Θλάση υπέστη ο Παφιάκης

Θλάση υπέστη ο Παφιάκης

Θλάση υπέστη ο Παφιάκης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 304 ΦΟΡΕΣ

Με τραυματισμό αποχώρησε το περασμένο Σάββατο ο Σάββας Παφιάκης, από το Δημοτικό Στάδιο της Ρόδου, όπου συμμετείχε με τον Ιάλυσο στο τουρνουά που διοργάνωσε ο Διαγόρας. Ο εκ των αρχηγών των Τριαντενών υπέστη θλάση στον μηρό και θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα πρόγραμμα αποθεραπείας για να προλάβει τα τελευταία παιχνίδια της Α’ κατηγορίας, μετά την επανέναρξη του πρωταθλήματος. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα για τον «τοξοβόλο». Από τις προπονήσεις πάντως απουσιάζει ο προπονητής Δημήτρης Παρασκευόπουλος και ο ποδοσφαιριστής Χρήστος Αγγελόπουλος, καθώς πήραν άδεια για να μεταβούν στις ιδιαίτερες πατρίδες τους, λόγω των γιορτών του Πάσχα. Η εκγύμναση των «ερυθροκίτρινων» θα συνεχιστεί στο «Οικονομίδειο» μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη υπό την επίβλεψη του προπονητή τερματοφυλάκων και άμεσου συνεργάτη του Παρασκευόπουλου, Νεκτάριου Κουλούμπρη.

Διαβάστε ακόμη

Η Χάλκη πρωταθλήτρια στην Κ14 της ΕΠΣΔ!

Χώρισαν οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ

Κορυφαία η Λορένα Χατζηλέλεκα που εντυπωσίασε στο Πανελλήνιο στίβου Κ18!

Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, ξανά με τον Απόλλωνα Καλυθιών στη Γ’ Εθνική

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!

Επένδυση στην ανάπτυξη με τον Θωμά Μετουλάρι ο Απόλλων Καλυθιών

Στον Ηρακλή Λάρδου ο Νικήτας Νικολής