Εκοψαν την πίτα τους οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΕΡΑ

Εκοψαν την πίτα τους  οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΕΡΑ

Εκοψαν την πίτα τους οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΕΡΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 561 ΦΟΡΕΣ

ΤΑ... ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Περισσότερο… “on air” από ποτέ ήταν, προχθές, η ΕΡΑ Ρόδου αφού σύσσωμοι οι εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών, φορέων αλλά και οι πολίτες έδωσαν το παρόν στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της, μια εκδήλωση με έντονο συμβολικό χαρακτήρα για το ότι είναι ακόμα εδώ και ακούγεται η φωνή της. Η ατμόσφαιρα ιδιαίτερα “ζεστή”, χαρούμενη και “φωτεινή” και ήταν εμφανές ότι όλοι όσοι παραβρέθηκαν ήθελαν να είναι εκεί για να στείλουν το μήνυμα ότι στηρίζουν την εθνική «φωνή» στις εσχατιές της χώρας, τους εργαζόμενους που ακόμη «βγάζουν» κανονικά το πρόγραμμα όλους αυτούς τους μήνες αλλά κυρίως την ιστορία του ραδιοφωνικού σταθμού της Ρόδου όλες αυτές τις δεκαετίες. Για μία μέρα οι εργαζόμενοι, δημοσιογράφοι, τεχνικοί και διοικητικό προσωπικό, έκαναν πέρα την αγωνία «της επόμενης ημέρας» και δέχθηκαν τις ευχές όλων όσοι παραβρέθηκαν. Και ήταν πολλοί: Οι βουλευτές Δωδεκανήσου κα Μίκα Ιατρίδη και κ. Δημήτρης Γάκης, ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς, ο Περιφερειάρχης κ. Γιάννης Μαχαιρίδης, όπως και η πρόεδρος του π.σ. κα Ανδριάνα Μπαφίτη και οι αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Φώτης Χατζηδιάκος και Αντώνης Χατζηιωάννου και η κα Λίτσα Φτακλάκη, αρκετοί περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου κ. Σάββας Χατζησάββας καθώς και μέλη της Διοίκησης, ο πρόεδρος του ΤΕΕ/Τμήμα Δωδεκανήσου κ. Ιακώβος Γρύλλης, ο συντονιστης του ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδκανησου κ. Νεκτάριος Σαντορινιός, ο γραμματέας της ν.ε. του ΠΑΣΟΚ νότιας Δωδεκανήσου κ. Τιμόθεος Παρασκευάς, ο γραμματέας της ν.ε. του ΚΚΕ κ. Τάκης Πότσος, ο γραμματέας της ΔΗΜΑΡ στη Δωδεκάνησο κ. Γιάννης Καλαποδάκης, επίσης εκπρόσωποι από πολλούς φορείς της περιοχής μας, από τα τοπικά ΜΜΕ και πολίτες. Συγκινησιακά φορτίστηκε η ατμόσφαιρα όταν ο Διευθυντής της ΕΡΑ Ρόδου τα προηγούμενα χρόνια, κ. Διαμαντής Διαμαντής προλόγισε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ρόδου κ.κ. Κύριλλο που ευλόγησε την πίτα, λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι τον ερχόμενo Νοέμβριο ο σταθμός συμπληρώνει τα εξήντα χρόνια του. Μίλησε, όμως, και για τους εργαζόμενους ο κ. Διαμαντής λέγοντας ότι μέχρι τώρα βρίσκονται «στις επάλξεις» ενώ δεν έχουν πάρει τις αποζημιώσεις που έχει…διαφημίσει η κυβέρνηση. Ανέφερε, επίσης, και στο ότι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης δεν περιλαμβάνονται πλέον οι περιφερειακοί σταθμοί, ζητώντας από τους πολιτικούς να αναδείξουν το θέμα. Η γιορτή συνεχίστηκε μέχρι το μεσημέρι ενώ το φλουρί βρήκε η δημοσιογράφος της ΕΡΑ Ρόδου κα Δέσποινα Διαμαντή. Και του χρόνου!..

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής