Με ανακοίνωσή του το συνδικάτο εργαζομένων στις δημοτικές επιχειρήσεις συγκοινωνιών και στα αστικά-υπεραστικά ΚΤΕΛ Δωδεκανήσου κάνει γνωστό ότι την Τετάρτη 20-2-2013 θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας από 10:00-12:00 και από 18:00-20:00 στα πλαίσια της 24ωρης απεργίας που πραγματοποιεί η ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ και δεν θα εκτελεστούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια της επιχείρησης.
202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου
Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ
Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»
Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω
Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα
Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη
Έναρξη εντατικών εργασιών αποκατάστασης βλάβης φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φρατζίσκο
Περισσότερα από 5.800 βρέφη, παιδιά, έφηβοι και ΑμεΑ αποκτούν και φέτος δωρεάν πρόσβαση στην προσχολική εκπαίδευση και σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης, με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους της περιφέρειας