Οριστικά εκτός αγώνα με τη Ξάνθη ο Γιάννης Μητρόπουλος. Από τη στιγμή που στάθηκε αδύνατο να προλάβει τον αγώνα με τη Ξάνθη, ο Γιάννης Μητρόπουλος θα συνεχίσει την θεραπευτική αγωγή για να είναι πανέτοιμος να επανέλθει στο σούπερ ντέρμπι με τον Σπόρτιγκ την επόμενη Παρασκευή. Ο νεαρός φόργουορντ εξετάστηκε πάλι από το ιατρικό επιτελείο του Κολοσσού και παρά το γεγονός ότι έδειξε να έχει ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στη μέση, θα μείνει εκτός ομάδας για προληπτικούς λόγους. Ο Γιώργος Ζευγώλης προτιμά να τον έχει ετοιμοπόλεμο για το επόμενο παιχνίδι πρωταθλήματος το οποίο θεωρείται πιο δύσκολο από το αυριανό και έτσι ο Μητρόπουλος θα μπει σε ρυθμούς προπόνησης από Δευτέρα. Το «παλεύουν» για ΕΤ Η διοίκηση του Κολοσσού επικοινώνησε με τους αρμόδιους του κρατικού καναλιού προκειμένου η τηλεοπτική μετάδοση του ντέρμπι (24/11, 18.00’) να γίνει από την ΕΤ1 ή τη ΝΕΤ και όχι από το ψηφιακό Sport+. Απάντηση στο αίτημα των «θαλασσί» αναμένεται εντός της επόμενης εβδομάδας.