Στο ΚΕΚ Γενηματάς θα γίνεται η εξέταση των υποψηφίων οδηγών

Στο ΚΕΚ Γενηματάς θα γίνεται η εξέταση των υποψηφίων οδηγών

Στο ΚΕΚ Γενηματάς θα γίνεται η εξέταση των υποψηφίων οδηγών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 609 ΦΟΡΕΣ

Στο ΚΕΚ Γεννηματάς θα γίνεται πλέον η θεωρητική εξέταση των υποψηφίων οδηγών της περιοχής μας, προκειμένου με αυτό τον τρόπο να αποσυμφορηθεί η διεύθυνση μεταφορών και να εξυπηρετείται μεγαλύτερος αριθμός πολιτών.

Για τις αλλαγές θα ενημερωθεί από τον αρμόδιο περιφερειακό σύμβουλο Χρήστο Μπάρδο, το περιφερειακό συμβούλιο στη συνεδρίαση που θα γίνει στις 31 του μήνα.

Σημειώνεται ότι με την αλλαγή αυτή η αναμονή των πολιτών θα μειωθεί σημαντικά, οι συνθήκες εξέτασης θα βελτιωθούν, ενώ θα προκύψουν επιπλέον χώροι για χρήση στη διεύθυνση.

Επίσης θα πρέπει να επισημανθεί ότι το τμήμα μεταφορών και επικοινωνιών Καρπάθου αναβαθμίζεται και δημιουργείται αίθουσα θεωρητικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών .

Η αλλαγή αυτή αυτομάτως αποσυμφορεί το εξεταστικό κέντρο της Ρόδου και ταυτόχρονα απαλλάσσει τους πολίτες της Καρπάθου και Κάσου από τα έξοδα μετακίνησης, για να λάβουν την απαραίτητη άδεια.

Παράλληλα προγραμματίστηκαν σύμφωνα με τον κ. Μπάρδο σε πρώτη φάση, τα εξής :

1) Έχουν κληθεί εταιρείες πιστοποίησης και ελέγχου να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να επιδιορθωθεί και να προσαρμοστεί η κινητή μονάδα ελέγχου ΚΤΕΟ, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές και την υφιστάμενη νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να είναι έτοιμη να λειτουργήσει το συντομότερο χρονικό διάστημα.

Η κινητή μονάδα, θα συμβάλει τα μέγιστα στην εξυπηρέτηση των κατόχων οχημάτων των νησιών που δεν έχουν ΚΤΕΟ, ο αριθμός των οποίων είναι πολύ μεγάλος .

Γίνεται εύκολα αντιληπτό, ότι οι νησιώτες θα απαλλαγούν από το πρόσθετο κόστος της μεταφοράς και της παραμονής τους σε μεγαλύτερα νησιά που έχουν ΚΤΕΟ.

2) Γίνεται συντονισμένη προσπάθεια, ώστε να πιστοποιηθούν υπάλληλοι ΚΤΕΟ Καρπάθου, Καλύμνου και άλλων νησιών, ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν την κινητή μονάδα στα μικρά νησιά, απαλλάσσοντας έτσι απ’ το φόρτο εργασίας τους υπαλλήλους του ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ που μέχρι σήμερα ήταν υποχρεωμένοι να συνοδεύουν την κινητή μονάδα (δύο υπάλληλοι) με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κενά στην λειτουργία του Δ.ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ.

3) Απαιτείται η σύσταση επιτροπών από την Διεύθυνση των Μεταφορών για τον έλεγχο της νόμιμης λειτουργίας συνεργείων, βαφείων, βουλκανιζατέρ κ.τ.λ. ., ώστε να διασφαλιστούν όσοι νόμιμα λειτουργούν (μ’ όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ).

Έχει ανατεθεί ήδη στις Τεχνικές υπηρεσίες της ΠΝΑΙ να εκπονήσουν μελέτη για την συντήρηση και ανακαίνιση του κτιρίου του ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ όπου στεγάζεται η Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/σου.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία