Δίμηνος αποκλεισμός από τα γήπεδα σε Γιαννακόπουλο

Δίμηνος αποκλεισμός από τα γήπεδα σε Γιαννακόπουλο

Δίμηνος αποκλεισμός από τα γήπεδα σε Γιαννακόπουλο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 148 ΦΟΡΕΣ

Δίμηνο αποκλεισμό από τους αγωνιστικούς χώρους και πρόστιμο 5.000 ευρώ επέβαλε ο αθλητικός δικαστής στον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, για τη συμπεριφορά του μετά το τέλος του ντέρμπι πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Δίμηνο αποκλεισμό από τους αγωνιστικούς χώρους και πρόστιμο 5.000 ευρώ επέβαλε ο αθλητικός δικαστής στον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, για τη συμπεριφορά του μετά το τέλος του ντέρμπι πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο κείμενο του Woop.gr, πατήστε ΕΔΩ! var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

Ο Μανώλης Κοντός επέτρεψε και ο Ηρακλής Λάρδου πάει για πρωτάθλημα!

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100