Δεν θα δίνονται παρατάσεις στο ωράριο μουσικής στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Μεσαιωνική Πόλη, διαμηνύει η Δημοτική Κοινότητα Ρόδου, μετά και τα σχετικά θέματα που την απασχόλησαν κατά την προχθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου της.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρό της, κ. Μπάμπη Ευθυμιάδη: «Το πρόβλημα είναι πάρα πολύ μεγάλο κυρίως σε αυτούς οι οποίοι ζητάνε άδειες μουσικής και παρατάσεις πέραν του ωραρίoυ.
Θα πρέπει και οι πολίτες και ενδιαφερόμενοι κυρίως να ενημερωθούν ότι ερχόμαστε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση. Οι περισσότεροι που ζητάνε άδειες μουσικής είναι αυτοί που έχουν τις παραβάσεις, έχουν τις βεβαιώσεις προστίμων είτε γιατί δεν έχουν άδεια μουσικής, είτε παραβαίνουν το ωράριο με ηχορύπανση και αυτό είναι το πρόβλημα: Κάποιοι νομίζουν ότι θα πρέπει να τα δίνουμε γιατί πρέπει να αθωώνονται».
«Εγώ-συνέχισε-μπορώ να καταλάβω σε ένα βαθμό, πραγματικά, τα προβλήματα τα οποία μπορεί να έχει ο κάθε καταστηματάρχης και ότι σ αυτές τις δύσκολες εποχές, όταν καταδικάζεσαι σίγουρα πληρώνεις. Αλλά, εδώ μπαίνει και ένα ζήτημα: Εμείς έχουμε να συνεργαστούμε και να δούμε καταστήματα δύο ειδών, εννοώ της Μεσαιωνικής Πόλης και της καινούργιας πόλης. Όπως όλοι γνωρίζουν, τα προβλήματα στη Μεσαιωνική Πόλη είναι πάρα πολλά, άρα εμείς, δίνοντας μία τέτοια άδεια, θα πρέπει να δούμε το τι είδους παραβάσεις είχε το κατάστημα και το κατά πόσο τηρεί κάποια ελάχιστα έστω από αυτά τα οποία δικαιούται για να πάρει την άδεια. Σίγουρα το να τον γράψουν γιατί δεν είχε άδεια μουσικής, αυτός δεν είναι λόγος για να μη δώσουμε, θα πρέπει να δώσουμε για να μην τον γράφουν.
Αλλά όταν οι παραβάσεις είναι πέραν του ωραρίου για ηχορύπανση, για ντεσιμπέλ, για ανοιχτές πόρτες, για ξημερώματα, εκεί δεν μπορούμε να πούμε ότι πρέπει να κλείσουμε τα μάτια και να δώσουμε την άδεια για να συνεχίσει να παρανομεί. Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι.
Μέσα στη Μεσαιωνική Πόλη ζουν κάτοικοι, υπάρχει ο τουρισμός, υπάρχει ο σεβασμός. ʼρα, δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουμε τέτοιου είδους άδειες και, κύρια, μετά από απόφαση που έχουμε πάρει σαν δ.σ. ότι παράταση αδειών πέραν του ωραρίου δεν δίνεται γιατί τα καταστήματα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. Μετά τις 11:00 μ.μ. δεν δίνεται σε κανέναν, άρα δεν κάνουμε χάρη και σε κάποιους άλλους όχι, γιατί ακούστηκαν και αυτά. Θα πρέπει η ανομία αυτή να σταματήσει», κατέληξε.
Κλιμάκιο για την «ευταξία»
Υπεγράφη από τον Δήμαρχο κ. Στάθη Κουσουρνά, ο υπεύθυνος για το κλιμάκιο που θα διενεργεί ελέγχους για παραβιάσεις στους κοινόχρηστους χώρους, για τους μικροπωλητές κτλ. και υπεύθυνος θα είναι ο κ. Ευθυμιάδης ενώ ορίστηκαν και οι αρμόδιοι από τη Δημοτική Αστυνομία.
Πρόκειται για ένα κλιμάκιο το οποίο θα επιλαμβάνεται για την «ευταξία» στην πόλη, για τη λειτουργία του παραλιακού μετώπου και της Παλιάς Πόλης.
Σήμερα, μάλιστα, ο Πρόεδρος, αναμένεται να έχει την πρώτη του συνάντηση με τους αρμοδίους που έχουν οριστεί από τη δημοτική αστυνομία. Το κλιμάκιο θα ξεκινήσει τη δουλειά του από εγκαταλελειμμένους πάγκους και καντίνες, και ειδικά εκεί που δεν είναι χωροθετημένες.