιλικό παιχνίδι θα δώσει σήμερα στις 18.00 στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας ο Διαγόρας. Θα αντιμετωπίσει την ομάδα που θα εκπροσωπήσει το νησί μας στα ISLAND GAMES του καλοκαιριού. Σε αυτήν την ομάδα ως γνωστό έχουν κληθεί ότι καλύτερο διαθέτει το Ροδίτικο ποδόσφαιρο σε τοπικό επίπεδο και θα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους ανθρώπους του Διαγόρα να δουν κάποια από τα ταλέντα του Ροδίτικου ποδοσφαίρου αγωνιζόμενα εναντίον της ομάδας τους και να σημειώσουν κάποια πράγματα. Ο Διαγόρας χρησιμοποιεί αυτό το φιλικό και σαν ματς προετοιμασίας εν όψει της προτελευταίας αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής Κατηγορίας που φέρνει τον γηραιό της πόλης μας στο Μενίδι να αντιμετωπίζει τον Αχαρναϊκό. Ο Ντανιέλ Μπατίστα θα έχει την ευκαιρία να δει για άλλη μια φορά τους ποδοσφαιριστές του μια στροφή πριν από το τέλος του πρωταθλήματος. Οι κυανέρυθροι γυμνάσθηκαν και χθες στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας με κάποιες απουσίες που αφορούσαν τραυματισμένους αλλά και προσκλήσεις σε Εθνικά συγκροτήματα: Μόνος του γυμνάσθηκε για μια ακόμα φορά ο Χρήστος Χατζηφούντας ο οποίος από ότι φαίνεται δεν προλαβαίνει τον αγώνα της Κυριακής στο Μενίδι. Απών ήταν και ο Μηνάς Τζανής που προπονείται υπό τις οδηγίες του Γιώργου Ιωακειμίδη στην Εθνική ομάδα των Ενόπλων και αναμένεται όμως να συμπεριληφθεί στην δεκαοκτάδα του Μενιδίου Οι Κώστας Παπαδόπουλος και Χρήστος Λυμπερόπουλος μπήκαν στο πρόγραμμα των προπονήσεων αλλά πιο συγκρατημένα από τους υπόλοιπους παίκτες της ομάδας που ακολούθησαν κανονικούς ρυθμούς. Από πλευράς τιμωριών πάντως πρέπει να σημειωθεί πώς οι Γιώργος Σαλαμαστράκης και Σάββας Παφιάκης τελείωσαν νωρίτερα τις φετινές τους αγωνιστικές υποχρεώσεις λόγω καρτών ενώ για τον ίδιο λόγο δεν θα παίξει στο Μενίδι και ο Γιάννης Κοσκινιάτης ο οποίος θα εκτίσει την δεύτερη αγωνιστική της ποινής του.Οι κυανέρυθροι θα προπονηθούν κανονικά και σήμερα και θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους για τον αγώνα με τον Αχαρναϊκό το ερχόμενο Σάββατο το πρωί.