Τέτοια διαβάζει η Αγγέλα και γίνεται πυρ και μανία:
Εμείς, το «αλιεύσαμε» από το διαδίκτυο, από το Face book και συγκεκριμένα από το καλό φίλο Στέργο.
Μας άρεσε και το δημοσιεύουμε:
ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!»
Μιχ.Μ.