Οι Λειψοί ευχαριστούν την “Ομάδα Αιγαίου”

Οι Λειψοί ευχαριστούν την “Ομάδα Αιγαίου”

Οι Λειψοί ευχαριστούν την “Ομάδα Αιγαίου”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 946 ΦΟΡΕΣ

Ο Δήμαρχος, το Δημοτικό Συμβούλιο και οι κάτοικοι των Λειψών εκφράζουν δημόσια την ευγνωμοσύνη τους στους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ της «Ομάδας Αιγαίου» που και φέτος συμπεριέλαβαν και τους Λειψούς στον 21ο Διάπλου του Αιγαίου προσφέροντας, όπως πάντα, υψηλότατου επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες αλλά και πλήθος εξοπλισμού και έργων στα σχολεία και στους κατοίκους του νησιού μας.

Συγκεκριμένα:
- Εγκαινιάσθηκε το νέο πολύ-γήπεδο του Δημοτικού Σχολείου στο οποίο τοποθετήθηκε ελαστικός ακρυλικός τάπητας.
- Παραδόθηκε στο Πολυδύναμο Ιατρείο υπερσύγχρονος καρδιοτοκογράφος, χρησιμότατος για την παρακολούθηση της φυσιολογικής εξέλιξης μιας εγκυμοσύνης από τη μαία του ιατρείου.
- Παραδόθηκαν και στα τρία σχολεία του νησιού φωτοτυπικά μηχανήματα, laptop, παιχνίδια και όργανα γυμναστικής, αναλώσιμα καθώς και άλλος εξοπλισμός.

Παράλληλα δέχθηκαν τα αιτήματα του δήμου για την επόμενη χρονιά και ένα εξ αυτών ήταν, αν μη τι άλλο, η συνδρομή τους στην αποστολή ενός μόνιμου γιατρού στους Λειψούς.

Η συνέπεια και η αποτελεσματικότητα των ανθρώπων της Ομάδας Αιγαίου μας κάνει να εναποθέτουμε τις ελπίδες μας για την επίλυση του σοβαρότατου αυτού προβλήματος ζωτικής σημασίας στους συγκεκριμένους ανθρώπους.

Ένα μεγάλο και αληθινό ευχαριστώ για τα κύματα ανθρωπιάς που μας πλημμυρίζουν κάθε χρόνο ταξιδεύοντας με τα σκάφη της ελπίδας στα μικρά νησιά του Αιγαίου, αναφέρει ο δήμαρχος κ. Φώτιος Μιχ. Μάγγος

Διαβάστε ακόμη

«Ύμνοι» των Times για τους Λειψούς – Το ελληνικό νησί των μύθων, των θρύλων και των τιρκουάζ νερών

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου

Μαθητές από τους Λειψούς επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Αθήνα