Ακολουθεί τετραήμερο ρεπό στο «Ροδίων»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 215 ΦΟΡΕΣ
Από την ερχόμενη Δευτέρα θα ανεβάσει στροφές εν όψει του διπλού αγώνα σε πρωτάθλημα και Κύπελλο με τη Μυτιλήνη
Στο «Ροδίων Αθλησις» υπάρχει έντονη προπονητική δραστηριότητα αυτές τις μέρες παρά την διακοπή του πρωταθλήματος και παρότι η επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για το πρωτάθλημα της Α2, έχει ορισθεί για τις 9 Ιανουαρίου.
Την ημερομηνία αυτή το «Ροδίων» ολοκληρώνει τον α΄ γύρο στο πρωτάθλημα της Α2 υποδεχόμενο στις εγκαταστάσεις του την ομάδα της Μυτιλήνης, στις 15.00.
Οι υποχρεώσεις όμως δεν σταματούν εδώ, αφού η ομάδα της Λέσβου θα είναι αντίπαλος της Ροδίτικης ομάδας και την επομένη μέρα (10/1), αλλά αυτή την φορά για το Κύπελλο. Το μάτς αυτό θα γίνει σε πολύ «δύσκολη» ώρα και συγκεκριμένα στις 8.30 το πρωί (!!!).
Η ομάδα του Νίκου Αντωνιάδη θέλει νίκες και στα δυο παιχνίδια, αφού έχει στόχους και στους δυο θεσμούς.
-Τη νίκη στο πρωτάθλημα για να ανεβεί ακόμα ψηλότερα βαθμολογικά
-Και τη νίκη-πρόκριση στο Κύπελλο, για να προχωρήσει και να φτάσει να αντιμετωπίσει στο γήπεδο της, τις αποκαλούμενες «μεγάλες» ομάδες, που θα φέρουν φυσικά και το σχετικό οικονομικό όφελος.
Ο Νίκος Αντωνιάδης γυμνάζει ήδη τους παίκτες του γι’ αυτό τον σκοπό. Αυτό θα γίνεται μέχρι και σήμερα, με τους αθλητές της ομάδας, να επανέρχονται στο παρκέ και πάλι, αμέσως μετά ένα τετραήμερο ρεπό.
Όπως δείχνουν πάντως οι προπονήσεις, είναι σε καλή κατάσταση και θα επιστρέψουν σε προπονητική δραστηριότητα από την ερχόμενη Δευτέρα, για τα δυο προαναφερόμενα παιχνίδια με την Μυτιλήνη.
Να σημειωθεί πως ο Γιάννης Καβαρατζής, προπονείται ατομικά και θα μπει στο παρκέ με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του, από την ερχόμενη Δευτέρα.
Ξεκίνησε ήδη η προετοιμασία για το αγωνιστικό διήμερο με την ομάδα της Μυτιλήνης

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News