Όλα καλά με τους δύο Ροδίτες που επέβαιναν στο Norman Atlantic

Όλα καλά με τους δύο Ροδίτες που επέβαιναν στο Norman Atlantic

Όλα καλά με τους δύο Ροδίτες που επέβαιναν στο Norman Atlantic

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1875 ΦΟΡΕΣ

Βρέθηκαν οι δύο νεαροί Ροδίτες που επέβαιναν στο Νorman Atlantic και για τους οποίους υπήρξε έντονη ανησυχία αφου για αρκετές ώρες δεν είχαν καταφέρει να επικοινωνήσουν με τους δικούς τους οι οποίοι πέρασαν στιγμές αγωνίας.

Όπως έγινε γνωστό, στις 2μιση τα ξημερώματα, ο ένας εκ των δύο, ο 25χρονος Αποστόλης από τα Πλατάνια, επικοινώνησε με τους δικούς του, ευρισκόμενος πάνω σε ιταλικό φορτηγό- πλοίο που τους είχε διασώσει.

Μαζί του βρίσκεται και ο φίλος του, με τον οποίο είχαν ξεκινήσει μαζί από τη Ρόδο και ο οποίος κατάγεται από τον Αρχάγγελο.

Οι δύο νέοι αναμένεται να επιστρέψουν στη Ρόδο μέσα στις επόμενες μέρες.

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου