Ακόμα δεν λειτούργησε ο υποσταθμός και τα… μπλακ άουτ πέφτουν βροχή!

Ακόμα δεν λειτούργησε ο υποσταθμός και τα… μπλακ άουτ πέφτουν βροχή!

Ακόμα δεν λειτούργησε ο υποσταθμός και τα… μπλακ άουτ πέφτουν βροχή!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 478 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

Πάει και τελείωσε. Ο «πολύ κακός» αλλάζει ρεπορτάζ και αναλαμβάνει την κάλυψη των Δημοτικών Συμβουλίων. Δεν θα χρειάζεται πια να γράφω ούτε… λέξη. Απλά θα μεταφέρω τους διαλόγους –«φαρμάκι».

Είτε το θέλεις είτε όχι Φώτη μου, ένα είναι το γεγονός: ότι τώρα έγινες δήμαρχος και οφείλεις να αντέχεις, να υπομένεις κα να ελέγχεις τον θυμό σου. Σε άλλη περίπτωση απλά εκτίθεσαι.

Ένα περίεργο πράγμα όμως ε; Ακόμα δεν λειτούργησε ο υποσταθμός και τα… βραχυκυλώματα και τα μπλακ άουτ πέφτουν βροχή!

Τον σταυρό τους έκαναν και ξανάκαναν οι σύμβουλοι της μειοψηφίας προχθές το βράδυ στο δημοτικό μας συμβούλιο. Ευχαριστώντας έτσι τον… Ύψιστο που ευτυχώς βρίσκονταν στα έδρανα της μειοψηφίας και ΟΧΙ της Δημοτικής αρχής.

Κι όλο το νησί επίσης έκανε τον σταυρό του γι’ αυτά που έβλεπε και διάβαζε ενώ το ανώτατο πολιτικό όργανο του νησιού μας συνεδρίαζε. Και μη χειρότερα….

Ο (πολύ) κακός

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls