Από μισθούς και συντάξεις θα κρατείται η έκτακτη εισφορά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 396 ΦΟΡΕΣ
Με παρακράτηση από μισθούς και συντάξεις θα εισπράττεται η έκτακτη εισφορά, σύμφωνα με τροπολογία που καταθέτει στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος, "ψαλιδίζοντας" το μηνιαίο εισόδημα των μικρομεσαίων που θα πληγεί και με τη μείωση του αφορολόγ
Με παρακράτηση από μισθούς και συντάξεις θα εισπράττεται η έκτακτη εισφορά, σύμφωνα με τροπολογία που καταθέτει στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος, "ψαλιδίζοντας" το μηνιαίο εισόδημα των μικρομεσαίων που θα πληγεί και με τη μείωση του αφορολόγητου.Μιλώντας στην κοινή συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών και της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, διευκρίνισε ότι η εισφορά αλληλεγγύης θα εισπράττεται σταδιακά μέσω παρακράτησης από 1ης Ιανουαρίου του 2012.
Έτσι μισθωτοί και συνταξιούχοι θα την καταβάλλουν από το μισθό τους σε 12 ή 14 μηνιαίες δόσεις.
Σημειώνεται ότι αυτό θα συνδυαστεί με την μείωση του αφορολόγητου στα 5.000 ευρώ με εξαίρεση συνταξιούχους άνω των 65 ετών, νέους κάτω των 30 ετών και ΑΜΕΑ, κατηγορίες συμπολιτών μας για τους οποίους θα ισχύει αφορολόγητο στα 9.000 ευρώ.
Ο κ. Βενιζέλος ενημέρωσε επίσης ότι η αναστολή επέκτασης ισχύος των κλαδικών συμβάσεων παρατείνεται μέχρι το τέλος του προγράμματος στήριξης (έως το 2014), ενώ δήλωσε ανοιχτός και για άλλες αλλαγές μέχρι το τέλος της συζήτησης στην Ολομέλεια. Περισσότερα
Γνωστοποίησε δε ότι κατέθεσε την τροπολογία με την οποία θα μειώνονται κατά 35% οι μισθοί στις ΔΕΚΟ.
Διαβάστε επίσης:
"Αν η κυβέρνηση είναι αναποτελεσματική, ρίξτε την" Η αναβάθμιση της τρόικας Το πολυνομοσχέδιο προαπαιτούμενο για τη δόση "Φτωχολόγιο" το νέο ενιαίο μισθολόγιο Η ομιλία Βενιζέλου στην επιτροπή Οικονομικών Κατσέλη: "Δεν μπορώ να ψηφίσω το άρθρο για τις συμβάσεις"

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News