Τέσσερα νεογνά νεκρά στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου"

Τέσσερα νεογνά νεκρά στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου"

Τέσσερα νεογνά νεκρά στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου"

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 289 ΦΟΡΕΣ

Τέσσερα νεογνά που νοσηλεύονταν στη νεογνολογική κλινική του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη κατέληξαν μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας. Το τελευταίο (τέταρτο) νεογνό πέθανε το απόγευμα της Παρασκευής και ο θάνατος αποδόθηκε αρχικά σε ενδονοσοκο

l1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Nooz.gr : Τέσσερα νεογνά νεκρά στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" GS_googleAddAdSenseService("ca-pub-7531343385068279"); GS_googleEnableAllServices(); //

Διαβάστε ακόμη

Οι τομεάρχες της ΕΛ.Α.Σ – Όλα τα ονόματα

ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα

AI Act: Η Ελλάδα αποκτά ολοκληρωμένο εθνικό πλαίσιο εφαρμογής του Kανονισμού της ΕΕ για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., σταθερό ΠΑΣΟΚ και πτώση για την «Ελπίδα» της Καρυστιανού

Σπίτια για γιατρούς και δάσκαλους σε 12 νησιά

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες