Ακολουθεί τετραήμερο ρεπό στο «Ροδίων»

Ακολουθεί τετραήμερο ρεπό στο «Ροδίων»

Ακολουθεί τετραήμερο ρεπό στο «Ροδίων»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 215 ΦΟΡΕΣ

Από την ερχόμενη Δευτέρα θα ανεβάσει στροφές εν όψει του διπλού αγώνα σε πρωτάθλημα και Κύπελλο με τη Μυτιλήνη

Στο «Ροδίων Αθλησις» υπάρχει έντονη προπονητική δραστηριότητα αυτές τις μέρες παρά την διακοπή του πρωταθλήματος και παρότι η επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για το πρωτάθλημα της Α2, έχει ορισθεί για τις 9 Ιανουαρίου.

Την ημερομηνία αυτή το «Ροδίων» ολοκληρώνει τον α΄ γύρο στο πρωτάθλημα της Α2 υποδεχόμενο στις εγκαταστάσεις του την ομάδα της Μυτιλήνης, στις 15.00.

Οι υποχρεώσεις όμως δεν σταματούν εδώ, αφού η ομάδα της Λέσβου θα είναι αντίπαλος της Ροδίτικης ομάδας και την επομένη μέρα (10/1), αλλά αυτή την φορά για το Κύπελλο. Το μάτς αυτό θα γίνει σε πολύ «δύσκολη» ώρα και συγκεκριμένα στις 8.30 το πρωί (!!!).

Η ομάδα του Νίκου Αντωνιάδη θέλει νίκες και στα δυο παιχνίδια, αφού έχει στόχους και στους δυο θεσμούς.
-Τη νίκη στο πρωτάθλημα για να ανεβεί ακόμα ψηλότερα βαθμολογικά
-Και τη νίκη-πρόκριση στο Κύπελλο, για να προχωρήσει και να φτάσει να αντιμετωπίσει στο γήπεδο της, τις αποκαλούμενες «μεγάλες» ομάδες, που θα φέρουν φυσικά και το σχετικό οικονομικό όφελος.

Ο Νίκος Αντωνιάδης γυμνάζει ήδη τους παίκτες του γι’ αυτό τον σκοπό. Αυτό θα γίνεται μέχρι και σήμερα, με τους αθλητές της ομάδας, να επανέρχονται στο παρκέ και πάλι, αμέσως μετά ένα τετραήμερο ρεπό.

Όπως δείχνουν πάντως οι προπονήσεις, είναι σε καλή κατάσταση και θα επιστρέψουν σε προπονητική δραστηριότητα από την ερχόμενη Δευτέρα, για τα δυο προαναφερόμενα παιχνίδια με την Μυτιλήνη.

Να σημειωθεί πως ο Γιάννης Καβαρατζής, προπονείται ατομικά και θα μπει στο παρκέ με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του, από την ερχόμενη Δευτέρα.

Ξεκίνησε ήδη η προετοιμασία για το αγωνιστικό διήμερο με την ομάδα της Μυτιλήνης Ξεκίνησε ήδη η προετοιμασία για το αγωνιστικό διήμερο με την ομάδα της Μυτιλήνης

Διαβάστε ακόμη

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα

Χάλκινο μετάλλιο για την Ντενίσα Μπάλλα στα 5χλμ. του Βαλκανικού

Παραμένει στους Πάνθηρες ο Σπύρος Βογιατζής

Μπάσκετ: Πρωταθλητής Δωδεκανήσου στους Παμπαίδες ο Έσπερος Κω!

Ενισχυμένο το κέντρο του Εθνικού Αρχίπολης με Βασίλη Πότσο

Στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Μεταξάς Κώστας

Η εικόνα της πρεμιέρας στο 5ο Ανοικτό Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ