Στο βάθρο ανέβηκε η Κυριακοπούλου στο Diamond League του Μπέρμιγχαμ!

Στο βάθρο ανέβηκε η Κυριακοπούλου στο Diamond League του Μπέρμιγχαμ!

Στο βάθρο ανέβηκε η Κυριακοπούλου στο Diamond League του Μπέρμιγχαμ!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 852 ΦΟΡΕΣ

Κέρδισε την 2η θέση με επίδοση 4.47μ.

Κι άλλη επιτυχία για το ελληνικό επί κοντώ και τη Νικόλ Κυριακοπούλου του ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009 στον αγώνα του Diamond League του Μπέρμιγχαμ, αφού σήμερα πήρε τη δεύτερη θέση με επίδοση 4.47.

Πρώτη ήταν η Κατερίνα Στεφανίδη με 4,57μ. ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Σουρ (ΗΠΑ) με 4.47. Χαμηλά έμειναν οι Σάξερ και Σιούτες με 4.32, ενώ δεν πέρασαν τα 4.32 οι Σβόμποντοβα και Μπόιντ.

Η Στεφανίδη μετά τη νίκη της στο Μπέρμιγχαμ, συγκέντρωσε στη σχετική βαθμολογία της σειράς εφτά βαθμούς και βρίσκεται στην τρίτη θέση και η Κυριακοπούλου 6 βαθμούς και είναι στην τέταρτη.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Βραζιλιάνα Φαμπριάνα Μιούρερ με 12 βαθμούς που σήμερα είχε τρεις άκυρες προσπάθειες στα 4.47.

Το επόμενο ραντεβού για το Diamond League της IAAF είναι στη Ζυρίχη όπου θα αγωνιστούν οι δύο επικοντίστριες μας την ερχόμενη Πέμπτη.

Διαβάστε ακόμη

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου