Ξέσπασαν οι εργαζόμενοι της ΕΑΣΔ

Ξέσπασαν οι εργαζόμενοι της ΕΑΣΔ

Ξέσπασαν οι εργαζόμενοι της ΕΑΣΔ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 509 ΦΟΡΕΣ

ΔΙΑΜΗΝΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ...! Είναι απλήρωτοι και τους κάνουν νέες περικοπές

Την έντονη αντίδραση των εργαζομένων της Γεωργοένωσης, έχει προκαλέσει η απόφαση της διοίκησης της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Δωδεκανήσου, για μονομερείς μειώσεις των μισθών τους, την ώρα που η εταιρία έχει να πληρώσει τους εργαζόμενους εδώ και 10 μήνες. Σήμερα το βράδυ αναμένεται να συνεδριάσει εκτάκτως το δ.σ. της ΕΑΣΔ ενώ οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους έχουν ξεκαθαρίσει ότι η υπομονή και η ανοχή τους έχει πλέον εξαντληθεί. Στην ανακοίνωση που εξέδωσαν σημειώνουν συγκεκριμένα: «Mετά την απόφαση του Δ.Σ. της ΕΑΣΔ για μονομερείς μειώσεις του βασικού μισθού πέραν από αυτές που ορίζει ο νόμος, χωρίς να γίνεται λόγος για τις οφειλόμενες μισθοδοσίες, οι οποίες κατά μέσο όρο ξεπερνούν τους 10 μήνες για κάθε εργαζόμενο, και ελλείψει ενημέρωσης για το μέλλον της εταιρείας όλοι οι εργαζόμενοι της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Δωδεκανήσου αποφάσισαν να προχωρήσουν από χθες Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013 σε επίσχεση εργασίας επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμά τους. Η υπομονή έχει και τα όριά της! Από τον Ιανουάριο του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2012 οι εργαζόμενοι δίνοντας προτεραιότητα στις υποχρεώσεις της εταιρείας προς τρίτους, λάμβαναν σε ορισμένες περιπτώσεις από 300 ευρώ έως 500 ευρώ το μήνα έναντι μισθού, σε άλλες καθόλου και σπάνια πήραν ολόκληρο το μισθό τους (2 με 3 φορές). Από τον Απρίλιο του 2012 έως και τον Ιανουάριο 2013 ελάμβαναν το 60% της τρέχουσας μηνιαίας μισθοδοσίας. Οι εργαζόμενοι από πολύ νωρίς είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τη ρευστότητα και την πορεία της εταιρείας. Είχαν καταθέσει, τόσο στη Διεύθυνση όσο και στο Δ.Σ. της Ένωσης, προτάσεις οι οποίες ουδέποτε αξιοποιήθηκαν, άγνωστο για ποιούς λόγους, αλλά η πάροδος του χρόνου αποδεικνύει ότι ήταν οι πλέον ωφέλιμες για την εταιρεία. Εμείς οι εργαζόμενοι θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκαλέσουμε στους πελάτες μας και στους συνεργάτες μας και επαφιέμεθα στην κατανόησή τους. Ο πρόεδρος Νικολάου Μιχαήλ Ο γραμματέας Μπαλλης Παναγιώτης”

Διαβάστε ακόμη

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης

ΣΥΡΙΖΑ Δωδεκανήσου: Η στεγαστική κρίση διώχνει γιατρούς, εκπαιδευτικούς και δημόσιους λειτουργούς από τα νησιά

Νικητιάδης- Κατρίνης με ερώτηση στη Βουλή: Λιγότεροι πάγκοι στις λαϊκές αγορές σημαίνουν ακριβότερα προϊόντα για τους καταναλωτές

Το λιμεναρχείο το... σφράγισε το μεσημέρι αλλά οι... νεαροί κολυμβητές το άνοιξαν - Γεμάτο εκ νέου το τραμπολίνο στη Ρόδο

Πανελλαδικές 2026: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη από τη Ρόδο σάρωσε με 19.710 μόρια και βάζει πλώρη για την Ιατρική

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη