Παρέμβαση Κρεμαστινού για το πολυνομοσχέδιο

Παρέμβαση Κρεμαστινού για το πολυνομοσχέδιο

Παρέμβαση Κρεμαστινού για το πολυνομοσχέδιο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 371 ΦΟΡΕΣ

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής που συζητά τις μέρες αυτές το πολυνομοσχέδιο με τα επείγοντα μέτρα που θα ψηφιστούν την επόμενη βδομάδα από τη Ολομέλεια, μεταξύ των οποίων και το θέμα των μετακινήσεων και απολύσεων στο δημόσιο, κρίσιμη παρέμβαση έκανε χθες ο καθηγητής Δημήτρης Κρεμαστινός με την ιδιότητά του ως Προέδρου της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων. Στην ομιλία του ο κ. Κρεμαστινός, εκτός του θέματος των απολύσεων, αναφέρθηκε και στον φόρο πολυτελών αυτοκινήτων, τονίζοντας ότι δεν θα πρέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα των απλών ανθρώπων και να διαφεύγουν τα πολυτελή αυτοκίνητα των ανωνύμων εταιρειών, των off shore κλπ. Το Υπουργείο Οικονομικών, είπε επίσης, θα πρέπει να αναζητήσει πόρους από τη φορολόγηση όσων διακίνησαν στο εξωτερικό δισεκατομμύρια ευρώ αφορολόγητα. Οσον αφορά τις απολύσεις συγκεκριμένα, απευθυνόμενος στον παριστάμενο Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο κ. Κρεμαστινός τόνισε ότι η λέξη ‘απόλυση’ πρέπει να διαγραφεί από το νομοσχέδιο, να υπάρχει μόνο η ΄κινητικότητα’ και η ‘μετάταξη’ και να απολύονται μόνο εκείνοι για τους οποίους ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας προβλέπει ρητά απόλυση όταν παραβιάζουν την κείμενη νομοθεσία. ʼλλωστε, ο χώρος της υγείας με τις ελλείψεις του είναι ιδανικός χώρος για να μεταταγούν όσοι περισσεύουν σε άλλους χώρους. Επεσήμανε ειδικότερα ότι τα νοσοκομεία όλης της χώρας είναι σε οριακό σημείο λειτουργίας λόγω ελλείψεων σε προσωπικό, γεγονός που αναμένεται να επιδεινωθεί έτι περαιτέρω με τις προσεχείς συνταξιοδοτήσεις νοσηλευτών. Τόνισε δε ότι ο χώρος της υγείας πάσχει από έλλειψη όχι μόνο νοσηλευτικού αλλά και παραϊατρικού προσωπικού, δηλαδή τραυματιοφορέων, οδηγών ΕΚΑΒ αλλά και διοικητικού προσωπικού. Ο Υπουργός απήντησε αμέσως θετικά και παρακάλεσε τον Πρόεδρο της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων στη συνάντησή του με τον Υπουργό Υγείας κ. ʼδωνι Γεωργιάδη να του ζητήσει να στείλει τα κενά του τομέα υγείας στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ούτως ώστε να τα καλύψει από το προσωπικό της διαθεσιμότητας. Τις θέσεις του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη τις μετέφερε ο κ. Κρεμαστινός στη σημερινή συνάντησή του με τον Υπουργό Υγείας, κ. ʼδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος δήλωσε ότι θα στείλει το ταχύτερο δυνατόν τα κενά στον χώρο της υγείας, στον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Διαβάστε ακόμη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη