Στο ΚΕΚ Γενηματάς θα γίνεται η εξέταση των υποψηφίων οδηγών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 609 ΦΟΡΕΣ
Για τις αλλαγές θα ενημερωθεί από τον αρμόδιο περιφερειακό σύμβουλο Χρήστο Μπάρδο, το περιφερειακό συμβούλιο στη συνεδρίαση που θα γίνει στις 31 του μήνα.
Σημειώνεται ότι με την αλλαγή αυτή η αναμονή των πολιτών θα μειωθεί σημαντικά, οι συνθήκες εξέτασης θα βελτιωθούν, ενώ θα προκύψουν επιπλέον χώροι για χρήση στη διεύθυνση.
Επίσης θα πρέπει να επισημανθεί ότι το τμήμα μεταφορών και επικοινωνιών Καρπάθου αναβαθμίζεται και δημιουργείται αίθουσα θεωρητικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών .
Η αλλαγή αυτή αυτομάτως αποσυμφορεί το εξεταστικό κέντρο της Ρόδου και ταυτόχρονα απαλλάσσει τους πολίτες της Καρπάθου και Κάσου από τα έξοδα μετακίνησης, για να λάβουν την απαραίτητη άδεια.
Παράλληλα προγραμματίστηκαν σύμφωνα με τον κ. Μπάρδο σε πρώτη φάση, τα εξής :
1) Έχουν κληθεί εταιρείες πιστοποίησης και ελέγχου να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να επιδιορθωθεί και να προσαρμοστεί η κινητή μονάδα ελέγχου ΚΤΕΟ, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές και την υφιστάμενη νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να είναι έτοιμη να λειτουργήσει το συντομότερο χρονικό διάστημα.
Η κινητή μονάδα, θα συμβάλει τα μέγιστα στην εξυπηρέτηση των κατόχων οχημάτων των νησιών που δεν έχουν ΚΤΕΟ, ο αριθμός των οποίων είναι πολύ μεγάλος .
Γίνεται εύκολα αντιληπτό, ότι οι νησιώτες θα απαλλαγούν από το πρόσθετο κόστος της μεταφοράς και της παραμονής τους σε μεγαλύτερα νησιά που έχουν ΚΤΕΟ.
2) Γίνεται συντονισμένη προσπάθεια, ώστε να πιστοποιηθούν υπάλληλοι ΚΤΕΟ Καρπάθου, Καλύμνου και άλλων νησιών, ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν την κινητή μονάδα στα μικρά νησιά, απαλλάσσοντας έτσι απ’ το φόρτο εργασίας τους υπαλλήλους του ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ που μέχρι σήμερα ήταν υποχρεωμένοι να συνοδεύουν την κινητή μονάδα (δύο υπάλληλοι) με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κενά στην λειτουργία του Δ.ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ.
3) Απαιτείται η σύσταση επιτροπών από την Διεύθυνση των Μεταφορών για τον έλεγχο της νόμιμης λειτουργίας συνεργείων, βαφείων, βουλκανιζατέρ κ.τ.λ. ., ώστε να διασφαλιστούν όσοι νόμιμα λειτουργούν (μ’ όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ).
Έχει ανατεθεί ήδη στις Τεχνικές υπηρεσίες της ΠΝΑΙ να εκπονήσουν μελέτη για την συντήρηση και ανακαίνιση του κτιρίου του ΚΤΕΟ ΡΟΔΟΥ όπου στεγάζεται η Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/σου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News