Λευκή απεργία έκαναν χθες οι συμβασιούχοι της ΔΕΥΑΡ

Λευκή απεργία έκαναν χθες οι συμβασιούχοι της ΔΕΥΑΡ

Λευκή απεργία έκαναν χθες οι συμβασιούχοι της ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 649 ΦΟΡΕΣ

Τους έχουν απλήρωτους εδώ και ένα τρίμηνο

Την οργή και την αγανάκτησή τους προς κάθε αρμόδιο που ευθύνεται για την πολύμηνη καθυστέρηση στην εξόφληση των δεδουλευμένων τους, εξέφρασαν χθες μιλώντας στη «ΡΟΔΙΑΚΗ» οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΡ οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι για τρεις ολόκληρους μήνες!

Πρόκειται για μακροχρόνια άνεργους συμπολίτες μας, οικογενειάρχες, πολύτεκνους που είχαν προσληφθεί πριν από τρεις περίπου μήνες και οι οποίοι ενώ εργάζονται σκληρά σε καθημερινή βάση, δεν έχουν εισπράξει μέχρι σήμερα, ούτε ένα ευρώ από τα δεδουλευμένα τους.

Στο σύνολό τους οι 13 εργαζόμενοι 8μηνίτες, εξέφρασαν χθες για ακόμα μια φορά την οργή και την αγανάκτησή η τους και σημείωσαν ότι παρά τις διαμαρτυρίες που έχουν εκφράσει εδώ και μέρες για την καθυστέρηση αυτή, το μόνο που έχουν εισπράξει είναι.. υποσχέσεις.

Το πρόβλημα, σύμφωνα πάντα με όσα ισχυρίζονται οι διοικούντες, αφορά γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες δεν έγιναν μέχρι σήμερα αλλά και κανείς δεν είναι σε θέση να τους διαβεβαιώσει με ακρίβεια πότε θα ολοκληρωθούν.

Για τον λόγο αυτό, οι 13 συμβασιούχοι, προκειμένου να εισακουστούν, πήγαν χθες στην εργασία τους αλλά πραγματοποίησαν ένα είδος «λευκής απεργίας» μήπως και με τον τρόπο αυτό συγκινηθούν αυτοί που πρέπει και πράξουν το αυτονόητο.

Διαβάστε ακόμη

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη