Συνεχίζονται κανονικά οι προπονήσεις για την ομάδα της Κω αν και την Κυριακή έχει Ρεπό. Επανέρχεται σε αγωνιστική δραστηριότητα τη μεθεπόμενη Κυριακή και θα παίξει στη Νέα Ιωνία με την ομώνυμη τοπική ομάδα στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής.
Μέχρι τότε όμως μεσολαβούν ακόμα δέκα μέρες περίπου κι ο Λεωνίδας Κούτσικας θέλει να το εκμεταλλευθεί κατά τον καλύτερο τρόπο σε μια στιγμή που οι γκρίνιες μεταξύ των παικτών δεν έχουν σταματήσει ακόμα από την οικονομική κατάσταση.
Στις προπονήσεις παίρνει πλέον μέρος ο Αναστασιάδης ο οποίος αποθεραπεύτηκε από τον τραυματισμό του και ακολουθεί πιο χαλαρούς ρυθμούς αλλά πιστεύεται πώς θα είναι έτοιμος για τον επόμενο αγώνα.
-Χθες δοκίμασε, αλλά χωρίς επιτυχία, να μπει στο πρόγραμμα και ο Χατζηαντωνίου ενώ όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στην διάθεση του Λεωνίδα Κούτσικα για τον προσεχή αγώνα.
Η τεχνική ηγεσία της ομάδας θέλοντας να εκμεταλλευθεί κατά τον καλύτερο τρόπο την περίπτωση του ρεπό θέλει να δώσει φιλικό αγώνα το Σαββατοκύριακο με τον Αντίμαχο ο οποίος είναι «ελεύθερος» από αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Οι δυο Διοικήσεις επρόκειτο να έλθουν σε επαφή χθες για να καθορίσουν την ώρα και την μέρα διεξαγωγής του φιλικού.