Μπορεί να φαινόταν τις προηγούμενες ημέρες ότι οι σχέσεις των ανθρώπων του Ορφέα με τον Σταύρο Νίκα θα έφταναν στα άκρα, αλλά τελικά βρέθηκε κοινό σημείο επαφής. Η διοίκηση των «ερυθρόλευκων» είχε συνάντηση χθες με τον 27χρονο επιθετικό, που είχε δοθεί δανεικός τον περασμένο Ιανουάριο στον Ακουσίλαο και τακτοποίησαν το θέμα της επιστροφής του στον σύλλογο. Έτσι αποτελεί θέμα χρόνου να υπογράψει το νέο του δελτίο στον σύλλογο κάτι που συνεπάγεται ότι δεν πρόκειται τελικά να δοθεί με νέο δανεισμό στους Φανενούς και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ενταχθεί και επίσημα στον Ορφέα.