Θα ξεκουραστεί και σήμερα μετά τον τραυματισμό του. Δελαπόρτας: «Ο Τίμος θα είναι έτοιμος σε δεκαπέντε μέρες να προσφέρει τις υπηρεσίες του»
Κανονικά γυμνάσθηκε ο Φοίβος χθες εν όψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος που φέρνει στην Κρεμαστή την πρώτη αγωνιστική την ομάδα του ΠΑΣ Ασκληπειού. Σ αυτό το ματς ο περυσινός πρωταθλητής θα προσπαθήσει να πάρει τη νίκη με σκοπό να «σβήσει» κατά τον καλύτερο τρόπο την ποινή των -2β. που έχουν από τους αγώνες μπαράζ της περυσινής σαιζόν.
Οι «κυανοκίτρινοι» γυμνάσθηκαν σε πιο εντατικούς ρυθμούς στην Κρεμαστή με τον Μιχάλη Πολιά και τους συνεργάτες του να ρίχνουν το βάρος στην τακτική που θα ακολουθήσουν στον αγώνα με το Ασκληπειό το ερχόμενο Σάββατο.
Ο τεχνικός της ομάδας δεν είχε στη διάθεσή του τον Αλέξανδρο Κακαζούκη. Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής όπως έγινε γνωστό δεν θα προπονηθεί ούτε και σήμερα αλλά θα δοκιμάσει να προπονηθεί αύριο και να δει αν θα μπορεί τελικά να αγωνισθεί στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Για την τεχνική ηγεσία του Φοίβου παραμένουν επίσης τα τρία προβλήματα με τους τραυματισμούς των Αλέκου Τζαφέρη, Τίμου Λουτριώτη και Δημήτρη Τομάζου.
Ο πρώτος εντείνει σιγά σιγά τους ρυθμούς και αναμένεται σε μερικές μέρες να ακολουθήσει τους κανονικούς ρυθμούς της ομάδας.
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΥΤΡΙΩΤΗ
Ο Τίμος Λουτριώτης ακολουθεί τις εντολές του γιατρού του με σκοπό να αποφύγει την επέμβαση. Προπονείται κανονικά αλλά αισθάνεται κάποια ενόχληση συγκεκριμένη η οποία θα απαλειφθεί με την ενδυνάμωση αλλά και με την συνεχή προπόνηση.
Έτσι δεν τίθεται θέμα απόκτησης τερματοφύλακα.
Ο Λουτριώτης γυμνάσθηκε και χθες κανονικά και πήρε μέρος και στο οικογενειακό διπλό με τον πρόεδρο της ομάδας ʼκη Δελαπόρτα να δηλώνει για το θέμα αυτό:
«Δεν ξέρω πώς «βγήκαν» όλα αυτά και τι σκοπό έχουν. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι και τα όσα μας ενημέρωσε ο γιατρός. Ο Τίμος σε δεκαπέντε μέρες θα είναι έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα όπως και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του.
Τα περί απόκτησης τερματοφύλακα ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας. Έχουμε εμπιστοσύνη στον παίκτη τον οποίο περιμένουμε σε εντατικούς πλέον ρυθμούς όταν θα είναι απολύτως καλά και χωρίς επέμβαση»
ΔΕΙΠΝΟ ΚΑΙ ΛΑΧΕΙΑΓΟΡΑ
Στο μεταξύ η Διοίκηση θέλοντας να διατηρήσει το καλό κλίμα στην ομάδα θα δειπνήσει με τους παίκτες και την τεχνική ηγεσία στο εστιατόριο ZORBAS την Παρασκευή το βράδυ παραμονή της πρεμιέρας του πρωταθλήματος.
Παράλληλα πρέπει να σημειωθεί πώς στον αγώνα με τον ΠΑΣ Ασκληπειού θα γίνει και η κλήρωση για το μηχανάκι της λαχειαγοράς του Φοίβου Κρεμαστής
Αυτός είναι ο λόγος που καλεί όλο τον φίλαθλο κόσμο ο Φοίβος στο γήπεδο να τον ενισχύσει στην προσπάθειά του να φτάσει στην νίκη κι οι παίκτες του να τον ικανοποιήσουν με καλό θέμα αλλά και την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα.